Dark Lorrie Gewist lid | quote: RUNES 7-11-2004 14:11 | ||
Sponsebob Gewist lid | bij mij doet chickenkiller het niet eens 7-11-2004 14:54 | ||
Debesten Gewist lid | quote:we moeten wel wat hebben aan die items he, dus: Maak een autominer die iron mined, en alleen iron dropt. 7-11-2004 14:56 | ||
Kc52_62289 Gewist lid | quote: lol bij mij ook niet 7-11-2004 15:55 | ||
Fakemon Gewist lid | quote: autominers is voor woessies wel ik vind da cows klikbaar moeten zijn 7-11-2004 17:34 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | Schaf die monster killer af, je zal erdoor gebanned worden... Wij kunnen ze toch niet aanzetten tot auto-shit? 7-11-2004 17:55 | ||
Chiefnl Gewist lid | ja moet wel blijven is handig maar die auto miner is wel goed, maar moet die ook je pickaxe head pakken als je pickaxe kapot gaat en aan de handle doen, das wel moeilijk! 7-11-2004 18:01 | ||
Brian352 Gewist lid | maar thulinma waarom activeer jij zelf niet world 45 dan hebben we een world voor zolang voor ons alleen dus als we iets hebben te doen net zo in mijn topic van eigen wereld wat barth_e heeft gesloten zonder reden denk ik lees maar dat bericht van hem daar in 7-11-2004 18:44 | ||
Jessebreda Gewist lid | Nooo, je maakt gewoon eening autoproggie ervan... En dat is het nooit het doel ervan geweest >.< Gvd, haal het eruit je spoort gewoon de hele clan aan om te autoën... Als je dat ding erin blijft updaten ga ik denk ik echt weg... een Autoclan is n00b 7-11-2004 20:20 | ||
Needlekiller Inactief | hmmm, tis idd wel iets illegaal.. chickenkiller is leuk, maar nader inzien zou ik 't toch afschaffen thul, stel dat jagex erachter komt dan raak je banned, ect. het is ook niet eerlijk spelen, volgens mij was chickenkiller een soort test van jou, en nu gah jij er autoërs van maken. ik zou 'n poll maken wie wil dat het blijft, (met risico op rs ban) en wie wil dat het weggaat (en alleen chick kill blijft) dit is mijn conclusie,greetz, pascal 8-11-2004 00:52 | ||
Marduk God Gewist lid | Ik vind auto'ers pure dwaasheid. De illegaliteit ervan kan me geen barst schelen, maar als je jezelf een echte RuneScape-speler noemt ga je toch niet auto'en... Als je waarlijk de zoete smaak bij het behalen van een magisch lv( zoals bv. 85 mining) ten volle wilt beleven, ga je er ZELF voor werken. Iedereen is in staat om met behulp van een autoproggie snel wat lvl's te halen. Waar is de persoonlijke glorie dan gebleven als een proggie het zware werk voor je doet? Nuja, het is nog steeds JOUW keuze. Begrijp me btw niet verkeerd, ik appreciëer het werk dat je erin gestopt hebt, maar persoonlijk zal ik mij er nooit toe brengen om dergelijke proggie's te misbruiken. 8-11-2004 12:23 | ||
Killing Sun Inactief | hmmmmm mss een soecial sell button zodat je niet deheele tijd op die "speedchat" moet zitten klikken maar dat die dat dan altijd zegt ( om de 2 secs anders krijg je lag ) want anders krijg je ooit nog een muisarm ! 8-11-2004 16:59 | ||
Forum Raider Gewist lid | Nee, je moet gewoon zelf speedchat gebruiken. Speedchat maakt het al zo veel makkelijker. Kom op zeg je moet alleen maar wat klikken. Niet zo zeiken. 8-11-2004 17:31 | ||
Markie2003 Gewist lid | quote: Gelukkig toch nog 1 iemand die snapt waar rs over gaat. Voor iedereen die dat programma gebruikt heb ik maar 1 woord: KANSLOOS Ik hoop dat jullie allemaal gebanned worden. Voor wie het wil weten. Clanscape is niet toegestaan op rs. Elke andere client is verboden. Dus ja je kan er voor gebanned worden. Zelfs voor de oude versie. Zelfs voor alleen speedchat. 8-11-2004 19:52 | ||
Ragnarok2620 Gewist lid | tis idd behoorlijk illegaal... toch, als je zo'n ding gebruikt, word dat dan niet meteen ergens geregistreerd en word je dan niet direct verbannen? Iedereen moet zelf weten of hij hem wel of niet gebruikt, kzou hem alleen gebruiken voor dingen zoals dus dat feathers verzamelen, iets waar je geen of weinig xp voor krijgt... Baby blue dragons zouden er ook in moeten met auto- begraver... 9-11-2004 14:58 |