Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuw beleid]
Nieuw beleid
Dames en Heren RSR'ers (En Bartho, natuurlijk ook),

Tot vreugde van velen van jullie, en tot droefenis van enkelen, delen wij hierbij mee dat RSR vanaf heden geen nieuwe leden meer aanneemt. Dit in verband met een grove verandering in beleidvoering, die in het kort waarschijnlijk het volgende zal inhouden:

• Er zal veel strenger worden opgetreden tegen breken van regels

• Een verhoging van de reqs

• Het persoonlijk screenen van nieuwe leden, door 8, 8.5 en 9's, die na aanmelden eerst op een wachtlijst komen

• Een maximum aantal leden, wat nog nader zal worden bepaald

Let wel: Buiten het dichtgooien van de aanmeldpagina is dit allemaal nog niet ingevoerd, er wordt aan gewerkt, maar we verwachten hier op korte termijn mee te kunnen starten. Zorg dus dat je actief bent, anders wordt je eruit gegooid, en we maken GEEN uitzonderingen meer. Verwijderd = verwijderd, dan wacht je maar tot je je weer kunt aanmelden.

Trekkie
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 10-1-2005 23:19
Antwoorden:
Alexke Brave

Gewist lid

gelukkig en hoe zit het met actief zijn? 20 posts of zo? Plaatje
11-1-2005 16:00
222x3

Gewist lid

quote:
Rezer88 zei:

Noobs haal je niet weg door reqs te verhogen. Iemand met 750 total heeft gemiddeld gen rsc gespeeld, en tja dat is toch een deel van je opvoeding, no offense, maar wanneer je geen rsc gespeeld heb ben je vaak toch wel noob, no matter what lvl.

Verder de aanmelding pagina is gesloten. Dus er is nog helemaal geen sprake van reqs voorlopig moeten mensen zich daar niet druk om maken. Zodra de aanmeldings pagina weer open gaat hoor je dat van zelf wel, en ook welke gevolgen die met zich zal brengen.

Ten slotte, iedereen doet alsof ze bang zijn uit de clan gekicked te worden. Waarom is een 6.5 in hemelsnaam bang eruit gegooid te wordenPlaatje Inprincipe gaat het hier over de inactieve leden met een zeer lage clearense (een hoop 1.0 met 0 posts bv). En wanneer je een hoger clearence hebt en een aantal posts hoef je dus niet bang te zijn Plaatje, als je je maar gedraagd hoeven er helemaal geen problemen te zijn.

ik wou even zeggen: aan het "n00b zijn" zit geen lvl verbonden of een bepaalde tijd dat je et spel speelt.
het gaat erom hoe je het gedraagt....
op volgende pagina staat een artikel over n00bs in tibia (is een heel erg dom spel(wat als goed is uit duitsland komt =p) wat heeel erg op rs lijkt, maar veel en veel slechter dan rs is, qua graphix, lvlen en "community")
het is in het engels en te groot voor mij om helemaal te vertalen dus lees et maar in het engels en als je het niet snapt heb je beetje pech =p

[http://www.tibianews.net/article.asp?id=243]

MAAR ik vind wel dat degene die RSC hebben gespeeld de beste zijn =p

en tis ook goed idee om reqs te verhoren, maar req aan skilltotal is wel beetje dom, want er zijn ook lage lvl gasten met hoog skilltotal doordat ze hoge mining en dat soort dingen hebben.. en ik vind dat niet echt nodig in een clan (is mijn idee)
11-1-2005 16:17
Rezer88

Rune Member (6.9)

dat weet ik, maar gemiddeld is het zo ieder die rsc "het echte rs" gespeeld heeft geen noob meer dat zei ik Plaatje Maar uiteraard weet ik dat noob zijn niet afhankelijk is van lvls,

En lol liever rs dan tibia, ik ken het spel maar kvind et maar nietsPlaatje

*back on topic rezer Plaatje*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-1-2005 16:25
Jessebreda

Gewist lid

Dat 'screenen' van nieuwe leden... Mss kan je dan gewoon zorgen dat ze een vriend in de clan hebben (of minimaal 'zoveel') en dat de leaders die dan contacten of het kan en hoe die zich op Rs gedraagt etc, anders krijg je enorme wachtlijsten waarbij het soms mss wel zo is dat ze niet meer in de clan willen omdat ze te lang hebben moeten wachten etc...

