Zoek in het forum!
RSRI
Beste Clanmensjes,

Zoals degene die na de vergadering gekomen zijn al weten gaat RSR Internationaal. De site zal in 2 stukken worden verdeeld, ons oude vertrouwde Nederlandse deel en een nieuw Internationaal deel. Het gaat als volgt. Wij zijn momenteel de gehele site in het engels aant vertalen, op het moment dat je de mainpage bezoekt zal deze herkennen of je Nederlands of "buitenlands" bent. Als Nederlander krijg je de standaard mainpage van RSR die je bij het inloggen gewoon op het Nederlandse gedeelte inloged zoals je altijd gewent bent geweest. Als "buitenlander" zal hij echter de site geheel in het engels weergeven en je inloggen in het zogenaamde RSRI (RuneScape Revolution International), dit is een kopie van de Nederlanse site alleen dan vertaald in het engels en met een eigen forum (zei starten dus met een nieuw forum). De Nederlandse leden kunnen met een druk op de knop wisselen tussen deze 2 gedeelte en zo ook zien wat zich afspeeld op RSRI, veder kunnen zei ook gewoon posten in het internationale forum, deelnemen aan hun events enz enz. Alle 7+ mensen zullen hun powers op beide gedeelte kunnen gebruiken maar naar verloop van tijd zullen er ook internationale mods worden aangesteld voor RSRI. Mochten er nog vragen zijn stel ze dan gerust in dit topic.

P.S. Er zal vandaag of morgen een RSRI Beta worden gereleased, deze bevat nog enkel het forum en wat andere basic dinge. We zijn namenlijk nog bezich met het vertalen van groote gedeelte van de site, zodra deze af zijn worden ze toegevoegd aan RSRI. Mocht je mee willen vertalen stuur dan een mailtje naar Bart@rsrclan.com, de beste vertaller onder jullie zal een flame of the clan ontvange.

P.P.S. Er is net besloten dat die nieuwe reqs voor RSRI CB: 65 en SkillTotal 650 worden, dit is opzich niet ontzettend hoog voor een internationale clan maar we hopen zo de clan toegangkelijk te maken voor een groote groep mensen. Op het moment dat RSRI wat bekendheid heeft opgebouwd zullen de reqs worden verhoogd naar CB: 70 en SkillTotal 700

[ThulEdit]
ik zal nog wat duidelijkere uitleg geven:

Er komen 2 clans. RSR en RSRI
Wij, RSR, blijven helemaal nederlands, en ALS JE WILT, kan je op het engelse deel komen zonder aanmelden.
RSRI, blijft op het engelse deel, en ziet het nederlandse deel niet eens.
De nieuwe engelse leden kunnen dus niet ons forum verzieken, hoogstends hun eigen.
Iedereen die dus niks met ze te maken wil hebben, komt daar gewoon niet!

Anyway, zoals ik al zei, probeer het een week, en als je het dan nog steeds slecht vind, ga je toch alsnog weg?
[/ThulEdit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 3-10-2004 21:49
Antwoorden:
Zharlax

Rune Member (6.9)

quote:
Ajaxfan11 zei:
lol bartho ik ken die gast die zijn mining en range ownt wel maar zen cb zuigt en die lijkt me inderdaad wel goed voor rune member op dat engelse forum daar..
kan die lkkr veel spelfouten maken Plaatje
Jij bent CB 67 en hij is CB 84 en dan vind jij dat hij zuigt Plaatje?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
5-10-2004 19:49
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

-> Nazaiaow: Dat is toch eigenlijk al zo?
-> Roentje: Hehe, dat is expres Plaatje Het is namelijk zo: het PG wordt bewaard in je account, de hele tekst. Dus als je op het engelse forum post is dat dan ook nederlands... En omgedraait....

Het komt er op neer dat ik niet kan checken of het nederlands of engels moet... Daarom heb ik wel zoveel mogelijk uitdrukkingen gebruikt, die ook in het nederlands zouden kunnen. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-10-2004 20:07
Fakemon

Gewist lid

ma waarom is da engelse stuk der nu ineens bij
voorwa is da nu weer goed
da zorgt alleen toch voor tijdproblemen
5-10-2004 21:09
Rezer88

Rune Member (6.9)

daar hoef jij te toch niet druk over te maken, tijdproblemen hebben ze zichzelf in gestort, en der zijn genoeg RSR leden die ze graag helpen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
5-10-2004 22:09
Magier556

Gewist lid

hey ik vind dat een heel tof idee en weet je waarom?
belgie en nederland zijn ongeveer 25.000 inwoners van de miljard op deze wereld.
dus we kunnen nu veel meer leden krijgen.
(rsri moest al veel eerder zijn gedaan)
6-10-2004 06:55
Rezer88

Rune Member (6.9)

uhmm Magier wat jij zegt klopt zowiezow al niet Plaatje, en slaat eigenlijk ook nerges op lol, maar tis goed dat je voor bent Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
6-10-2004 07:02
Beire

Gewist lid

euhm magier belgie alleen heeft al 10.000.000 inwoners en nederland is nog groter( k weet ni hoeveel) maar hoe komt gij dan bij 25.000 inwoners? Plaatje
6-10-2004 12:51
Imperial 2

Gewist lid

Hij bedoelt, nederland = 16 miljoen, + belgie = 10 miljoen, das macht 26.000.000 mensjes in totaal..
de wereld heeft ongeveer 6 miljard mensjes (6.000.000.000)
deel die 26 miljoen door die 6 miljard, zie je hoeveel procent het totaal is Plaatje
6-10-2004 13:21
Pasmaaaan

Gewist lid

hehe ik vond het tot een 15 min geleden een prima idee(omdat ik er nog niks van had gemerkt). Maar nou keek ik net in hall off fame en zag ik dat die rune member van rsri mij bijna van mijn eerste plaats afstootPlaatje. (en dat vind ik niet leukPlaatjePlaatje

lol nouja, ik zie het wel een weekje of 2 aan en trek dan wel mijn conclusies.Plaatje
6-10-2004 14:55
Beire

Gewist lid

imperial ik heb het speciaal voor u uitgerekend Plaatjedie 26 mill dele door die 6 miljard is0,004333333... maar dan moet ge dat nog wel maal 100 doen he
dus da is 0,43333333333 procent
euhm kan da wel?
lol ik heb toch geprobeert he PlaatjePlaatje
6-10-2004 17:07
Imperial 2

Gewist lid

jup, en das niet zo veel he Plaatje alsof we nu opeens 1 procent van de wereld in rsr krijgen.. Plaatje
6-10-2004 17:20
Beire

Gewist lid

bwa met die 0,433333 procent van de wereld in een clan da zou toch ook al ni slecht zijn...Plaatje
we kunne dus eigenlijk nog keiveel stijgen want we hebben nog geen 500 man en het kunne er 26000000 worden dus zo ver zijn we nog ni echt
nog ni echt de moeite om uit te berijde dusPlaatje
oja nog iets over dieje HEIL NEDERLAND!
hebt ge u daar toevallig niet vergist met BELGIE? Plaatje Plaatje
8-10-2004 19:13
Imperial 2

Gewist lid

Neen, ik ben een nederlander..
9-10-2004 11:08
Antwoord 91-103 van 103 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.