Brunn3 Gewist lid | ik vind het maar niets ik had deze clan gejoint omdat iedereen hier nederlands sprak nuja ik ben maar clearance 4.8 dus mijn mening doet er niet echt toe maar als rsri mij niet bevalt en tegensteek zoek ik wel een andere clan of iets en rsr verliest zijn ware nederlandse aard er ook nog eens bij maar ik vind het best dat dit besloten word met een poll 4-10-2004 09:27 | ||
Wizzi Wizard Gewist lid | het lijkt mij roosterremboeler rot idee. de laatste grote nederlands talige clan verdwijnt. dit lijkt me zo ongelovelijk roosterremboeler. ik geloof er geen reet van dat tijdens de vergadering iedereen voor stemde. ik was om 8 uur uit eten kon daarom niet komen. maak een poll en geef de hele clan kans om de stemmen. en iedereen zegt hier slecht idee niet doen word vast niet leuk. dus meer is tegen. 4-10-2004 09:31 | ||
Ixidor901 Gewist lid | ik wil dat er een poll komt of de mesen het willen of niet dan gaat het eerlijk 4-10-2004 09:35 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Jongens, jullie hebben het nog niet eens geprobeerd. We hebben ons best gedaan het iedereen naar zn zin te maken met het nieuwe deel, ik zal nog wat duidelijkere uitleg geven: Er komen 2 clans. RSR en RSRI Wij, RSR, blijven helemaal nederlands, en ALS JE WILT, kan je op het engelse deel komen zonder aanmelden. RSRI, blijft op het engelse deel, en ziet het nederlandse deel niet eens. De nieuwe engelse leden kunnen dus niet ons forum verzieken, hoogstends hun eigen. Iedereen die dus niks met ze te maken wil hebben, komt daar gewoon niet! Anyway, zoals ik al zei, probeer het een week, en als je het dan nog steeds slecht vind, ga je toch alsnog weg? Thul PS: Ik heb dit ook bovenin het topic gezet, zodat iedereen het leest. 4-10-2004 09:41 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Oke leaders ik geef het op...ga maar lekker door met die nutteloze Rsri..van mij krijgen ze alleen maar 1 vinger toegewezen 4-10-2004 10:53 | ||
Pure Progek Gewist lid | dit is gewoon vette crap ... als het ging om dutch clans is rsr denk ik een van de bekendere... en nu gaat da allemaal omzeep zijn 'k vind het echt een slecht idee... Dutch clan is veel toffer 4-10-2004 11:20 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | quote: mogen wij dan wel hun forum verzieken? 4-10-2004 11:49 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Jullie snappen het nog niet Wacht nou maar af, het valt allemaal erg mee, I can assure you. 4-10-2004 12:51 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | vreemd genoeg geloof ik je Thuli... Go Thuli dan maar he... 4-10-2004 12:56 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | pffff idd wat een hansaplastkabouterlikkererds waarom kan niemand gewoon ff afwachten, en iedereen blijft maar zeuren over die poll KOM DAN GEWOON NAAR DE VERGADERING en wrom doet iederen of rsr verdwijnt? het is toch een heel ander gedeelte waar je helemaal nooit hoeft te komen als je dat niet wilt Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
4-10-2004 13:30 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Rezer je maakt 1 fout...ik denk niet dat Rsr verdwijnt...maar ik vind het alleen zo nutteloos wat bereiken jullie er mee ( jullie verwijst naar de leaders) en wat hebben wij eraan? ohhh w8 ik snap het al...nu kunnen we engels leren lezen/ schrijven / begrijpen door op het engelse forum kijken / reageren....dat is cker het doel ervan.. 4-10-2004 13:37 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | hehe lolz engels ken ik wel, mare nja we worden opzich vet grote clan op die manier, maar als je het nutteloos vind, betekent dat dat je niet direct tegen bent en als jij vind ach ze doen maar, dan laat je ze toch, waarom afkraken? als je er niets mee te maken wil hebben dan meld je je daar toch gewoon niet aan Rezer88 - Banned November 17th.
4-10-2004 13:40 | ||
Forum Raider Gewist lid | Dankje voor een poll maken. Nu zullen we wel zien wat de meerderheid is. Persoonlijk hoop ik dat de meeste mensen stemmen op oneens. En die ligt nu al achter. Maar de dag is nog jong! 4-10-2004 13:59 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | als er dan 2 clans komen thul geef het dan een andere naam dat op onze lijkt bijvoorbeeld runerevolution dan zijn het twee aparte clans en laat ik zeggen thul waarneer gaat die week dan in dat rsri begint. en wat is dan die site en als ik spreek volgens de rest is 1 wat hebben wij er aan 2 komen zij ook op onze events 3 hoe zit dat dan met wars 4 gaan zei ons dan niet killen ga maar door meer info over deze laatste 4 opmerkingen en waarneer begint die week. 4-10-2004 15:24 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | pff op blijven letten jong, zoals al verteld was, wij kunnen wel naar hun events, en zij niet naar die van ons(logisch: wij kunnen ons aanmelden op het engelse deel verder, natuurlijk mogen ze ons niet aanvallen, lijkt me niet gepast, het is "de zelfde clan/allience" en idd, wanneer wordt het nou gelanceerd?...ik zie nog geen verschil behalve dat de start pagina dik gedrukt is lol... Rezer88 - Banned November 17th.
4-10-2004 15:30 |