Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Over het systeem met besluiten gesproken (scroll een paar posts up, die lange moet je hebben), het is meer zo: Iemand stelt iets voor aan een 9. De 9 bespreekt het met de andere 9's. De 9's bespreken of een eventuele implementatie mogelijk is, en of er nog iets aan veranderd moet worden. Als de 9's het eens zijn geworden is het idee goed, en wordt het ingevoert. Overleg met de lagere rangen gebeurd weinig tot nooit, vooral om het er zoveel zijn, en ze zijn lang niet allemaal altijd on (Lees: nooit allemaal tegelijk on). En om nou elk idee met weer andere mensen te bespreken... De 9's daarintegen zijn vrijwel altijd voor elkaar bereikbaar, en dat maakt overleggen een stuk makkelijker. Dit even ter verduidelijking. 11-1-2005 21:38 | ||
Deadman12369 Gewist lid | 9+ zijn volgen mij irl vrienden. jammer dit moest gebeuren. ben boo in had de clan een heel nieuw en beter look kunnen geven. ik zeg zelf eerlijk net voor dat re werd opgericht wou iker uit gaan. ik vond het een waardeloze clan met weinig actie. re bracht hier verandering. het verandere de clan. dit voorkwam volgens mij dat veel hogere combat lvls weg ging om een goeie pk clan te zoeken. @kb waarom wil je je opeens actiever in het forum worden? je word nooit als den boom in. wij (gewone leden kennen de 9+ leaders bijna niet) nooit gezien in rs nooit gesproken. miss is het handig om te weten wat er onder de gewoone leden leeft. zodat je hierop kan inspelen. ( dit was 1 van booms klassen dat hij dat wel wist). boom keep it up 12-1-2005 16:30 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | Even ter verduidelijking naar Deadman, op sommige punten zal ik je gelijk geven (nee kies zelf maar welke). MAAR, 1ste, de leaders zijn geen irl vrienden, ze wonen alle in de uithoeken van het land , en ten 2e, heb jij KB zien zeggen dat hij een den boom in wil worden? Hij zal er gewoon alles aan doen zichzelf weer bekend te maken etc, hier verdient hij zijn kans te krijgen! Want vergeet niet dat zonder hem rsr misschien al dood was geweest. En echt boom in een heel geode vriend van me, maar jullie moeten nu toch echt wel stoppen met kbart alsmaar als mezzoagendaklootzakzak neer te zetten, want jullie zeggen zelf dat je em niet eens kent! Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
12-1-2005 16:47 | ||
Deadman12369 Gewist lid | ik zet hem niet neer als maar hij wil zich weer bekent maken opeens beetje vaag von ik dat. en ik weet best wel dat hij veel voor de clan heeft gedaan ik persoonlijk vindt dat ALLE leiders zich wat meer moeten laten zien op het forum en rs (dit maakt de band beter tussen leiders en niet leiders). ik wil niemand af schilder als een nogmaals. ik vertel wat ik ervan vindt en hoe ik er over denk. wel vraag aan den boom in om net zo actief te blijven. mijn bedoeling is ook niet geweest om haat op te roepen tegen kb. als dat wel zo is over gekomen sorry daarvoor. 12-1-2005 19:15 | ||
Tines4win Gewist lid | Shame on you 13-1-2005 16:43 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Naa, ik kan het wel hebben Ik heb ergere dingen gehoort. Maar zoals Rezer al zei streef ik er totaal niet na om zo worden als Den Boom In. Ik wil echt oprecht weer actief worden, ik weet hoe leuk het vroeger was toen ik alle leden kende (en zie mij allemaal) en na deze kleine crisis heb ik ingezien dat ik dat graag weer wil. Zoals vroeger zal het nooit meer worden (dat is ook niet erg) maar erna streven kan ik wel. @Rezer: De leaders zijn in het echt wel IRL vrienden Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 13-1-2005 18:11 | ||
Tines4win Gewist lid | Ik zie er naar uit om je 1e post te lezen Oja, wonen alle leaders dan zo dicht bijelkaar of gaan jullie gezellig op het fietsje ( aangezien ik niet denk dat jullie allemaal een vroem-vroem hebben) 13-1-2005 18:42 | ||
Bert Rune Member (6.9) | quote: Braaf Anyway, of ik even actief blijf weet ik nu al niet meer. RSR heeft me beetje ontgoocheld. Nu is er besloten dan RE trips als events worden beschouwd. Ook was hier geen overleg met mij over ,ook al ben ik RE leader. Den Boom In 13-1-2005 19:29 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | Vanaf je retired wordt, vragen ze niet meer om je mening. Begin er maar gewend aan te worden 13-1-2005 19:35 | ||
