Bobsel Rune Member (6.9) | Mwa ik vind jullie maar eens stel noobs, Jaron maakt het om te bewijzen dattie goed kan programmeren maar dat jullie het gebruiken vind ik zielig! 9-11-2004 15:06 | ||
Fakemon Gewist lid | quote: -------------------------------------------------------------------------------- Dark Lorrie zei: RUNES -------------------------------------------------------------------------------- quote: de verkeerde gequoted? volgens mij moest ge degene daarboven quoten 9-11-2004 21:01 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Well, een client maken is niet illegaal... Alleen het gebruiken Anyway, wegens veel protest, en omdat mijn punt dat ik het kan is bewezen, haal ik de volgende update de monster killer er maar weer uit. Furthermore, je kan niet gedetect worden als je clanscape gebruikt, want hij gedraagt zich als internet explorer. (Sterker nog, hij laad een stukje van internet explorer in, en maakt het scherm de juiste grootte.) Zie jullie volgende update? 9-11-2004 21:46 | ||
Brian352 Gewist lid | he we kunnen nu ook in wereld 45 10-11-2004 07:22 | ||
Forum Raider Gewist lid | quote: Ik zou het er gewoon laten inzitten. En de mensen die het gebruiken moet je gewoon hun gang laten gaan. Hopelijk worden ze dan gebanned. 10-11-2004 10:16 | ||
Born2die101 Gewist lid | bij mij werkt het niet ik wil ook autokillers maar heel het programma werkting niet 11-11-2004 15:56 | ||
Timmie 342 Gewist lid | kan iemand even precies uitleggen hoe het werkt? bij mij doet ie het ook niet en bij de oude clanscape doet die chicken killer het ook niet(hij klikt steeds naast de kip vet vaag) 11-11-2004 16:26 |