Zoek in het forum!
RSRI
Beste Clanmensjes,

Zoals degene die na de vergadering gekomen zijn al weten gaat RSR Internationaal. De site zal in 2 stukken worden verdeeld, ons oude vertrouwde Nederlandse deel en een nieuw Internationaal deel. Het gaat als volgt. Wij zijn momenteel de gehele site in het engels aant vertalen, op het moment dat je de mainpage bezoekt zal deze herkennen of je Nederlands of "buitenlands" bent. Als Nederlander krijg je de standaard mainpage van RSR die je bij het inloggen gewoon op het Nederlandse gedeelte inloged zoals je altijd gewent bent geweest. Als "buitenlander" zal hij echter de site geheel in het engels weergeven en je inloggen in het zogenaamde RSRI (RuneScape Revolution International), dit is een kopie van de Nederlanse site alleen dan vertaald in het engels en met een eigen forum (zei starten dus met een nieuw forum). De Nederlandse leden kunnen met een druk op de knop wisselen tussen deze 2 gedeelte en zo ook zien wat zich afspeeld op RSRI, veder kunnen zei ook gewoon posten in het internationale forum, deelnemen aan hun events enz enz. Alle 7+ mensen zullen hun powers op beide gedeelte kunnen gebruiken maar naar verloop van tijd zullen er ook internationale mods worden aangesteld voor RSRI. Mochten er nog vragen zijn stel ze dan gerust in dit topic.

P.S. Er zal vandaag of morgen een RSRI Beta worden gereleased, deze bevat nog enkel het forum en wat andere basic dinge. We zijn namenlijk nog bezich met het vertalen van groote gedeelte van de site, zodra deze af zijn worden ze toegevoegd aan RSRI. Mocht je mee willen vertalen stuur dan een mailtje naar Bart@rsrclan.com, de beste vertaller onder jullie zal een flame of the clan ontvange.

P.P.S. Er is net besloten dat die nieuwe reqs voor RSRI CB: 65 en SkillTotal 650 worden, dit is opzich niet ontzettend hoog voor een internationale clan maar we hopen zo de clan toegangkelijk te maken voor een groote groep mensen. Op het moment dat RSRI wat bekendheid heeft opgebouwd zullen de reqs worden verhoogd naar CB: 70 en SkillTotal 700

[ThulEdit]
ik zal nog wat duidelijkere uitleg geven:

Er komen 2 clans. RSR en RSRI
Wij, RSR, blijven helemaal nederlands, en ALS JE WILT, kan je op het engelse deel komen zonder aanmelden.
RSRI, blijft op het engelse deel, en ziet het nederlandse deel niet eens.
De nieuwe engelse leden kunnen dus niet ons forum verzieken, hoogstends hun eigen.
Iedereen die dus niks met ze te maken wil hebben, komt daar gewoon niet!

Anyway, zoals ik al zei, probeer het een week, en als je het dan nog steeds slecht vind, ga je toch alsnog weg?
[/ThulEdit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 3-10-2004 21:49
Antwoorden:
Rezer88

Rune Member (6.9)

lol idd je moet um toch is wat beter bekijken, 90 ranged d8 ik en 90 mining als ik me niet vergis, dus zo noob is die niet Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
5-10-2004 11:29
Bobsel

Rune Member (6.9)

PlaatjePlaatjePlaatje WTF maken skills nou uit voor clearance 8 ok het staat goed als ze goede skills hebben maar het gaat toch om de kwaliteitenPlaatjetering zegPlaatje en btw hij heeft wel goede skills
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-10-2004 15:00
Nazaiaow

Gewist lid

Ik vind RSRI een SUPER goed ideePlaatjePlaatjePlaatje Dan wordt de clan groter meer leden meer events wij wordenPlaatjeing belangerijk en t is gewonn lol!
5-10-2004 15:05
Kill12

Gewist lid

Kvind het niet zo'n goed idee. Niet omdat het engels word, maar omdat andere mensen er daardoor weggaan (goede actieve leden) Zo weten we zeker dat we alleen de noobs over houden. En iedereen gaat naar exer. Ze profiteren hier dik van....
5-10-2004 15:05
Nazaiaow

Gewist lid

Kill, denk ook s aan de winst die we maken! Een paar leden gaan weg maar daar krijgen we misschien 100en voor terug!
5-10-2004 15:41
Bloodgoat

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Ow als de reqs je enige zorg zijn zal je blij zijn om weten dat hij CB: 84 is met 69 HP en SkillTotal 1069.