Bartho_e Gewist lid | quote: Ook tegen Mardvk. Rsr is geen democratie. Rsr heeft 3 heersers. Ja, dat lees je goed, geen 4. Verder noem ik geen namen, degenen die dat horen te weten weten dat wel. Ook als er 8.5 online zijn wordt er vrijwel niets met hen besproken, af en toe is er wel iets onbelangrijks, maar je zou kunnen zeggen dat in 90% van de gevallen Tt, Boom en ik niets te horen krijgen en het 'als een gewoon lid' op het nieuws moeten lezen. Nu zullen waarschijnlijk een paar mensen wel gaan klagen of ik misschien meer waard ben dan een gewoon lid, en voordat ze gaan zeuren zal ik ze maar vast zeggen dat dat niet zo is, en wel zo is. Ook dat las je goed, een tegenstrijdigheid. Even ter vergelijking, er zijn 3 leaders god, dan komt het 'restje leaders', die al een heel stuk minder waard zijn. Dan komen de 8s die meestal al niet veel meer dan een gewoon lid zijn, en de meeste 7s zijn gewone leden die iets kunnen sluiten, maar verder ook totaal geen macht hebben. Weg met die illusie, ze kicken zonder een keer te knipperen een 8 weg als het moet. Dit is al vaker gebeurd, zoek maar in de geschiedenis van rsr als je dat wilt weten. De 8s en 8.5s weten zelf ook dat ze niets gevraagd wordt. Een simpel, maar zeer duidelijk voorbeeld hiervoor is dat ze er nauwelijks om geven dat Boom zich terugtrekt, er zal wel weer een ander komen, er komt geen crisis, hij had immers toch al niets te beslissen. Om terug te komen of mods nu meer waard zijn dan leden, voor leaders niet, voor de leden wel. Een lid hoort nog altijd respect te hebben voor een mod, wat hier weinig voorkomt. Waarschijnlijk hebben sommigen nu de behoefte mij totaal te gaan flamen, en dat wordt dan door anderen geloofd, ook al hebben die flamers meestal maar 1 argument die zo omver kan worden geholpen. Dit is een oount van mijn verslag. Geen mening, alleen zoals ik denk hoe het gaat. Als jij vindt dat het anders gaat, fine, vertel het maar, maar dat is vanuit jouw oount en zal dus waarschijnlijk anders zijn dan dat van mij. Als er kritiek wordt geleverd, moet dat goed onderbouwd zijn met argumenten anders reageer ik er niet eens op. Misschien komt er wel een leader die zegt dat die absoluut niet klopt, misschien vinden ze juist wel dat dit een goed oount is. Denk ervan wat je denken wilt. 13-1-2005 21:32 | ||
Macgyver Gewist lid | Boom, ik geloof dat je dat van de RE events verkeerd hebt begrepen. Leden van RE vonden dat hun pk-trips ook als actiefheid in RSR gerekend moeten worden. En de beste manier om dat te doen is om het als event te tellen. Het blijven dus wel RE-pk-trips, met hun eigen duimpjes, en hun eigen regels, maar RE-leden die ernaartoe gaan zijn vrijgesteld van de verplichting bij 1 RSR-event per maand aanwezig te zijn. Aangezien dit geen effect heeft op jullie pk-trips zagen wij niet in waarom dit een probleem zou zijn. Ik moet wel toegeven dat uit Bart's edit in het nieuws dit niet helemaal duidelijk blijkt, ik hoop dat dit duidelijkheid verschaft. Oh, en Bartho. We hebben 4 heersers. Die het er alle vier over eens zijn dat niemand een ondergeschoven kindje is. Dus niet spoorwoordenboekbuitenlanderen 13-1-2005 22:57 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Agreed with pol, al hebben we in het verleden niet altijd even braaf met alle leaders overlegd dit gebeurt nu wel. En zelfs in de tijd dat het niet gebeurde betekende het ZEKER NIET dat die leader minder was ofzo, iedereen heeft zijn eige kwaliteiten en die worden als een waardevolle toevoeging aan RSR gezien anders wordt je geen leader, de persoon in questie is probably de beste leader tussen het stel. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 14-1-2005 09:53 | ||
Deadman12369 Gewist lid | ik heb het weer eens allemaal gelezen best wat werk . en heb besloten dat ik me hier niet verder mee ga bemoeie en niks meer ga zeggen. aangezien toch maar 4 mensen het hier voor het zeggen . wat ik persoon lijk wel vaag vind. ik zeg niet dat iedereen gelijk is maar ik denk dat de leaders over sommige dingen toch wat meer overleg moeten hebben. uiteindelijk moeten de leiders dan wel HET besluit nemen. maar overleggen kan volgens mij geen kwaad zeker tussen de 9 en 8. en ik denk dat je respect krijgt door ook te kijken wat er onder de leden leeft. en hier soms ook op reageerd als dat er belangrijk genoeg voor is. @ barto e. maakt het jou echt niks uit dat boom zich terug trekt? lijkt me vaag wan hij is een zeer gelieft onder leden. stel dat boom besluit om naar een andere clan gaat en re in de sloep loopt. dan is het toch weer onnodig leden verlies. en je zegt dan komt er weer een ander. als jij hem mij kan aanwijzen graag want ik zou niet weten wie boom ze plek kan in nemen. @kb alle leden leer je nu nooit meer kennen daar is de clan gewoon zwaar te groot voor . dat je weer actief wil worden worden vind ik wel goed. ( dacht eerst dat je boom wou na doen en zijn gedraag wou overnemen) btw>>> dit is wat ik ervan denk en vind als gewoon lid. 14-1-2005 12:15 | ||
Bert Rune Member (6.9) | quote: Maar ik ben wel leader van RE + founder. En dit gaan ze me nooit afnemen tot als ik het zelf beslis. @Trekkie: idd ik had het verkeerd begrepen,men excuses. Den Boom In 14-1-2005 16:57 | ||
Macgyver Gewist lid | En Boom, dat waren we dan ook absoluut niet van plan. 14-1-2005 19:22 |