Imperial 2 Gewist lid | ja wat heb je nou aan 2 ledenlijsten, als hun gaan pken gaan ze echt niet kijken of we bij hun horen als we die tegenkomen @Thul's edit, waar slaat die poll dan op, als het toch al vast staat.. 4-10-2004 17:35 | ||
Jessebreda Gewist lid | Hmm... Maar 1 spelfout gevonden Nice Job (in het nederlandse stuk dus) maar back on topic! Als we zo meer Rsc spelers trekken vind ik het goed 4-10-2004 17:40 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | uhh wanneer komt het engelse deel nou eignelijk online ik kan nog geen plek vinden om naar engelse te loggen... Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
4-10-2004 18:40 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Check de link onder/bovenaan het forum, daarmee kun je switche naar het engelse forum. Zelfde geld voor de ledenlijst, daar staat bovenaan ook een tekstlink. En achter elk member staat of ie RSR of RSRI is bij de engelse versie van de ledenlijst. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 4-10-2004 18:43 | ||
Beire Gewist lid | ik vindt dat het toch niet zo een goed idee is... de leaders gaan veel minder met rsr zelf bezig kunnen zijn en dan zal rsr ook wel minder goed worden vrees ik jah we zien wel zeker hopelijk valt het nog mee 4-10-2004 20:22 | ||
Blacksamuray Gewist lid | quote: waarom moet RSR verandert worden dan door al die ideeen wordt het alleen maar jihadspookfaggotrder komop je kom toch zelf bedenken dat dit idee wordt afgetoetjebelgsjooden dit jihadspookfaggot idee lijkt me niet echt lang als je nouw tijd in het RSR army gingen steken oke maar nu dit maar als je dit idee leuk vindt zuig je al ga wars organiserewn maak rsr army veraprilgrapbaardzijkerd niet hier je tijd ik denk dat de poll eens wordt omdat iedereen die er mee oneens is al weg is tja ik heb liever 3 trouwe nl dan 10 gare engelsen op een andere gedeelte ook al krijgen we meer leden meesten trouwe gaan weg schiet je toch niks mee op 4-10-2004 20:35 | ||
Imperial 2 Gewist lid | quote: Amen 4-10-2004 22:04 | ||
Bloodgoat Gewist lid | lol in het engelse deel is 1 lid, combayt 45 nog wel en die is meteen rune member 4-10-2004 22:10 | ||
Bartho_e Gewist lid | Hij is toevallig een zeer goede vriend van de leaders en uitermate geschikt om een rune member te zijn bij het engelse gedeelte. Aub kappen met je gevliegremn00b Samuray, we weten nu ook wel dat jij het er niet mee eens bent. 4-10-2004 22:24 | ||
Kippendoder Inactief | Hmm, ik zie nergens een link naar de engels rsri. Waar staat dat ergens? hey! 4-10-2004 22:42 | ||
Bloodgoat Gewist lid | als je op forum drukt dan helemaal onderaan. en barho het maakt me niet uit dat ie meteen rune member is want dat is logisch maar hij voldoet niet eens aan de reqs om in de clan te komen en voor 'onze' (lees als niet leaders) vrienden worren nooit uitzonderingen gemaakt : 4-10-2004 22:44 | ||
Kippendoder Inactief | Ok, thx. Ik zal meteen gaan zien. hey! 4-10-2004 22:46 | ||
Viezen Aap Gewist lid | lol zoals meer dan de helft van RSR zeg ik ook rot op met internationaal ik wil veel liever dat ik in een clan zit vol met nederlanders en anders als je op straat een RSRi tegenkomt weet je megod niet wie wie is straks denk je dan nog dat iedereen met oranje cape RSR of RSRi is en je kan de meeste mensen niet bij houden dus wees slim blijf nederlands 4-10-2004 23:08 | ||
Josty Retired Leader (R) | quote: Die kans kunnen we alleen geven door te blijven. Kans krijgen jullie maar had dan wel op voorhand gewerkt aan de engstalige versie. Zoals 't nu gaat is het niet echt een de of een het. Nu is er nog geen basis, als die er was hadden 'jullie' die als basis kunnen gebruiken om het ons echt te laten zien. Ik was vandaag vanuit mijn school namelijk op de site en daar stonden welgeteld 5 links. Had dan de belangrijkste al goed gemaakt, en had dan een 7+ of 8+ voor een goed forum laten zorgen. bv zijn meerdere mensen die wel iets van de 'talen' kennen en dus gedeeltes over kunnen zetten naar het engels. Dit had een hoop gescheeld. Joost Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 4-10-2004 23:39 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | quote:Ow als de reqs je enige zorg zijn zal je blij zijn om weten dat hij CB: 84 is met 69 HP en SkillTotal 1069. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 5-10-2004 09:24 |