Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Weten jullie hoe laat het is?]
Weten jullie hoe laat het is?
Het is flauwe-moppen-posten-in-het-clannieuws-tijd!

Okay, nu even serieus Plaatje
Cslite 3.3.0 is uit, met de volgende addities:
  • Nieuwe worlds geadd (zelfs 1 die nog niet bestaat! Wheeee!)
    • Link naar worldmap
    • Keuze wat de Monster Killer (voorheen Chickenkiller) moet killen.

De keuze bestaat uit eigenlijk 2 keuzes, 1 ding om normaal aan te klikken, en 1 ding wat altijd aangeklikt moet worden als het in beeld is, ook al is het andere dichterbij (bijv een item om op te pakken).

Op het moment alleen nog maar de Chicken en de Feather, maar binnenkort (zodra jullie hebben gepost wat het eerst moet Plaatje ) zet ik er meer monsters/items in. Er zit een update knop op, dus met 1 druk op de knop kan je de lijst met klikbare dingen updaten.

Veel plezier ermee!
      Thul
      PS: Post dus AUB even welke dingen jullie het liefst klikbaar zien!
  • Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 6-11-2004 23:02
    Antwoorden:
    Bobsel

Rune Member (6.9)

Mwa ik vind jullie maar eens stel noobs, Jaron maakt het om te bewijzen dattie goed kan programmeren maar dat jullie het gebruiken vind ik zielig!
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    9-11-2004 15:06
    Fakemon

Gewist lid

quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    Dark Lorrie zei:

RUNES
    --------------------------------------------------------------------------------

quote:
    Kc52_62289 zei:

lol bij mij ook niet

de verkeerde gequoted?
    volgens mij moest ge degene daarboven quoten
    9-11-2004 21:01
    Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Well, een client maken is niet illegaal... Alleen het gebruiken Plaatje
    Anyway, wegens veel protest, en omdat mijn punt dat ik het kan is bewezen, haal ik de volgende update de monster killer er maar weer uit.

Furthermore, je kan niet gedetect worden als je clanscape gebruikt, want hij gedraagt zich als internet explorer. (Sterker nog, hij laad een stukje van internet explorer in, en maakt het scherm de juiste grootte.)

Zie jullie volgende update?
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    9-11-2004 21:46
    Brian352

Gewist lid

he we kunnen nu ook in wereld 45
    10-11-2004 07:22
    Forum Raider

Gewist lid

quote:
    Thulinma zei: Well, een client maken is niet illegaal... Alleen het gebruiken Plaatje
    Anyway, wegens veel protest, en omdat mijn punt dat ik het kan is bewezen, haal ik de volgende update de monster killer er maar weer uit.

Furthermore, je kan niet gedetect worden als je clanscape gebruikt, want hij gedraagt zich als internet explorer. (Sterker nog, hij laad een stukje van internet explorer in, en maakt het scherm de juiste grootte.)

Zie jullie volgende update?

Ik zou het er gewoon laten inzitten. En de mensen die het gebruiken moet je gewoon hun gang laten gaan. Hopelijk worden ze dan gebanned. Plaatje
    10-11-2004 10:16
    Born2die101

Gewist lid

bij mij werkt het niet Plaatje ik wil ook autokillers maar heel het programma werktPlaatjeing niet
    11-11-2004 15:56
    Timmie 342

Gewist lid

kan iemand even precies uitleggen hoe het werkt? bij mij doet ie het ook niet en bij de oude clanscape doet die chicken killer het ook niet(hij klikt steeds naast de kip vet vaag)
    11-11-2004 16:26
    Antwoord 46-52 van 52 totaal.
    Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.