Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Retired Sub Leader]
Retired Sub Leader
Hi

Ik zou graag op Retired Sub Leader worden gezet. Ik kan nou eenmaal niet overweg met de leaders van deze clan. Behalve Drass. KB is eig zowat het ergste geval. Hij kan het niet langer aan dat ik anders denk dan hij denkt. Hij kan men kritiek niet verdragen. Hij wou me uit de clan zitten. Na een volledige vakantie me 100% ingezet te hebben voor RSR,pik ik dit echt niet. Naar mijn mening wordt toch niet gevraagd. Het heeft dus geen nut meer. toch wil ik niet uit de clan omdat ik hier wat goeie vrienden heb. Ik hoop dat het goed zal gaan met RSR.
Dus de reden dat ik de nieuwe rang wil is: KB
Hij accepteert me niet en doe teveel zijn eigen willetje. Hij wil niet luisteren naar de clan. Maar naar zichzelf. Maar zoals hij zelf zegt:
Ik beslis,jullie niet.

Greetz

Boom

Voor vragen stel maar hier!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
Gepost door BertRune Member (6.9) op 8-1-2005 18:38
Antwoorden:
Zharlax

Rune Member (6.9)

Zoals Den Boom In al zie, ruzie of verdeling binnen de clan is het laatste dat we willen. Ik blijf trouw aan RSR en ik weet vrijwel zeker dat Den Boom In dat ook doet. We wilde altijd beide het beste voor de clan (wat het beste was waren we het niet vaak over eens). Dit topic is dus ook niet bedoeld om een zeide te kieze of om te gaan flame en schelde op iemand. Den Boom In wou zijn zegje doen en ik wou mijn zegje doen en dat is is zonder al te veel ruzie en gescheld gebeurt, laten we dat dus vooral zou houden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
8-1-2005 21:41
Blacksamuray

Gewist lid

probleem opgelost zo te zie aan kb post?
8-1-2005 21:47
Aviendha18

Gewist lid

Ik hoop het, ruzie is zeker niet wat ik wil. En komaan mensen, speel nu es allemaal RS of zo ipv van hier te blijven doordrammen.

Zoals DBI op msn zegt, zijn besluit staat vast.

Wish you the best, DBI
8-1-2005 21:50
Bert

Rune Member (6.9)

Eerm,bloodlover. Ik heb gisteren men opa begraven doch bleef ik hopen tijd in rsr steken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
8-1-2005 21:53
Jules

Inactief

Nou, gecondoleerd en sterkte dan..

@Blacksamuray, waarom ga jij niet ff fijn 1 mill doneren? Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-1-2005 21:59
Concura

Gewist lid

ik ben het met Thulinma eens. de (suPlaatjeleaders moeten 1 frond tonen. anders ziet het er gewoon slordig uit.

mischien is het wel beter dat boom een Retired Sub Leader wordt, zo kan hij zijn eigen mening tonen zonder dat het frond er verdeelt uitziet.
wie weet mischien is dit wel de win-win situatie voor KB en Boom beide, een nieuw begin waar beiden hun eigen draai kunnen uitvoeren zonder elkaar steed te raken.

en ik vind het ook goed als de leden geen kant kiezen. bijde hebben goede dingen gedaan (ze zijn niet voorniets aan hun CL gekomen) en beide fouten gemaakt, niemand is perfect en niemand hoort dat ook te zijn.

@ Kalkan_V: KB wordt mischien door minder mensen aardig gevonden maar ik wed dat hij wel veel respect heeft van de harde kern leden.

(eddit: je kan wel zien welke god ik volg, ach zo ben ik irl ook)
8-1-2005 22:02
Ikswokawon01

Gewist lid

respecteer mekaar nu toch eens, en den boom in> veel sterkte
8-1-2005 22:05
Bloodgoat

Gewist lid

jammer boom, maar je bent nog altijd leader van re en re is 1000000000000000000000000000000000000000 keer beter dan rsr Plaatje

trouwens om die reden dat ze het allemaal met elkaar eens moeten zijn zal ik ook nooit hoger dan 6.9 worden, ik mag een paar(su|3)leaders niet.(en de meesten van die appeljoodzakken mij ook niet)
en sommige denken gewoon heel anders als ik en daarom zullen ze mij nooit verhogen.
oja en ik scheld nogal veel blijkbaar.
8-1-2005 22:06
Aviendha18

Gewist lid

Ik vind het eigenlijk stom dat jullie ruzie maken. Zien jullie dan niet dat dit een goeie clan is? 630 leden wil toch iets betekenen? Jullie krijgen allemaal respect van zoveel leden, mensen die op jullie vertrouwen, die voor DEZE clan gekozen hebben, niet voor een andere. RS'ers die liever hier zitten dan pakweg een paar andere misschien grotere clans of zo.