Wat dachten jullie voor de Reqs?
70 + cb? *da's 50 atk/str/def, is weekje werk Plaatje
en skill total 750 ofzo?

Anyway, nice idea Plaatje
11-1-2005 16:33
Ajaxfan11

Gewist lid

jesse maak er skill totall 800+ en cb 70+ van dat is beter
11-1-2005 16:35
Rezer88

Rune Member (6.9)

mensen mensen mensen, draaf niet zo door op die reqs voorlopig is de pot dicht en wordt hier dus niet over gesproken. Er is nog geen uitspraak gedaan over de reqs en dat zal voorlopig nog wel even zo blijven ook. Bovendien moeten jullie niet vergeten wat de reqs atm zijn... Je kan reqs niet met 200 omhoog gooien.

En ik denk dat de meeste van jullie ook wel weten hoe de leaders er tegenoverstaan dus verwacht niet dat er ook nog is een 70cb req bij komt kijken.

Maar voor nu moet er niet zoveel gespeculeerd worden over de reqs, daar zijn de leaders zelf nog niet eens over uit oki?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-1-2005 16:54
Drass

Rune Member (6.9)

Het heeft nog niet veel zin om te gaan vragen wat er nu allemaal gaat gebeuren want dat weten we zelf nog niet helemaal Plaatje

Nogmaal er zal NOOIT! een Combat Req komen. We verhogen/verlagen alleen de Skill total Req. Mag dat alvast duidelijk zijn Plaatje

Verder krijg je meer van ons te horen over een weekje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
11-1-2005 17:07
Thadanger

Gewist lid

Lijkt me wel goed, die veranderingen die eraan komen... Alleen ben ik benieuwd wat de reqs zullen worden en hoe jullie mense zullen screenen op actiefheid.

Hetgeen ik al gelezen heb ziet er goed uit, *applaus voor de leaders*.

Mocht dit niet de grootste clan van rs worden, dan is het wss wel de gezelligste clan vanal, en dan nog te zeggen dat het enkel 'dutch' is! Plaatje
11-1-2005 17:25
Crito

Gewist lid

dutch and flemish Plaatje
11-1-2005 17:40
Nbongo

Gewist lid

ik ben blij PlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje
echt goed dat er wat veranderd wordt aan het aantal inactieve leden in rsr. ook op events was het niet meer handelbaar met zovelen Plaatje
11-1-2005 17:55
Forum Raider

Gewist lid

Veel beter, away with the bad in with the good. Plaatje
11-1-2005 18:00
T_man1988

Gewist lid

Een verhoging van de reqs
woot eindelijkPlaatje beste verandereing sinds ik in clan zit Plaatje
ow ja, andere zijn ook wel leuk Plaatje
11-1-2005 18:18
Thadanger

Gewist lid

quote:
Crito zei: dutch and flemish Plaatje

Die dutch slaat voor mij op de gelijke taal want ik ben ook 'flemish' Plaatje

(Westvlaams dan nog Plaatje, of nog beter BrugsPlaatjePlaatje
11-1-2005 18:27
Aviendha18

Gewist lid

ow leukPlaatjePlaatje tja, ik zal er waarschijnlijk uitgegooid worden want ik train geen combat, m'n combat is vreselijk laag. M'n skilltotal rijkt ook niet zo ver, heb nooit rsc gespeeld (een weekje maar). Dus denk ik dat ik nu best vertrek zeker voordat ik er uit gegooid wordt?
11-1-2005 18:28
Raylifes

Gewist lid

Ik vind het een beetje dom gezeur, reqs omhoog kan wel fijn zijn, maar ik vind het niet nodig, als je maar zorgt dat inactieve leden eruitgaan en noobs eruit blijven en dan bedoel ik noobs qua hoe ze zich gedragen, ik ga ook bijna niet mee met pken of dergelijke maar dat betekent niet dat ik inactief bent, om iets bij te dragen aan de clan hoef je niet mee te doen aan events, als je maar zorgt dat je gelukkig met je clan bent en zorgt dat anderen blij zijn om je erbij te hebben, altans, dat is mijn mening hier over

Oh ja, bijna vergeten, alsjeblieftPlaatje! stop met je mening geven in de berichtenbalk iedereen, laat dat, als je je mening wil geven, doe dat hier
11-1-2005 18:49
Antwoord 31-45 van 72 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.