[bo]xwarrior Banned | quote: In feite: JA 12-1-2005 09:24 | ||
Born2die101 Gewist lid | wat voor een domme regel is dat als je geen rsc heb gespeelt je noob bent haha ben voledig akoord met de veranderingen 12-1-2005 13:41 | ||
Concura Gewist lid | quote: ik sluit me hier helemaal bij aan en ik wil daar wel bij zeggen dar rsc het lelijkste spel is dat ik ken. ik weet niet hoe ik het al die jaren heb kunnen spelen 12-1-2005 14:58 | ||
Dutchman Gewist lid | dus ik moet naar minimaal 1 event per maand stel dat er alleen maar rs2 events zijn? dus het houd in dat ik zeker elke maand een event moet maken en dat met een beetje geluk 2 mensen komen... lang leve de lol... 12-1-2005 15:38 | ||
Sterf Jullie Gewist lid | het is opzich een goed idee (gelukig zit er er al weer een tijdje in) en deze keer moet ik het ff zege alsk op vakantie ga 12-1-2005 16:32 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | lol iedereen vat mijn post wat verkeerd op ^^, ik heb het gewoon over het principe, ieder die rsc heeft gespeeld zal me begrijpen RSC moet je gewoon veel meer moeite doen voor je stats, en snap je het spel beter, op RS2 zegt cb80 en 800total helemaal niets... @Dutchman, hmm jij hebt een punt ^^, misschien dat er voor rsc players een uitzondering kan komen? Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
12-1-2005 16:39 | ||
222x3 Gewist lid | quote: met dat RSC werdt bedoeld dat degene die RSC gespeeld hebben geen n00bs meer zijn... dus je bent NIET automatisch een n00b als je GEEN rsc gespeeld hebt, maar je bent "automatisch" GEEN n00b als je WEL rsc gespeeld hebt.. 12-1-2005 16:45 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | wat een gebledder hiero over skills req en over n00bs hahahaha....maarja ik vind het nieuw beleid wel goed 12-1-2005 22:44 | ||
Dutchman Gewist lid | Zou goed zijn om een uitzondering te maken voor RSC players, of een andere regel om te laten zien dat je active bent? 13-1-2005 14:33 | ||
222x3 Gewist lid | ik zou graag een andere manier om te laten zien dat je actief bent horen, maar volgens mij is er geen betere oplossing als de event-regel.. 13-1-2005 16:52 | ||
Jantje F Inactief | hey, ik ben iemand van total +-505. Ik ben erin geraakt omdat ik de code van thulinma heb gekregen. maar omdat de leiders erin slagen elke 3 maanden de reqs te verhogen, ben ik er nog nie helemaal in geslaagd om de vorige rqs te halen. wordt ik er dan sowieso uitgezwierd,ookal ben ik actief? grtz Jan ik verkoop iets van een 500 yew logs en iets van een 2400 willow logs.p-m me! 13-1-2005 17:42 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | quote: maar er zijn ook mensen (zoals ik) die niet elke dag en niet lang per dag op de computer zitten. die mensen hebben dan maanden rsc gespeeld én maanden rs2, er hebben nog altijd maar skill total 615 skill total is ook niet echt een manier om te kijken of iemand n00b is, zelfs een lvl 100 met 1500 skill total ofzo kan nog n00b zijn, je moet naar het gedrag kijken. er zitten mensen in de clan met veel hoger total dan mij, die de hele tijd iedereen uitschelden (ze worden dan vaak wel geband, maar niet permanent), en ik, met mijn 615 skill total, heb dat nog NOOIT gedaan. natuurlijk moet je niet iedereen laten joinen, maar de reqs mogen ook niet té hoog worden. dit is een funclan weet je nog... @jantje: ik denk het niet, als je een code van thul himself hebt gekregen, zal dat niet zomaar zijn. I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 13-1-2005 20:28 |