o lol, ik keek op die lijst en er staat(of sotnd in ieder geval) datie combat 45 was, ik heb niet naar zijn skills gekeken Plaatje
in dat geval geen probleem Plaatje
mja zelf vind ik NL helemaal beter dan RSRI
5-10-2004 15:49
Kill12

Gewist lid

Jep 100 leden die we niet kennen. Alle actieve leden die we goed kennen gaan weg. Wat heb je er aan als er 100 leden voor terug krijgt. Dan geef ik Arutha gelijk. We willen alleen maar meer en meer leden.
5-10-2004 16:31
Jessebreda

Gewist lid

RSRI is wel een douchevloern00bnaam eigenlijk! Lijkt teveel op RsiPlaatje Maar boeiend!
5-10-2004 16:45
Jessebreda

Gewist lid

**kuch** BANN **kuch**
5-10-2004 17:05
Bloodgoat

Gewist lid

lol nicky tyft gewoon op klere kind Plaatje
maare.
laat 'RSRI' eerst maar es meer leden krijgen.
of jullie leiders worden gewoon slim en laten de nederlandstalige clan een nederlandstalige clan.
ik roep hierbij iedereen die trouw is aan zijn NL of BE vlag op om nee te stemmenPlaatje
geen RSRI Plaatje
5-10-2004 17:12
Kiliyo

Gewist lid

ZUIIIIIGT....Rsr moet gewoon het ouwe vertrouwde Nederlands/Belgishce clan ding blijven..anders is er echt geen reet aan...alhoewel..ik zou wel MOD in de engelse versie wille worden Plaatje
5-10-2004 17:27
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Viezen Aap zei: lol zoals meer dan de helft van RSR zeg ik ook rot op met internationaal ik wil veel liever dat ik in een clan zit vol met nederlanders en anders als je op straat een RSRi tegenkomt weet je megod niet wie wie is straks denk je dan nog dat iedereen met oranje cape RSR of RSRi is en je kan de meeste mensen niet bij houden dus wees slim blijf nederlands

Minder dan een kwart tot nu toe, en 50% vind het niet (waarvan 25% niet zeker)
quote:
Imperial 2 zei: ja wat heb je nou aan 2 ledenlijsten, als hun gaan pken gaan ze echt niet kijken of we bij hun horen als we die tegenkomen

@Thul's edit, waar slaat die poll dan op, als het toch al vast staat..

Zei zien ons in hun ledenlijst, wij hun niet in de onze.
De poll is om te checken of echt erg veel mensen het niet eens zijn. Tot nu toe minder dan een kwart niet, en een kwart wel, en een kwart weet het nog niet. (1 kwart niet gestemd)
quote:
Bloodgoat zei:en barho het maakt me niet uit dat ie meteen rune member is want dat is logisch maar hij voldoet niet eens aan de reqs om in de clan te komen en voor 'onze' (lees als niet leaders) vrienden worren nooit uitzonderingen gemaakt :

Zo vaak, moet je wel even een leader contacten erover via msn.

Verder willen we de meeste leden in het nederlandse deel houden, als er teveel engelsen bijkomen maken we de reqs hoger, en als dat niet werkt mogen alleen vrienden van nederlandse leden er nog maar in.
We blijven zowiezo een soort van nederlandse clan, maar we laten ook wat engelsen binnen.

Verder, wacht nou maar af hoe het loopt, de meesten zullen het uiteindelijk wel eens zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-10-2004 18:49
Roentje

Gewist lid

waarom verander je dan ook de praatgemiddelde in engels hePlaatje?!? Plaatje verander dat maar weer terug dan en lekker nl en op het engelse forum engels Plaatje ^.^ goed gezien he lol..
5-10-2004 19:00
Ajaxfan11

Gewist lid

quote:
Bartho_e zei: Hij is toevallig een zeer goede vriend van de leaders en uitermate geschikt om een rune member te zijn bij het engelse gedeelte. Aub kappen met je ge**** Samuray, we weten nu ook wel dat jij het er niet mee eens bent.

lol bartho ik ken die gast die zijn mining en range ownt wel maar zen cb zuigt en die lijkt me inderdaad wel goed voor rune member op dat engelse forum daar..
kan die lkkr veel spelfouten maken Plaatje
5-10-2004 19:02
Nazaiaow

Gewist lid

Waarom krijgen die Engelsen geen apart stuk van de site zodat ze bijna, bijna?! Helemaal nix met RSR te maken hebben! ik ben hartsikke voor RSRI maar er moet tog iets komen waar iedereen tevreden mee kan zijnPlaatjePlaatje
5-10-2004 19:34
Antwoord 76-90 van 103 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 13

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.