Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Retired Sub Leader]
Retired Sub Leader
Hi

Ik zou graag op Retired Sub Leader worden gezet. Ik kan nou eenmaal niet overweg met de leaders van deze clan. Behalve Drass. KB is eig zowat het ergste geval. Hij kan het niet langer aan dat ik anders denk dan hij denkt. Hij kan men kritiek niet verdragen. Hij wou me uit de clan zitten. Na een volledige vakantie me 100% ingezet te hebben voor RSR,pik ik dit echt niet. Naar mijn mening wordt toch niet gevraagd. Het heeft dus geen nut meer. toch wil ik niet uit de clan omdat ik hier wat goeie vrienden heb. Ik hoop dat het goed zal gaan met RSR.
Dus de reden dat ik de nieuwe rang wil is: KB
Hij accepteert me niet en doe teveel zijn eigen willetje. Hij wil niet luisteren naar de clan. Maar naar zichzelf. Maar zoals hij zelf zegt:
Ik beslis,jullie niet.

Greetz

Boom

Voor vragen stel maar hier!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
Gepost door BertRune Member (6.9) op 8-1-2005 18:38
Antwoorden:
Bert

Rune Member (6.9)

Neen,jij snapt het verkeerd,Jeroen.

Jullie denken dat het alleen maar over ideeen uitvoeren gaat. Er is meer aan de gang,maar dat wil ik niet aan jullie kwijt.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
9-1-2005 20:46
Dark Lorrie

Gewist lid

quote:
Den Boom In zei: Eerm,wat zitten jullie nou te te lullen? Niemand vertrekt... Ik niet,KB niet. Ik krijg gewoon een andere rang maar met dezelfde powersPlaatje . Ik blijf best nog wat actief Plaatje

Als je dezelfde rang en power houdt... WTF Kan het KB dan schelden of je 8.5 bent of Retired?!?!?!?!
WTF maakt dat dan voor verschil?!?!?!?!?!?!!?!?!
9-1-2005 21:01
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

KB scheelt het ook niks, Den Boom wou de rang.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-1-2005 21:25
Bert

Rune Member (6.9)

Ja,ik wil nou eenmaal geen leader meer worden van RSR. Maar als ik 8 wordt moest ik veel powers afgeven. En dat wil ik niet Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
9-1-2005 21:30
Thedeadmatch

Gewist lid

ff w8 je word alleen op retired of sow iets geset is dat erg danPlaatje? je bent alleen minder actief voor de rest gebeurt er niks?
9-1-2005 21:42
Rezer88

Rune Member (6.9)

pfffff ik kan ook geen weekendje weg of je haalt et weers in je hoofd eh bert...

Nja keb wel wat dingen gehoord via msn mare kwil nog wel ff praten met wat mensen kga hier verder geen uitspraken doen. Kben hier alleen alles behalve bij mee Plaatje
Ik hoop dat et weer goed te ouwehoeren valt (kwens geen commentaar van jou bertPlaatjePlaatje)

Morge avond wordt et feest Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
9-1-2005 22:17
King510

Inactief

dus als ik het goed begrijp zijn ideen alleen goed als leaders het goede ideen vinden Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Hosted by Putfile.com
10-1-2005 16:31
Ctk Mastah

Gewist lid

Ja, (als dat het geval is...) wat heb je dan nog aan subs?
10-1-2005 16:34
Marduk God

Gewist lid

Ik zie de situatie als volgt:

Ik neem aan dat deze clan democratisch is. Dat houdt in dat de leaders dingen VOORSTELLEN, dit doornemen met de 8,5 en daarna overleg plegen met alle 7+. Dan "stemmen" de 7+ erover, en indien de meerderheid positief reageert, kunnen de leaders het idee doorvoeren. Natuurlijk hebben de leaders altijd het laatste woord, het zou maar wat vreemd zijn als dat niet zo was. Mensen die na die "stemming" het er niet mee eens zijn, moeten zich dan ook aan de wil van de meerderheid onderwerpen. Zo zie ik het althans, als het een autocratie is liggen de dingen evenwel heel anders.

Het is de bedoeling dat de MAL's (de 8,5+ althans) een aaneengesloten front vormen. Hoe is dat mogelijk, als er ideeën worden doorgevoerd zonder dat er overlegd is met de 8,5+ (vanwege de 9+ dan), om dat te doen? Er zijn valzelfsprekend mensen die er niet mee akkoord zullen gaan; om dan te eisen dat zij hun mening voor zich houden terwijl er niet eens met hen overlegd is lijkt mij ietwat... hypocriet. Ik denk dat daar het schoentje wringt. De 9+ hebben iets doorgevoerd zonder dat daar eerst overleg rond gepleegd is. Dat lijkt mij verkeerd.

Ik weet zelf ook donders goed dat de leaders het beste voorhebben met deze clan en dat zij, als leaders, het recht hebben om zelf te beslissen wat zij doen. Er zou dan evenwel KUNNEN overlegd worden met alle 7+ inzake het idee dat ze willen doorvoeren. Niet omdat de 7+ zeggenschap hebben over wat de 9+ doen, maar omdat een idee dat aan kritiek onderworpen is, alleen maar uitgezuiverd en verbeterd kan worden. Op die manier verkrijg je dan ideeën waar de meerderheid zich in kan vinden (niet iedereen is akkoord, maar zij moeten zich vanzelfsprekend naar de mening van de meerderheid schikken). Als je ze dan doorvoert, kunnen er bijna geen problemen meer ontstaan.

