Pl Gewist lid | kunnen we dan ook en clanwar doen met rsri (niet zo moeilijk te regelen ) om er een beetje in te komen (voor iedereen die tegen is zijn woede op de goede mensen afreageert) zou leuk zijn maar dan moeten we wel ff w8ten tot ze voldoende leden hebben p.s komt er nu ook in de clan regels dat je geen rsri leden mag doden in de wildy 4-10-2004 15:42 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | lol Pl...lijkt me wel logisch, mare we kunnen nu ook wel war doen 40vs2 winnen we iig Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
4-10-2004 15:48 | ||
Imperial 2 Gewist lid | kben er tegen, daar hebk ook op gestemd.. khelp wel mee met vertalen enzo omdatk dat leuk om te doen vind.. 2 delen van de site vind ik echt onzin, die engelse leden leren je toch nooit kennen via 2 delen maak dan die hele site engels, leren hier een aantal mensen ook nog eens wat quote: Dat bedoel ik, die leren ons dus nooit goed kennen en die gaan echt niet elke keer int wild ff de ledenlijst sjekken omdat er iemand met n oranje cape langskomt, tzelfde voor rsr brullen, dat doen de meesten ook pas als ze halfdood zijn.. kvind het echt geen goed id 4-10-2004 16:04 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | Ik vind jullie een stel hoedenplankbroodbuitenlanderers de leiders hebben hun vrije tijd hier ingesteekt hebben er moeite in gesteekt en nu willen ze ervoor zorgen dat dat waar ze zoveel moeite in hebben gestopt succesvoller word dat is toch een beetje hun droom denk ik dat jullie zulke hoedenplankbroodbuitenlandererds zijn best maar gun ze dit tenminste 4-10-2004 16:10 | ||
Imperial 2 Gewist lid | je bent zelf ner, dan moeten ze maar eerst vragen voordat ze tijd in hun "droom" gaan steken, ze kunnen het doen voor mijn part, dan zijn er zeker n aantal leden weg, geen gewone leden maar ook zo'n lvl 7 zoals rat, het is btw GESTOKEN, niet gesteekt 4-10-2004 16:17 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | ten eerste, het woorders heeft pure niet gebruikt, ten tweede als je der niet tegen kan of niet leuk vind donder je toch gewoon op Imperial, al dat geuurbrilnecrofiel is toch nerges goed voor! Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
4-10-2004 16:22 | ||
Imperial 2 Gewist lid | da zal me worst wezen hij schold iig, en waarom mag ik niet allochtoonpuntlijeren? er wordt toch gevraagd of we ervoor of ertegen zijn? als dat zo doorgaat donder ik ook op want tegen dat noobige geallochtoonpuntlijer hier kan ik echt niet tegen, kben wel n ander niveau van forums/fora's gewend kgeef gewoon commentaar op rsr en op mensen die tegen mij allochtoonpuntlijeren, en mn redenen daarvoor.. jullie stellen je niet eens de nadelen van rsri voor 4-10-2004 16:24 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | quote:Dit klinkt meschien heel hard maar de site is officieel gewoon van de Jaron en mij, wij betalen er imers voor. Jij maakt dus gebruik van een service die wij leveren en wij hoeven geen verandwoording af te leggen (maar ons doel is natuurlijk zoveel mogenlijk mensen tevreden te houden en RSR steeds weer te verbeteren). Veder vind ik ook men wel eens wat meer mag inzien hoeveel werk alle 7+ in RSR steken, het is natuurlijk niet echt leuk als iemand een idee waar hard aan gewerkt is meteen afkraakt. Ik wil graag nogmaals benadrukken dat je totaal geen last zult ondervinden van het engelse deel en als je geen behoefte hebt deel te nemen aan RSRI dan hoeft dat niet!!! Die keuze is aan jou. Ik zou graag vragen om het gewoon ff wat tijd te gunnen en mocht het echt 3x niks worden of de oorspronkelijke RSR in de weg staan dan zullen wij als leaders ons heus wel beraden over de toekomst van RSRI. Geef ons een kans. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 4-10-2004 16:48 | ||
Imperial 2 Gewist lid | hmm ja is goed, tenminste es n persoon die als eerste reactie niet begint te schelden ksnap alleen niet wat het doel is, en waarom er dan nog gevraagd wordt of wij het wel goed vinden en een poll wordt gehouden terwijl het toch allang vaststaat (jullie waren er al immers aan bezig) maja kzie wel, alsk ooit gemold word door zo'n buitenlander laat k dat wel merken 4-10-2004 16:52 | ||
Alienspecies Gewist lid | ik vind dat rsr nederlands moet blijven, want dat is juist hetgene waarom onze clan "gezuiverd" blijft van Amerikaanse noobs, hackers, spammers enz... die dan het engelse forum onveilig gaan maken. da is toch mijn mening 4-10-2004 16:54 | ||
Kalkan Inactief | dit is gewoon ' boedhagrasbananespoorlul ' 'boedhagrasbananespoorlul' 'boedhagrasbananespoorlul',dit was gezzellig een nl clan en nu is het ineens international geworden, ik heb perongeluk op " eens " gestemt kan iemand dat veranderen in oneens ? want dat is zo boedhagrasbananespoorlul,da klinkt ook raar " rsri " tsssss, jammer dat mijn mening zo moest maar er zijn altijd mensen die er tegen zijn zoals mij 4-10-2004 16:58 | ||
Alexke Brave Gewist lid | omfg snappen jullie dit niet ze willen gewoon meer leden en ik vind et maar zeer grote shiten dan ook nog dat wij een van de grootste NEDERLANDSE clans zijn (waren) ik vind dit shit 4-10-2004 17:01 | ||
Jules Inactief | Volgens mij zijn jullie echt ontzettend hersenloos. Er komt een RSRI en een RSR. Wij blijven RSR. RSRI is een compleet ander verhaal. Het is een "andere clan" een broertje van ons. Het kleine broertje onder de machtige broer(wij zijn die machtige dus). Wij hebben controle over hun, wij maken hun website, wij zijn de mods van hun clan. Leer alseerst ff lezen voordat je denkt "Oh nee we zijn niet meer nederlands". [Www.rsrclan.com] BLIJFT BESTAAN IN HET NEDERLANDS. Er komen zelfs 2 aparte ledenlijsten. De nederlandse en de internationale! 4-10-2004 17:15 | ||
Kalkan Inactief | ah,dan is het wel een andere verhaal hoor, maar wie gaat dan 7 + , 8 + zijn ? 4-10-2004 17:21 | ||
Gnik Eibmoz Gewist lid | Lol, dat probeer ik eigenlijk al 2 posts te zeggen . Ik weet dat iedereen waardeering heeft voor al het werk dat de 7+ voor deze clan verzetten, maar als je ons niets zegt en dan opeens de clan drastisch veranderd (want dat is wel zo), dan komt het volk in opstand. Ongeveer hetzelfde gebeurd momenteel in de Nederlandse politiek: Balkenbende. En wat dat betreft ben ik het met Imperial 2 eens, wij hebben nooit gevraagd om RSRI, dus dan moet je ook niet vreemd op kijken als we het nu niets vinden. Maar w8 gewoon maar af, alles komt goed, zoals Thul zegt, waardoor ie ondertussen erg op Balkenende en Zalm lijkt . 4-10-2004 17:29 |