Aviendha18 Gewist lid | Ik begrijp het niet goed en ik wil ook niet dat je vertrekt, noch als leader, noch als member. Babbel er nog effe over, misschien komt het nog wel in orde. Ik ben hier nog niet zo lang, maar ik weet wel dat je die plaats als leader, subleader of wat dan ook verdient. 8-1-2005 20:28 | ||
Kalkan Inactief | Helemaal gelezen en ik weet niet welke kant ik moet kiezen. Leiders hebben gelijk en jij ook Denboom. Leiders kunnen niet alle ideeen uitvoeren. Wat ik wil zeggen ' soms moet je maar alles door de hand zien ' dus niet op alles reageren enz. . Jij weet nog denk ik wat er vroeger bij mij gebeurt was, ik bedoel ik reageerde op alles enz. en na een tijdje had ik bijna met alle leiders ruzie, en na een tijdje zag ik dat ik het fout deed, en toen begon ik ook maar sommige dingen door mijn hand te zien, nu gaat het prima vindt ik, ik kan ook nog goed om met leiders enz. En alle ideeen kunnen ook niet uigevoert worden, soms hebben de 9+ gelijk waarmee jij niet helemaal mee akkoord bent. Ik hoop dat je mij begrijpt 8-1-2005 20:52 | ||
Ikswokawon01 Gewist lid | dag mensen ik heb dit hier zojuist allemaal gelezen en denk dat dit geen goede zaak is als ik mijn bescheiden mening mag geven, ik weet dat ik slechts een leather 1.2 ofzo ben maar het is belangrijk dat jullie weten wat iedereen in de clan(gelijk welke clearance level) hiervan vindt. Het is gevaarlijk om de ruzies tussen leaders onderling zomaar openbaar te gooien en het eerste wat je ziet als je op de site komt is dat stuk van den boom in, wat je direct al een raar gevoel geeft, ik zit nog niet lang in de clan maar is het nu zo dat gelijk hoeveel werk den boom in ook doet voor de clan, hij nooit 9 zal worden ? dit vind ik behoorlijk jammer voor hem en ik denk dat dit niet in het algemeen belang is. Jullie zouden zo iemand moeten eren en lauweren. ach kweet het het is mss raar dat ik dit hier typ en veel mensen vinden mij mss een noob maar ik vond het toch even belangrijk hierop te reageren. groeten. 8-1-2005 20:54 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Je kan nooit voor iedereen goed doen, das duidelijk.IK begrijp de leaders en Den Boom In. 8-1-2005 20:55 | ||
Kalkan Inactief | @ blacksamuray, weet jij wat de leiders allemaal doen ? niet dus, ze hebben belangrijkers te doen dan posten in topics, ik heb zelden een 9+ gezien die iets post op forums , wrm? omdat dat ze veel werk op rsr hebben, ze moeten veel doen waar jij er niets van weet. Besluit, ik geef denboom en bart gelijk, jij mag mss killerbart niet graag hebben maar er zijn nog steeds mensen die hem wel mogen, onderandere ik, ik mag alle leden en leiders, voor mij is iedereen gelijk. 8-1-2005 21:10 | ||
Aviendha18 Gewist lid | Ik vind eigenlijk dat hier maar es lichtjes gedaan moet zijn met dat geruzie. Straks komen er hier 2 kampen, eentje voor den boom in en eentje voor killerbart en valt heel die clan hier uiteen. Ik denk dat alle leaders hier werken aan deze clan en site, of het nu subs of 9+ of ik weet niet wat het zijn. Ieder doet dit op z'n eigen manier, de ene door mensen te helpen, de andere door achter de schermen bezig te zijn. Dus hou er aub mee op, en in den boom, word aub weer leader. En aan de leden, hou op met de leaders uit te kakken. 8-1-2005 21:21 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Dit wil ik niet. Ik wil geen REL. Jullie moeten geen kans kiezen. Ik wou gewoon ff mijn standpunt laten zien. Ook heeft KB steeds naar men mening willen luisteren. Maar hij overlegde nooit op voorhand. En ik moest ja knikken,ook al ben ik niet akkoord. Maar geen rel. Zeg gewoon rustig jullie mening. Den Boom In 8-1-2005 21:25 | ||
Blacksamuray Gewist lid | kalkan v : ik bedoel alleen kb de rest zijn wel aardig ,maar als leader kan je toch wel af en toe eens posten een beetje inzet aviedha 18 : wordt dan een kleine kamp voor kb maar ik denk niet dat dat zal gebeuren maby maakt die eens een eigen clan dat kan 8-1-2005 21:25 | ||
Kippendoder Inactief | Natuurlijk kunnen 600 leden het niet eens zijn met alle ideeën. Iedereen heeft zijn mening over iets. Possitief of negatief. Maar je moet de personen die het niet eens zijn niet meteen uit de clan zetten (of ermee dreigen). Want dan laat je zien dat je niet tegen een ander zijn mening kunt. Maar langs de andere kant moet je je er ook bij leggen dat als je een mening geeft, dat de leaders er niet altijd iets mee kunnen doen. hey! 8-1-2005 21:27 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Owja,BTW: dat ik geen leader meer wordt boeit me niet. Ik wil respect. Daar doe ik het voor. En blijkbaar is het geluk als je ziet waar ik sta bij beste lid. Hier heb ik het voorgedaan. Den Boom In 8-1-2005 21:29 | ||
Aviendha18 Gewist lid | quote: Ik weet niet goed hoe de verdelingen zijn, maar ik vind dat geruzie eigenlijk niet zo goed. Ik krijg hier vragen op rs van leather members die hier net zijn en die vragen of de clan aan het uit een vallen is. 8-1-2005 21:30 | ||
Blacksamuray Gewist lid | quote: voor kb is dat anders ,hij wil macht avied dat gebeurt niet maby maakt boom ze eigen clan maar dat is niet uit een vallen 8-1-2005 21:35 | ||
Jules Inactief | Hier kan ik dus zo pisnijdig om worden. Jullie mezzozakvreteren allemaal Killerbart af. Ik heb echt geen greintje respect daarvoor! Hoe denken jullie dat hij aan de flame of de clan is gekomen? Hoe denken jullie dat hij aan die munt van vrijgevigheid met drie sterren is gekomen?! Jullie moeten respect hebben voor hem, hij heeft in het verleden, voor jullie tijd een stuk meer gedaan dan Den Boom In bij elkaar. Ik heb doch wel respect voor Den Boom In. Subleader wordt je niet zomaar. Ik heb respect voor je besluit, dit is jouw mening, en aan jouw mening valt meestal niet te twijfelen. Bert, je hebt veel opgeofferd in je vrije tijd, je vakantie. Daar heb ik echt veel respect voor. Killerbart heeft het druk met RL(real life), zijn hond is laatst overleden, toon temminste wat medeleven en respect! Voor de rest, geen geruzie meer. 8-1-2005 21:37 | ||
Firebeast M Gewist lid | Yoepie, de leader die bann uitdeeld tegen mij is retired . Den boom, je doet net of je veel meer doet als de rest van de leaders. mja nu krijg ik alsnog een ban d'oh 8-1-2005 21:38 | ||
Blacksamuray Gewist lid | quote: geld doneren wat een eer je zegt zelf hij doet nu niks meer dan kan hij toch zelf lager gaan of retired? 8-1-2005 21:40 |