Ik wil hiermee niemand afkraken of kwetsen en ik weiger kant te kiezen (Bert weet dat hij mijn onvoorwaardelijke steun heeft, maar ik hou mij principieel neutraal). Ik probeer enkel de dieperliggende gedachten bloot te leggen, want ik merk dat meerdere mensen jammer genoeg niet snappen waar het over gaat. Ik ben evenwel niet zo ijdel om te stellen dat ik alles begrijp; dit is hoe ik het zie, de realiteit kan evenwel anders zijn.

Ik wil dan ook een oproep doen naar iedereen die hier post: hou er rekening mee dat er hier geen winnende partij is, alleen maar verliezers. Zij hebben allebei evenveel recht op hun mening, en probeer je zo neutraal mogelijk te houden. Ik denk niet dat het nodig is om de één uit te maken uit preferentie voor de ander; er is een beslissing gemaakt en ik meen dat niets wat wij zeggen, daar wat aan kan veranderen. In plaats van te flamen of aanzet te geven tot flamen, laten we respect hebben voor hun (zijn) beslissing.

Nogmaals gecondoleerd Bert, en weet dat je mijn onvoorwaardelijke steun hebt.
Bart, ik ken je niet echt, maar ik hou me neutraal. Het zou verkeerd zijn om op basis van mijn inzichten jou aan te vallen. Ik heb dan ook respect voor jou en voor jouw beslissing.

~Mardvk
10-1-2005 22:40
Markie2003

Gewist lid

Ik dacht ik ga hier wat over posten maar marduk god is me weer eens voor Plaatje

Ik wilde nog wel even toevoegen dat voor mij als normale member niet goed zichtbaar is hoe de leaders beslissingen nemen. Daarom is het voor ons niet goed mogelijk een goede mening erover te hebben.

Echter als 9 en 8.5 samen vergaderen over een punt en iets word niet naar jou mening beslist. Dan is het natuurlijk niet de bedoeling om hiervan je onvrede te uiten op het forum. Als je samen democratisch tot een beslissing komt dan blijf je daarbij ookal is jou persoonlijk mening misschien anders. Die heb je dan maar voor je te houden. Leiderschap brengt ook met zich mee dat je niet altijd maar overal je persoonlijke mening over kan posten.
11-1-2005 11:19
Ixy

Gewist lid

jamar hij verteld toch ook dat kb tegen hem heeft gelogen. en dat hij dingen niet wist terwijl de 7's dat wel wisten.
ik weet verder niet wat er aan de hand is mar volgens mij gaat dit niet over dat boom het ergens er niet mee eens is.
en als retired sub leader hoef je niet perse zo veel te doen als een sub leader dus ik geef boom geen ongelijk als zijn verhaal waar is.
11-1-2005 12:06
Jules

Inactief

quote:
Den Boom In zei: Neen,jij snapt het verkeerd,Jeroen.

Jullie denken dat het alleen maar over ideeen uitvoeren gaat. Er is meer aan de gang,maar dat wil ik niet aan jullie kwijt.

Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat leden minder waard zijn dan alle 8,5+ ?

Je mag best vertellen wat er precies aan de hand is, ik kan niet inzien dat dit een groot probleem vormt. Als het uit de hand loopt sluit je het topic toch gewoon?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-1-2005 13:07
King510

Inactief

eigenlijk hebben wij leden nix te zeggen over wat er gebuerd, wij mogen met godsgratie stemmen als zie iets willen weten, voor de rest zijn de leden er om het aantal te verhogen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Hosted by Putfile.com
11-1-2005 13:26
Marduk God

Gewist lid

Dat is zeker niet het geval. De leaders hebben altijd het beste voor met deze clan in hun handelingen. Je moet evenwel begrijpen dat het ONMOGELIJK is om alle 500+ leden hun mening te laten uiten (dit kan wel) EN DOOR TE VOEREN. Dat is eenvoudigweg niet haalbaar.

Vandaar dat er MAL's worden aangeduid. Zij zijn dag en nacht met de forums bezig en weten dus wat er leeft onder de leden. Indien de leaders dat nodig achten, dan consulteren zij de MAL's en passen zij hun ideeën zo nodig aan. Dit is de best mogelijke oplossing onder de omstandigheden, want zeg nu zelf, je kan toch maar moeilijk (met 4 leaders) 500 leden om hun mening gaan vragen en dan die mening proberen door te voeren. Dat is onhaalbaar. Wat je ook doet, altijd zullen er voor- en tegenstanders zijn.

De MAL's worden gekozen uit de leden op neutrale basis. Iedereen maakt in principe evenveel kans, maar het spreekt voor zichzelf dat er keuzes moeten gemaakt worden. Niet iedereen kan 7 zijn, dat is onmogelijk.

Uit de nieuwe regels blijkt trouwens dat de leden niet dienen om het ledenaantal te verhogen, men wil dit net tegengaan.

~Mardvk
11-1-2005 13:52
666megaminer

Inactief

quote:
Den Boom In zei: Ja,ik wil nou eenmaal geen leader meer worden van RSR. Maar als ik 8 wordt moest ik veel powers afgeven. En dat wil ik niet Plaatje
ok, je maakt een nieuw post over dat je (r) wordt en hat niet veranderen kan, je zorgt ervoor dat een deel v/d clan jou of killerbart z'n kant gaat kiezen, (hoewel dat achteraf pas duidelijk is): kon je heb niet ff bij iemand anders zijn nieuw post zetten van :``ps, den boom in wordt retired leader``

en dat je geen powers wil afgeven, om 8 te worden: kan je niet gewoon 8.5 dan blijven?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

11-1-2005 16:28
Antwoord 76-90 van 106 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.