Zoek in het forum!
RSRI
Beste Clanmensjes,

Zoals degene die na de vergadering gekomen zijn al weten gaat RSR Internationaal. De site zal in 2 stukken worden verdeeld, ons oude vertrouwde Nederlandse deel en een nieuw Internationaal deel. Het gaat als volgt. Wij zijn momenteel de gehele site in het engels aant vertalen, op het moment dat je de mainpage bezoekt zal deze herkennen of je Nederlands of "buitenlands" bent. Als Nederlander krijg je de standaard mainpage van RSR die je bij het inloggen gewoon op het Nederlandse gedeelte inloged zoals je altijd gewent bent geweest. Als "buitenlander" zal hij echter de site geheel in het engels weergeven en je inloggen in het zogenaamde RSRI (RuneScape Revolution International), dit is een kopie van de Nederlanse site alleen dan vertaald in het engels en met een eigen forum (zei starten dus met een nieuw forum). De Nederlandse leden kunnen met een druk op de knop wisselen tussen deze 2 gedeelte en zo ook zien wat zich afspeeld op RSRI, veder kunnen zei ook gewoon posten in het internationale forum, deelnemen aan hun events enz enz. Alle 7+ mensen zullen hun powers op beide gedeelte kunnen gebruiken maar naar verloop van tijd zullen er ook internationale mods worden aangesteld voor RSRI. Mochten er nog vragen zijn stel ze dan gerust in dit topic.

P.S. Er zal vandaag of morgen een RSRI Beta worden gereleased, deze bevat nog enkel het forum en wat andere basic dinge. We zijn namenlijk nog bezich met het vertalen van groote gedeelte van de site, zodra deze af zijn worden ze toegevoegd aan RSRI. Mocht je mee willen vertalen stuur dan een mailtje naar Bart@rsrclan.com, de beste vertaller onder jullie zal een flame of the clan ontvange.

P.P.S. Er is net besloten dat die nieuwe reqs voor RSRI CB: 65 en SkillTotal 650 worden, dit is opzich niet ontzettend hoog voor een internationale clan maar we hopen zo de clan toegangkelijk te maken voor een groote groep mensen. Op het moment dat RSRI wat bekendheid heeft opgebouwd zullen de reqs worden verhoogd naar CB: 70 en SkillTotal 700

[ThulEdit]
ik zal nog wat duidelijkere uitleg geven:

Er komen 2 clans. RSR en RSRI
Wij, RSR, blijven helemaal nederlands, en ALS JE WILT, kan je op het engelse deel komen zonder aanmelden.
RSRI, blijft op het engelse deel, en ziet het nederlandse deel niet eens.
De nieuwe engelse leden kunnen dus niet ons forum verzieken, hoogstends hun eigen.
Iedereen die dus niks met ze te maken wil hebben, komt daar gewoon niet!

Anyway, zoals ik al zei, probeer het een week, en als je het dan nog steeds slecht vind, ga je toch alsnog weg?
[/ThulEdit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 3-10-2004 21:49
Antwoorden:
Imperial 2

Gewist lid

ja wat heb je nou aan 2 ledenlijsten, als hun gaan pken gaan ze echt niet kijken of we bij hun horen als we die tegenkomen

@Thul's edit, waar slaat die poll dan op, als het toch al vast staat..
4-10-2004 17:35
Jessebreda

Gewist lid

Hmm... Maar 1 spelfout gevonden Plaatje Nice Job (in het nederlandse stuk dus) maar back on topic!

Als we zo meer Rsc spelers trekken vind ik het goed Plaatje
4-10-2004 17:40
Rezer88

Rune Member (6.9)

uhh wanneer komt het engelse deel nou eignelijk online Plaatje ik kan nog geen plek vinden om naar engelse te loggen...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
4-10-2004 18:40
Zharlax

Rune Member (6.9)

Check de link onder/bovenaan het forum, daarmee kun je switche naar het engelse forum. Zelfde geld voor de ledenlijst, daar staat bovenaan ook een tekstlink. En achter elk member staat of ie RSR of RSRI is bij de engelse versie van de ledenlijst.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
4-10-2004 18:43
Beire

Gewist lid

ik vindt dat het toch niet zo een goed idee is...
de leaders gaan veel minder met rsr zelf bezig kunnen zijn en dan zal rsr ook wel minder goed worden vrees ik
jah we zien wel zeker
Plaatje
hopelijk valt het nog mee Plaatje
4-10-2004 20:22
Blacksamuray

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Dit klinkt meschien heel hard maar de site is officieel gewoon van de Jaron en mij, wij betalen er imers voor. Jij maakt dus gebruik van een service die wij leveren en wij hoeven geen verandwoording af te leggen (maar ons doel is natuurlijk zoveel mogenlijk mensen tevreden te houden en RSR steeds weer te verbeteren). Veder vind ik ook men wel eens wat meer mag inzien hoeveel werk alle 7+ in RSR steken, het is natuurlijk niet echt leuk als iemand een idee waar hard aan gewerkt is meteen afkraakt. Ik wil graag nogmaals benadrukken dat je totaal geen last zult ondervinden van het engelse deel en als je geen behoefte hebt deel te nemen aan RSRI dan hoeft dat nietPlaatje! Die keuze is aan jou. Ik zou graag vragen om het gewoon ff wat tijd te gunnen en mocht het echt 3x niks worden of de oorspronkelijke RSR in de weg staan dan zullen wij als leaders ons heus wel beraden over de toekomst van RSRI. Geef ons een kans.

