So_01 Gewist lid | ik vind dat jullie er maar een groot gedoe van maken, den boom staat kb niet aan dus retired KLAAr en jullie doen net alsof er iemand overleden is met dat gecondoleerd 9-1-2005 13:51 | ||
Aviendha18 Gewist lid | @so, dat gecondoleerd aan DBI ging over z'n opa, en aan KB over z'n hond. 9-1-2005 13:54 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Eerm,wat zitten jullie nou te te lullen? Niemand vertrekt... Ik niet,KB niet. Ik krijg gewoon een andere rang maar met dezelfde powers . Ik blijf best nog wat actief Den Boom In 9-1-2005 14:46 | ||
Maggot666_s Gewist lid | Wat is dan het doel/nut van dit topic? Niets, had net zo goed nix kunnen posten zonder dat er enige ophef was geweest. 9-1-2005 15:14 | ||
Ikswokawon01 Gewist lid | damn mensen toch hilarische situatie, ongelooflijk grappig, als jullie eens goed willen lachen moet je gewoon alle commentaar hierop lezen, versta nu toch eens dat heel die situatie opgeblazen is, dbi en kb > de maks toch dat ze zoveel tijd willen steken in de clan en zou je deze zaak niet opgelost verklaren? groeten ikswokawon 9-1-2005 15:15 | ||
Kill12 Gewist lid | waarom ben je dan retired? je houdt dezelfde powers, dezelfde aandacht.. Dus zoals ik al zei. ik vind het nergens op slaan. 9-1-2005 15:59 | ||
Chiefnl Gewist lid | ja dat snap ik ook niet helemaal mag je nu minder beslissingen nemen ofzo of mag je niet meer mee met de leaders vergaderen 9-1-2005 17:35 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Hierbij toon ik aan dat ik nooit leader (wil) word(t)(en) . Den Boom In 9-1-2005 17:54 | ||
King510 Inactief | mmmm i kwil niks zeggen als leaders inderdaad alle macht hebben, is dat niet leuk want ze bannen erop los, als je het niet me iemand eens bent hoor je dat in het openbaar te mogen zeggen hoe hard de waarheid ook is. ook kan ik erop zien dat Den boom in retired, en killer bart ineens actiever word zo kunnen we lang doorgaan, ik als (voor de leaders dan) een ziellig 5,4 black member zal dit alles wel niet boeie wezen, maar denk eraan dat jullie clan is opgebouwd uit mensen met eenv rije wil...die ze willen laten merken, en willen vertellen, als dat niet kan, zullen er waarschijnlijk veel stoppen ps: den boom in gecondoleerd greetings king510 9-1-2005 19:27 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Nee zo is het inderdaad precies. Jullie zijn vuil onderschot onder de schoenen van de leaders en moeten jullie onderwerpen aan onze tiran!!! C'mon geloof je het zelf? Zoals ik al zei mag iedereen zijn mening hebben en uiten, maar of er iets mee wordt gedaan is een 2e. Als jij daaruit opmaakt dat wij alles dat geen 9 is maar zielig en onbelangrijk vinden dan heb je het mis. En als jullie (en Den Boom In) daar eens goed over nadenken dan weten jullie dat het waar is. Wij willen echt het beste voor de clan, waarom zoude we tijd, geld en moeite in iets stoppen als we jullie mening toch onbelangrijk vinde, zonder leden immers geen clan. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 9-1-2005 19:36 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Idd, een mening hoeft niet altijd uitgevoerd worden. Maar dat de subs niet geconatacteerd worden en dat een adam member er wel van wist vind ik heel straf. BTW: Het is ook niet alleen daarom. Je heb 2X tegen me gelogen ( 1 keer kon je er mss niet aan doen) maar de andere keer zeker wel. Ook zijn er nog andere dingen,maar die zeg ik liever niet. Den Boom In 9-1-2005 19:44 | ||
Aviendha18 Gewist lid | zouden jullie die ruzie niet beter op msn of zo uitvechten? Ik denk niet dat veel mensen dat hier leuk vinden. 9-1-2005 19:59 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Dit is geen ruzie. Dit is elkaars standpunt bezien. Er is groot verschil? Zie je me flamen? Neen,idd. Den Boom In 9-1-2005 20:02 | ||
Blacksamuray Gewist lid | alles wat wij zegen wordt een beetje afgekrakt dus waarom dan ene open topic ik vindt het wel goed dat killerbart nu actiever gaat worden maar ik heb liever iemandt van het heden dan het verleden en bloodlover99 ooit gehoord van haast? waarom zou iemandt ze best dom een ieyts van ene pixel game 9-1-2005 20:32 | ||
Ctk Mastah Gewist lid | Den Boom In, WTF ben jij mee bezig? Je wil er dus mee kappen alleen maar omdat je ideeen niet altijd uitgevoerd worden? Zie ik het zo goed? Of is het omdat je sub bent en daarom je voelt aangevallen als je ideeen worden verworpen? Ik wil jou hier verder niet mee aanvallen of kwetsen, maar ik vind wel een klein beetje dat je wel wat... nou ja... overreact reageerd. Want kb kan misschien jou negeren of onaardig tegen je doen, maar who cares? Er zijn toch ook nog andere leaders waarmee je het waarschijnlijk wel kan vinden? Er zijn er namelijk meerdere die je ideeen heus wel aan willen horen... (Uitvoeren is dus weer een ander punt...) Net zoals met Bartho e's uitleg: Ik moet me onderwerpen aan jou, jij moet je onderwerpen aan welke leader dan ook... Als jij leader geweest zou zijn, dan zou je toch ook wat anders aankijken tegen mensen met jou rang nu? Greetz en sterkte, Jeroen 9-1-2005 20:36 |