Alexke Brave Gewist lid | gelukkig en hoe zit het met actief zijn? 20 posts of zo? 11-1-2005 16:00 | ||
222x3 Gewist lid | quote: ik wou even zeggen: aan het "n00b zijn" zit geen lvl verbonden of een bepaalde tijd dat je et spel speelt. het gaat erom hoe je het gedraagt.... op volgende pagina staat een artikel over n00bs in tibia (is een heel erg dom spel(wat als goed is uit duitsland komt =p) wat heeel erg op rs lijkt, maar veel en veel slechter dan rs is, qua graphix, lvlen en "community") het is in het engels en te groot voor mij om helemaal te vertalen dus lees et maar in het engels en als je het niet snapt heb je beetje pech =p [http://www.tibianews.net/article.asp?id=243] MAAR ik vind wel dat degene die RSC hebben gespeeld de beste zijn =p en tis ook goed idee om reqs te verhoren, maar req aan skilltotal is wel beetje dom, want er zijn ook lage lvl gasten met hoog skilltotal doordat ze hoge mining en dat soort dingen hebben.. en ik vind dat niet echt nodig in een clan (is mijn idee) 11-1-2005 16:17 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | dat weet ik, maar gemiddeld is het zo ieder die rsc "het echte rs" gespeeld heeft geen noob meer dat zei ik Maar uiteraard weet ik dat noob zijn niet afhankelijk is van lvls, En lol liever rs dan tibia, ik ken het spel maar kvind et maar niets *back on topic rezer * Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-1-2005 16:25 | ||
Jessebreda Gewist lid | Dat 'screenen' van nieuwe leden... Mss kan je dan gewoon zorgen dat ze een vriend in de clan hebben (of minimaal 'zoveel') en dat de leaders die dan contacten of het kan en hoe die zich op Rs gedraagt etc, anders krijg je enorme wachtlijsten waarbij het soms mss wel zo is dat ze niet meer in de clan willen omdat ze te lang hebben moeten wachten etc... Wat dachten jullie voor de Reqs? 70 + cb? *da's 50 atk/str/def, is weekje werk en skill total 750 ofzo? Anyway, nice idea 11-1-2005 16:33 | ||
Ajaxfan11 Gewist lid | jesse maak er skill totall 800+ en cb 70+ van dat is beter 11-1-2005 16:35 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | mensen mensen mensen, draaf niet zo door op die reqs voorlopig is de pot dicht en wordt hier dus niet over gesproken. Er is nog geen uitspraak gedaan over de reqs en dat zal voorlopig nog wel even zo blijven ook. Bovendien moeten jullie niet vergeten wat de reqs atm zijn... Je kan reqs niet met 200 omhoog gooien. En ik denk dat de meeste van jullie ook wel weten hoe de leaders er tegenoverstaan dus verwacht niet dat er ook nog is een 70cb req bij komt kijken. Maar voor nu moet er niet zoveel gespeculeerd worden over de reqs, daar zijn de leaders zelf nog niet eens over uit oki? Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-1-2005 16:54 | ||
Drass Rune Member (6.9) | Het heeft nog niet veel zin om te gaan vragen wat er nu allemaal gaat gebeuren want dat weten we zelf nog niet helemaal Nogmaal er zal NOOIT! een Combat Req komen. We verhogen/verlagen alleen de Skill total Req. Mag dat alvast duidelijk zijn Verder krijg je meer van ons te horen over een weekje. Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 11-1-2005 17:07 | ||
Thadanger Gewist lid | Lijkt me wel goed, die veranderingen die eraan komen... Alleen ben ik benieuwd wat de reqs zullen worden en hoe jullie mense zullen screenen op actiefheid. Hetgeen ik al gelezen heb ziet er goed uit, *applaus voor de leaders*. Mocht dit niet de grootste clan van rs worden, dan is het wss wel de gezelligste clan vanal, en dan nog te zeggen dat het enkel 'dutch' is! 11-1-2005 17:25 | ||
Crito Gewist lid | dutch and flemish 11-1-2005 17:40 | ||
Nbongo Gewist lid | ik ben blij echt goed dat er wat veranderd wordt aan het aantal inactieve leden in rsr. ook op events was het niet meer handelbaar met zovelen 11-1-2005 17:55 | ||
Forum Raider Gewist lid | Veel beter, away with the bad in with the good. 11-1-2005 18:00 | ||
T_man1988 Gewist lid | Een verhoging van de reqs woot eindelijk beste verandereing sinds ik in clan zit ow ja, andere zijn ook wel leuk 11-1-2005 18:18 | ||
Thadanger Gewist lid | quote: Die dutch slaat voor mij op de gelijke taal want ik ben ook 'flemish' (Westvlaams dan nog , of nog beter Brugs 11-1-2005 18:27 | ||
Aviendha18 Gewist lid | ow leuk tja, ik zal er waarschijnlijk uitgegooid worden want ik train geen combat, m'n combat is vreselijk laag. M'n skilltotal rijkt ook niet zo ver, heb nooit rsc gespeeld (een weekje maar). Dus denk ik dat ik nu best vertrek zeker voordat ik er uit gegooid wordt? 11-1-2005 18:28 | ||
Raylifes Gewist lid | Ik vind het een beetje dom gezeur, reqs omhoog kan wel fijn zijn, maar ik vind het niet nodig, als je maar zorgt dat inactieve leden eruitgaan en noobs eruit blijven en dan bedoel ik noobs qua hoe ze zich gedragen, ik ga ook bijna niet mee met pken of dergelijke maar dat betekent niet dat ik inactief bent, om iets bij te dragen aan de clan hoef je niet mee te doen aan events, als je maar zorgt dat je gelukkig met je clan bent en zorgt dat anderen blij zijn om je erbij te hebben, altans, dat is mijn mening hier over Oh ja, bijna vergeten, alsjeblieft! stop met je mening geven in de berichtenbalk iedereen, laat dat, als je je mening wil geven, doe dat hier 11-1-2005 18:49 |