Iedere leader krijgt hier respect voor z'n werk, misschien allemaal op een andere manier, maar als je het eens goed bekijkt is jullie werk niet voor niks.

In ieder geval ALLE leaders hebben mijn respect, al kom ik denk ik met sommige niet goed overeen.
8-1-2005 22:09
Kalkan

Inactief

quote:
Bloodlover99 zei: Hier kan ik dus zo pisnijdig om worden. Jullie lijstjebelegidiooten allemaal Killerbart af. Ik heb echt geen greintje respect daarvoor!

Hoe denken jullie dat hij aan de flame of de clan is gekomen? Hoe denken jullie dat hij aan die munt van vrijgevigheid met drie sterren is gekomen?!

Jullie moeten respect hebben voor hem, hij heeft in het verleden, voor jullie tijd een stuk meer gedaan dan Den Boom In bij elkaar.

Ik heb doch wel respect voor Den Boom In. Subleader wordt je niet zomaar. Ik heb respect voor je besluit, dit is jouw mening, en aan jouw mening valt meestal niet te twijfelen.

Bert, je hebt veel opgeofferd in je vrije tijd, je vakantie. Daar heb ik echt veel respect voor.

Killerbart heeft het druk met RL(real life), zijn hond is laatst overleden, toon temminste wat medeleven en respect!

Voor de rest, geen geruzie meer.

helemaal met je mee eens, iedereen kant hier kb uit, niemand weet wat de 9+ doen voor rsr, ze kunnen niet altijd iets posten omdat dat ze belangrijkers te doen hebben.

@ iedereen, wees nou eens niet zo koppig en zeg nu eerlijk wat jullie ervan denken, ik denk dat kb ook gelijk heeft, jullie allemaal staan bijna achter denboom, ja ik geef denboom ook gelijk. En ik vindt het helemaal niet goed als jullie kb zo uitkakken.

Kb doet eenmaal zijn best en jullie mogen hem niet zo maar uitkakken, als jullie het beter kunnen wordt dan ook maar eens 9+, maar ik denk dat jullie het niet beter kunnen dus dit betekent dat jullie ook niet de recht hebben om Kb zo uit te kakken.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-1-2005 22:15
Aviendha18

Gewist lid

@kalkan V Ik heb eerlijk gezegd wat ik er van vond.
8-1-2005 22:19
Petah112

Inactief

een leader heeft altijd gelijk. en als het de leden niet bevalt gaan ze weg. dan heb je altijd nog een 2e leader die daarmee in discussie kan gaan. en een sub-leader kan daarbij zijn mening toonen. alleen in dit geval lijkt het dat het niet zo heel diplomatiek is verteld. ik vind alle KB en Den Boom allebei goede (suPlaatjeleaders alleen allebei op een andere manier. respect voor allembei.

ps Den Boom In:gecondoleerd
ps KB: ook gecondoleerd
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Weer terug van weggeweest.
8-1-2005 22:34
Bert

Rune Member (6.9)

Lol, ik wil nogmaals zeggen.
Dit mag niet uitdraaien op ruzie. Gewoon meningsverschillen. Ik wil geen ruzie gaan maken voor een spel.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
8-1-2005 22:41
Spetter3

Gewist lid

No boom ge zijt lik de beste "leader" die er is ale was Plaatje
why oh why ...

Mr Ex. & DeBesten
8-1-2005 23:00
Bck007

Inactief

hmmm kwou vorige keer al lange tekst posten maar die is dus blijkbaar ni gepost geweest... nu ga ik beetje inkorten dus

het kwam er eigelijk op neer dat er veel leaders neerbuigend op je neer kijken vind ik... hiermee bedoel ik dat als je iets voorstelt dat ze je gewoon negeren... heb je een vraag antwoorden ze met veel moeite

maar al dit die ik gezegd heb komt helemaal niet voor bij den boom in... dus ik vind boom persoonlijk de beste leader...
ook al is dat van wat bloodlover zegt ook wel waar...BTW BOOM heeft ook vrijgevigheidsdinges met drie sterren

VIVA BOOMPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-1-2005 00:10
Antwoord 31-45 van 106 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.