waarom moet RSR verandert worden dan door al die ideeen wordt het alleen maar jihadspookfaggotrder
komop je kom toch zelf bedenken dat dit idee wordt afgetoetjebelgsjooden
dit jihadspookfaggot idee lijkt me niet echt lang
als je nouw tijd in het RSR army gingen steken oke maar nu dit
maar als je dit idee leuk vindt zuig je al
ga wars organiserewn maak rsr army veraprilgrapbaardzijkerd niet hier je tijd

ik denk dat de poll eens wordt omdat iedereen die er mee oneens is al weg is tja
ik heb liever 3 trouwe nl dan 10 gare engelsen op een andere gedeelte ook al krijgen we meer leden meesten trouwe gaan weg schiet je toch niks mee op
4-10-2004 20:35
Imperial 2

Gewist lid

quote:
Blacksamuray zei:waarom moet RSR verandert worden dan door al die ideeen wordt het alleen maar ****rder
komop je kom toch zelf bedenken dat dit idee wordt afge****en
dit **** idee lijkt me niet echt lang
als je nouw tijd in het RSR army gingen steken oke maar nu dit
maar als je dit idee leuk vindt zuig je al
ga wars organiserewn maak rsr army ver**** niet hier je tijd

ik denk dat de poll eens wordt omdat iedereen die er mee oneens is al weg is tja
ik heb liever 3 trouwe nl dan 10 gare engelsen op een andere gedeelte ook al krijgen we meer leden meesten trouwe gaan weg schiet je toch niks mee op

Amen Plaatje
4-10-2004 22:04
Bloodgoat

Gewist lid

lolPlaatjePlaatjePlaatje
in het engelse deel is 1 lid, combayt 45 nog wel en die is meteen rune member Plaatje
4-10-2004 22:10
Bartho_e

Gewist lid

Hij is toevallig een zeer goede vriend van de leaders en uitermate geschikt om een rune member te zijn bij het engelse gedeelte. Aub kappen met je gevliegremn00b Samuray, we weten nu ook wel dat jij het er niet mee eens bent.
4-10-2004 22:24
Kippendoder

Inactief

Hmm, ik zie nergens een link naar de engels rsri. Waar staat dat ergens?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
4-10-2004 22:42
Bloodgoat

Gewist lid

als je op forum drukt dan helemaal onderaan.

en barho het maakt me niet uit dat ie meteen rune member is want dat is logisch maar hij voldoet niet eens aan de reqs om in de clan te komen en voor 'onze' (lees als niet leaders) vrienden worren nooit uitzonderingen gemaakt :
4-10-2004 22:44
Kippendoder

Inactief

Ok, thx. Ik zal meteen gaan zien.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
4-10-2004 22:46
Viezen Aap

Gewist lid

lol zoals meer dan de helft van RSR zeg ik ook rot op met internationaal ik wil veel liever dat ik in een clan zit vol met nederlanders en anders als je op straat een RSRi tegenkomt weet je megod niet wie wie is straks denk je dan nog dat iedereen met oranje cape RSR of RSRi is en je kan de meeste mensen niet bij houden dus wees slim blijf nederlands
4-10-2004 23:08
Josty

Retired Leader (R)

quote:
KB zei: Ik zou graag vragen om het gewoon ff wat tijd te gunnen en mocht het echt 3x niks worden of de oorspronkelijke RSR in de weg staan dan zullen wij als leaders ons heus wel beraden over de toekomst van RSRI. Geef ons een kans.

Die kans kunnen we alleen geven door te blijven. Kans krijgen jullie maar had dan wel op voorhand gewerkt aan de engstalige versie. Zoals 't nu gaat is het niet echt een de of een het. Nu is er nog geen basis, als die er was hadden 'jullie' die als basis kunnen gebruiken om het ons echt te laten zien. Ik was vandaag vanuit mijn school namelijk op de site en daar stonden welgeteld 5 links. Had dan de belangrijkste al goed gemaakt, en had dan een 7+ of 8+ voor een goed forum laten zorgen. bv zijn meerdere mensen die wel iets van de 'talen' kennen en dus gedeeltes over kunnen zetten naar het engels. Dit had een hoop gescheeld.

Joost
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
4-10-2004 23:39
Zharlax

Rune Member (6.9)

quote:
Bloodgoat zei: als je op forum drukt dan helemaal onderaan.

en barho het maakt me niet uit dat ie meteen rune member is want dat is logisch maar hij voldoet niet eens aan de reqs om in de clan te komen en voor 'onze' (lees als niet leaders) vrienden worren nooit uitzonderingen gemaakt :
Ow als de reqs je enige zorg zijn zal je blij zijn om weten dat hij CB: 84 is met 69 HP en SkillTotal 1069.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

5-10-2004 09:24
Antwoord 61-75 van 103 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.