Rezer88 Rune Member (6.9) | lol idd je moet um toch is wat beter bekijken, 90 ranged d8 ik en 90 mining als ik me niet vergis, dus zo noob is die niet Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
5-10-2004 11:29 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | WTF maken skills nou uit voor clearance 8 ok het staat goed als ze goede skills hebben maar het gaat toch om de kwaliteitentering zeg en btw hij heeft wel goede skills 5-10-2004 15:00 | ||
Nazaiaow Gewist lid | Ik vind RSRI een SUPER goed idee Dan wordt de clan groter meer leden meer events wij wordening belangerijk en t is gewonn lol! 5-10-2004 15:05 | ||
Kill12 Gewist lid | Kvind het niet zo'n goed idee. Niet omdat het engels word, maar omdat andere mensen er daardoor weggaan (goede actieve leden) Zo weten we zeker dat we alleen de noobs over houden. En iedereen gaat naar exer. Ze profiteren hier dik van.... 5-10-2004 15:05 | ||
Nazaiaow Gewist lid | Kill, denk ook s aan de winst die we maken! Een paar leden gaan weg maar daar krijgen we misschien 100en voor terug! 5-10-2004 15:41 | ||
Bloodgoat Gewist lid | quote: o lol, ik keek op die lijst en er staat(of sotnd in ieder geval) datie combat 45 was, ik heb niet naar zijn skills gekeken in dat geval geen probleem mja zelf vind ik NL helemaal beter dan RSRI 5-10-2004 15:49 | ||
Kill12 Gewist lid | Jep 100 leden die we niet kennen. Alle actieve leden die we goed kennen gaan weg. Wat heb je er aan als er 100 leden voor terug krijgt. Dan geef ik Arutha gelijk. We willen alleen maar meer en meer leden. 5-10-2004 16:31 | ||
Jessebreda Gewist lid | RSRI is wel een douchevloern00bnaam eigenlijk! Lijkt teveel op Rsi Maar boeiend! 5-10-2004 16:45 | ||
Jessebreda Gewist lid | **kuch** BANN **kuch** 5-10-2004 17:05 | ||
Bloodgoat Gewist lid | lol nicky tyft gewoon op klere kind maare. laat 'RSRI' eerst maar es meer leden krijgen. of jullie leiders worden gewoon slim en laten de nederlandstalige clan een nederlandstalige clan. ik roep hierbij iedereen die trouw is aan zijn NL of BE vlag op om nee te stemmen geen RSRI 5-10-2004 17:12 | ||
Kiliyo Gewist lid | ZUIIIIIGT....Rsr moet gewoon het ouwe vertrouwde Nederlands/Belgishce clan ding blijven..anders is er echt geen reet aan...alhoewel..ik zou wel MOD in de engelse versie wille worden 5-10-2004 17:27 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: Minder dan een kwart tot nu toe, en 50% vind het niet (waarvan 25% niet zeker) quote: Zei zien ons in hun ledenlijst, wij hun niet in de onze. De poll is om te checken of echt erg veel mensen het niet eens zijn. Tot nu toe minder dan een kwart niet, en een kwart wel, en een kwart weet het nog niet. (1 kwart niet gestemd) quote: Zo vaak, moet je wel even een leader contacten erover via msn. Verder willen we de meeste leden in het nederlandse deel houden, als er teveel engelsen bijkomen maken we de reqs hoger, en als dat niet werkt mogen alleen vrienden van nederlandse leden er nog maar in. We blijven zowiezo een soort van nederlandse clan, maar we laten ook wat engelsen binnen. Verder, wacht nou maar af hoe het loopt, de meesten zullen het uiteindelijk wel eens zijn. 5-10-2004 18:49 | ||
Roentje Gewist lid | waarom verander je dan ook de praatgemiddelde in engels he?!? verander dat maar weer terug dan en lekker nl en op het engelse forum engels ^.^ goed gezien he lol.. 5-10-2004 19:00 | ||
Ajaxfan11 Gewist lid | quote: lol bartho ik ken die gast die zijn mining en range ownt wel maar zen cb zuigt en die lijkt me inderdaad wel goed voor rune member op dat engelse forum daar.. kan die lkkr veel spelfouten maken 5-10-2004 19:02 | ||
Nazaiaow Gewist lid | Waarom krijgen die Engelsen geen apart stuk van de site zodat ze bijna, bijna?! Helemaal nix met RSR te maken hebben! ik ben hartsikke voor RSRI maar er moet tog iets komen waar iedereen tevreden mee kan zijn 5-10-2004 19:34 |