Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Retired Sub Leader]
Retired Sub Leader
Hi

Ik zou graag op Retired Sub Leader worden gezet. Ik kan nou eenmaal niet overweg met de leaders van deze clan. Behalve Drass. KB is eig zowat het ergste geval. Hij kan het niet langer aan dat ik anders denk dan hij denkt. Hij kan men kritiek niet verdragen. Hij wou me uit de clan zitten. Na een volledige vakantie me 100% ingezet te hebben voor RSR,pik ik dit echt niet. Naar mijn mening wordt toch niet gevraagd. Het heeft dus geen nut meer. toch wil ik niet uit de clan omdat ik hier wat goeie vrienden heb. Ik hoop dat het goed zal gaan met RSR.
Dus de reden dat ik de nieuwe rang wil is: KB
Hij accepteert me niet en doe teveel zijn eigen willetje. Hij wil niet luisteren naar de clan. Maar naar zichzelf. Maar zoals hij zelf zegt:
Ik beslis,jullie niet.

Greetz

Boom

Voor vragen stel maar hier!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
Gepost door BertRune Member (6.9) op 8-1-2005 18:38
Antwoorden:
Tines4win

Gewist lid

IK, ALS GEWOON LID zal dan ook maar ff wat zeggenPlaatje
Tuurlijk hebben de leaders de macht, maar de ECHTE macht licht bij het volk ( de gewone rsr'ertjes dus). Als wij er niet zijn, bestaan er ook geen leaders. Begrijp me niet verkeerd, want ik vind wel dat we goeie leaders hebben, maar de echte leaders voor de GEWONE LEDEN zijn de mensen die het meest op alle forums komen. Dat zijn Den Boom In, Rezer88 en dat soort mensen. Ik snap wel dat de echte leaders een taak achter de schermen hebben, maar als de echte macht bij DE GEWONE LEDEN licht, de macht dus ook bij de mensen die het meest bij de forums komen ( dus rezer enzo). Ik denk dat die mensen heeeeel wat waard zijn en niet zo maar (even....) vergeten kunnen worden.
Ik ben een man van het volk!
I have spoken...

[LeaderEdit] Zonder leaders geen clan, this maar hoe je het bekijkt Plaatje [/LeaderEdit]
14-1-2005 21:16
Antwoord 106-106 van 106 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.