Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Weten jullie hoe laat het is?]
Weten jullie hoe laat het is?
Het is flauwe-moppen-posten-in-het-clannieuws-tijd!

Okay, nu even serieus Plaatje
Cslite 3.3.0 is uit, met de volgende addities:
  • Nieuwe worlds geadd (zelfs 1 die nog niet bestaat! Wheeee!)
    • Link naar worldmap
    • Keuze wat de Monster Killer (voorheen Chickenkiller) moet killen.

De keuze bestaat uit eigenlijk 2 keuzes, 1 ding om normaal aan te klikken, en 1 ding wat altijd aangeklikt moet worden als het in beeld is, ook al is het andere dichterbij (bijv een item om op te pakken).

Op het moment alleen nog maar de Chicken en de Feather, maar binnenkort (zodra jullie hebben gepost wat het eerst moet Plaatje ) zet ik er meer monsters/items in. Er zit een update knop op, dus met 1 druk op de knop kan je de lijst met klikbare dingen updaten.

Veel plezier ermee!
      Thul
      PS: Post dus AUB even welke dingen jullie het liefst klikbaar zien!
  • Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 6-11-2004 23:02
    Antwoorden:
    Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Helaas, de special events zien er teveel uit als spelers/vijanden, om goed te kunnen herkennen aan hun kleuren... Je zult gewoon elke paar mins even naar het scherm moeten kijken om te zien of het nog goed gaat Plaatje

De monsters die het meest gevraagt zijn zal ik er even inzetten, druk op de update knop in de monster killer over ene paar uur Plaatje
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    7-11-2004 09:47
    T_man1988

Gewist lid

heej, toevallig poste ik net gisteren dan 2 van de dingen die je veranderd hebt hadden moeten veranderen Plaatje

kan je plz deadly red Plaatjes erbij zetten!
    7-11-2004 10:15
    Ajaxfan11

Gewist lid

thul word je nu nog gebanned als je het op je main gebruik of is het helemaal vweligPlaatje?
    7-11-2004 10:19
    Alexke Brave

Gewist lid

kan je er ook yews op zetten Plaatje
    7-11-2004 10:25
    Jules

Inactief

Yews zijn toch geen beesten Plaatje
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    7-11-2004 10:31
    Alexke Brave

Gewist lid

thul zei post wat je het liefst klikbaar wilt zien ... yews zijn klikbaar
    7-11-2004 10:50
    Chiefnl

Gewist lid

hey kan je plz ff snel de skelleten van lvl 45 erop zette,dat zijn die met scimi. ik moet me attack ff goed traine
    7-11-2004 11:01
    W0tz0r

Gewist lid

Bij mij is het bovenste stukje van de screeen helemaal weg.....
    Dus ik zal de ouden moeten gebruiken.
    En de autologin doet het helemaal niet bij mij.
    7-11-2004 11:03
    Forum Raider

Gewist lid

Dan moet je naar options gaan en dan kan je het beeld naar boven en beneden bewegen. Plaatje
    7-11-2004 11:06
    Araul

Gewist lid

quote:
    Thulinma zei: Helaas, de special events zien er teveel uit als spelers/vijanden, om goed te kunnen herkennen aan hun kleuren... Je zult gewoon elke paar mins even naar het scherm moeten kijken om te zien of het nog goed gaat Plaatje

De monsters die het meest gevraagt zijn zal ik er even inzetten, druk op de update knop in de monster killer over ene paar uur Plaatje
    ik wou spelers dam Plaatje mare dat yew idee cva daar sluit ik mij bij aan ( btw hoe werkt dat chiken killer gedoe ik snap er echt geen paraplu van )
    7-11-2004 11:24
    T_man1988

Gewist lid

ow ja, nog ff een vraagje: kan je ook instellen om de hoeveel seconde je klikt, want nu met dat schuifbalkje heb ik er geen edee van om de hoeveel seconden hij klikt Plaatje
    nu moet ik zo elke keer proberen of het te snel of te traag is als ik het instel
    en nog iets, kan iemand mij zeggen hoe ik hem aanzet wat ik krijg alleen een menutje en zien en geen startknop (domme ik)
    7-11-2004 11:28
    Brian352

Gewist lid

waarom kan jij dan zelf niet world 45 activeren want dat zei ik ook in mijn topic van eigen wereld wat barth_e zonder reden denk ik heft gesloten
    7-11-2004 12:45
    Debesten

Gewist lid

quote:
    Thulinma zei: Well, er zijn worlds t/m 46 toch?
    World nummer 45 bestaat niet, om de 1 of andere vage reden.
    Ik heb wel world nummer 45 er vast ingezet, dus zodra hij komt, kan je erop! Plaatje

Mss word dat de dutch server Plaatje

Wat we allemaal graag zouden hebben:
    Een auto-miner Plaatje dan kunnen we met zo'n noob account een rune miner worden. Maar het word wel moeilijk want hij moet dan de ore automatisch droppen.

Kan je terwijl naar een ander venster gaan terwijl hij auto-klikt? Dan kan je gewoon je geluid aanzetten en horen of een event je aanvalt.
    7-11-2004 13:52
    Needlekiller

Inactief

hmmmm, people, kunnen jullie met wat items komen die net als veren niet dit doen : _ , _ , _ , _ maar 1 , 2 , 3 , 4
    _ = losse item (Plaatje ect.)
    getal = optellend item (veren ect.)
    want optellende items dan hoef je t niet steeds te droppen Plaatje
    greetz, pascal...
    (ik weet atm. even niks Plaatje vandaar mijn request)
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats

7-11-2004 13:57
    Zamoraky

Inactief

lol krijg je een box van een mysteroious man dropt ie al je item na een tijdjePlaatje
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    7-11-2004 14:02
    Antwoord 16-30 van 52 totaal.
    Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.