Blacksamuray Gewist lid | quote: nee maar je krijgt geen respect van mij als je geld heb.... en spetter3 i agree there with you maar ik vind nog steeds niet dat hij weg gaat, ik heb liever dat kd weg gaat 9-1-2005 00:21 | ||
Kalkan Inactief | @blachsamuray, ik heb liever dat niemand weggaat, en niemand zal ook weggaan 9-1-2005 00:26 | ||
So_01 Gewist lid | omg en wij moeten dit over msn doen bah die kracht van die 8+ lolollollollll 9-1-2005 00:28 | ||
Bartho_e Gewist lid | Er worden niet echt duidelijke standpunten aangevoerd van beide kanten en vooral van Killerbart, en als je van 1 kant een heel verhaal hoort, en van de andere kant een half, dan kies je natuurlijk de kant van het hele verhaal. Dat zit gewoon in onze aard. Je moet in dit topic helemaal geen kant kiezen, maar dat kan ook niet doordat de argumenten voor dit besluit niet van beide kanten voldoende belicht wordt. Dbi is een man van het volk, kijk in de geschiedenis en je zult zien dat mannen van het volk redden het nooit als leider, alleen dan in de onwerkelijke sprookjes in mooie films. Er zijn altijd mensen boven de man van het volk, oftewel de public relations persoon. Ook hier is dit geval. Ik kies geen kant, maar ga nu een argument aanvoeren voor Kbart om het allemaal wat te verduidelijken. Hoe leuk dbi zijn mening wel niet is, als een leader het niet schikt kan die het afkeuren. Hoe het ook is, een leader is hoger dan een sub en heeft de macht over hem. Dit is dan ook niet gek, want diezelfde leader heeft dbi sub gemaakt. Het zou nogal gek zijn dat de man die hij zelf sub heeft gemaakt hem nu overruled met beslissingen. Zie een sub als de persoonlijk assistent van een schoonmaker. Die kan zijn ideeen invoeren over met welke schoonmaakmiddelen je het best kunt gebruiken, maar de schoonmaker zelf heeft er verstand van. Daar moet een assistent dan ook naar luisteren. Hij blijft de assistent en hij is nu eenmaal lager in rang. De assistent moet zich bij de besluiten neerleggen. Nogmaals, ik kies geen kant, Ik voer voor 1 kant argumenten aan. Dat is wat anders. Er zijn vanzelfsprekend ook argumenten voor de andere kant. 9-1-2005 00:42 | ||
Kalkan Inactief | Goeie uitleg bartho 9-1-2005 01:31 | ||
Maggot666_s Gewist lid | Zeer mooi gesproken Bartho, ik wist niet dat er wijze woorden uit jou mond konden komen . Maar nu ff ontopic. Ik vind dat Den boom in natuurlijk een hardstikke goede subleader is, en natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben. Maar wanneer je eigen mening eens een keer niet doorgevoerd kan worden moet je dit ook accepteren. Zoals al eerder gezegd kan je niet altijd je zin krijgen, en is je eigen idee niet altijd het beste. Ik kies geen kant, maar vraag me af waarom jullie niet gewoon een beetje proberen te negeren als jullie weten dat jullie niet met elkaar overeen kunnen. Er is toch altijd wel iemand in de clan waarmee je het niet goed kan vinden. Ook weet ik dat vooral de nieuwe leden op Den boom in gestemd hebben bij beste leader omdat die het verleden van rsr niet kennen waar vooral Killerbart e.d. een grote rol speelde en veelal actief was. 9-1-2005 01:36 | ||
Kill12 Gewist lid | Ik vind dit echt nergens op slaan mijn mening 9-1-2005 02:44 | ||
Maggot666_s Gewist lid | Ja maar het leuke is dat niemand een slobberstiernaaier om jou mening geeft :P 9-1-2005 02:50 | ||
Fakemon Gewist lid | de harde waarheid... 9-1-2005 09:54 | ||
Jules Inactief | quote: Lol jij bent eigenlijk best wel dom. Den Boom In gaat niet eens weg dus waar heb je het over. En wie is kd? Killerdart? :P. Leer eerst ff goed nederlands voor je volgende post. Over dat doneren. Als je 1 mill doneert uit eigen initiatief ben je zeker een waardig lid. Je laat daar niet mee zien dat je veel geld hebt ofzo, maar dat je wat over hebt voor de clan, dat je respect hebt. Overigens, wat al een keer vertelt was.. Killerbart helpt mee met het betalen van de server, uit zijn eigen zak betaalt hij mee. En dan heb ik het over echt geld. Goed, de eerste beste die hier nog spamt etc. moet zich maar eens leren te gedragen. 9-1-2005 11:13 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | den_boom_in gecondoleerd. en ik vind dat je gewoon je meening mag uiten (als het maar netjes blijft) waarom bemoeien jullie met elkaar als jullie het niet eens zijn vraag het dan aan een derde persoon. en voor de andere clan leden niet schelden en geen kant kiezen want zo'n rel is al een keer gebeurt toen met bartho_e en blizzard_pk waardoor veel leden weg gingen. waarbij ik en nog wat andere mensen er probeerde er voor te zorgen dat alles opgelost zou worden. dus maak er geen rel van. als je af wil reageren pak je kussen en ga daar maar op rammen ps ik snap jullie bijde. 9-1-2005 11:30 | ||
Spetter3 Gewist lid | @ Bartho , wie ben jij om te beslissen of hij niet de mentaliteit van een leider heeft? dat weet je pas als hij het is... boom is anders wel de coolste 8.5+ die er is, hij begrijtp de mensen Ik wil anders ook niet dat KB weg gaat, hem ken ik al super lang , en hijs nog altijd cool 9-1-2005 12:26 | ||
Maggot666_s Gewist lid | Hij mag dan wel de meningen van elk lid begrijpen, maar je moet kijken wat er voor boom was. Toen was kb actief, moet dat maar allemaal vergeten worden omdat boom nu "de" leader is? Ikzelf vind van niet. Natuurlijk vind ik boom ook aardig en kan ik goed met hem op, maar ik denk dat kbart gezien het verleden een groter recht heeft om te blijven dan boom. 9-1-2005 12:52 | ||
Spetter3 Gewist lid | ze hebben alletwee even groot recht om te blijven of vertrekken, ik weet ook wel wat KB heeft gedaan en nog steeds doet maar dat wil niet zeggen dat boom slecht ofzow is, hij heeft ook goeie dingen gedaan voor deze clan... 9-1-2005 13:09 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Laten we het erop houden dat we beide in onze eigen manier zeer sterk bijdragen aan de clan. P.S. Ik ga trouwens weer een stuk actiever in het forum zijn omdat zo ook de nieuwe leden me leren kennen. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 9-1-2005 13:23 |