Zoek in het forum!
RSRI
Beste Clanmensjes,

Zoals degene die na de vergadering gekomen zijn al weten gaat RSR Internationaal. De site zal in 2 stukken worden verdeeld, ons oude vertrouwde Nederlandse deel en een nieuw Internationaal deel. Het gaat als volgt. Wij zijn momenteel de gehele site in het engels aant vertalen, op het moment dat je de mainpage bezoekt zal deze herkennen of je Nederlands of "buitenlands" bent. Als Nederlander krijg je de standaard mainpage van RSR die je bij het inloggen gewoon op het Nederlandse gedeelte inloged zoals je altijd gewent bent geweest. Als "buitenlander" zal hij echter de site geheel in het engels weergeven en je inloggen in het zogenaamde RSRI (RuneScape Revolution International), dit is een kopie van de Nederlanse site alleen dan vertaald in het engels en met een eigen forum (zei starten dus met een nieuw forum). De Nederlandse leden kunnen met een druk op de knop wisselen tussen deze 2 gedeelte en zo ook zien wat zich afspeeld op RSRI, veder kunnen zei ook gewoon posten in het internationale forum, deelnemen aan hun events enz enz. Alle 7+ mensen zullen hun powers op beide gedeelte kunnen gebruiken maar naar verloop van tijd zullen er ook internationale mods worden aangesteld voor RSRI. Mochten er nog vragen zijn stel ze dan gerust in dit topic.

P.S. Er zal vandaag of morgen een RSRI Beta worden gereleased, deze bevat nog enkel het forum en wat andere basic dinge. We zijn namenlijk nog bezich met het vertalen van groote gedeelte van de site, zodra deze af zijn worden ze toegevoegd aan RSRI. Mocht je mee willen vertalen stuur dan een mailtje naar Bart@rsrclan.com, de beste vertaller onder jullie zal een flame of the clan ontvange.

P.P.S. Er is net besloten dat die nieuwe reqs voor RSRI CB: 65 en SkillTotal 650 worden, dit is opzich niet ontzettend hoog voor een internationale clan maar we hopen zo de clan toegangkelijk te maken voor een groote groep mensen. Op het moment dat RSRI wat bekendheid heeft opgebouwd zullen de reqs worden verhoogd naar CB: 70 en SkillTotal 700

[ThulEdit]
ik zal nog wat duidelijkere uitleg geven:

Er komen 2 clans. RSR en RSRI
Wij, RSR, blijven helemaal nederlands, en ALS JE WILT, kan je op het engelse deel komen zonder aanmelden.
RSRI, blijft op het engelse deel, en ziet het nederlandse deel niet eens.
De nieuwe engelse leden kunnen dus niet ons forum verzieken, hoogstends hun eigen.
Iedereen die dus niks met ze te maken wil hebben, komt daar gewoon niet!

Anyway, zoals ik al zei, probeer het een week, en als je het dan nog steeds slecht vind, ga je toch alsnog weg?
[/ThulEdit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 3-10-2004 21:49
Antwoorden:
Pk Ancient

Gewist lid

ja kunnen we gewoon niet stemmen ofzo?strax word rsri beter dan rsrPlaatje
3-10-2004 22:09
Gnik Eibmoz

Gewist lid

We verliezen een beetje van het imago van onze clan inderdaad. Jammer, heel jammer. Maar goed als de clanleiders denken dat dit een goed idee is dan zal het wel. Hoewel ze dit onderwerp toch wel eerst ff ter dicussie hadden kunnen stellen i.p.v. ons opeens met zo'n actie op te zadelen.
3-10-2004 22:10
Djerun Xvii

Inactief

en ik heb toch geen extra bril nodig PlaatjePlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-10-2004 22:11
Kippendoder

Inactief

Hmm, who do I need to contact if I'm willing to help translating stuff?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
3-10-2004 22:22
Zharlax

Rune Member (6.9)

Mij Plaatje, Btw bij de stemming op de vergadering bleek ongeveer 80% het een goed idee te vinden
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
3-10-2004 22:28
Rutgermans

Inactief

Ja, dat was inderdaad heel raar...een heel hoog percentage was voor, terwijl het hele scherm volgespammed werd met NIET DOEN enz enz enz

Groetjes
Rutger
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
3-10-2004 22:30
Rezer88

Rune Member (6.9)

ik denk dat we maar gewoon een beetje af moeten wachten en vertrouwen hebben in leaders

oja meld me ook aan voor vertaling, en ken overweg met html..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
3-10-2004 22:36
Blacksamuray

Gewist lid

ik vindt dat ze een poll moeten openen
4-10-2004 00:22
Drass

Rune Member (6.9)

Hmm ik zat wat te snuffelen op de site van RSM en toen vond ik dit Plaatje

hi, iam leader of DD daredevils
we wanna start a alliance we have 12 membs atm clan just started highest lvl is 110.
we wanna help you guys against the war vs rsr.

if u want our help go to our forum.

Tja ik wist dat Sir Rats ons niet echt mocht Plaatje Hopelijk gaat RSM ff niet met onsPlaatjeen zodat het een eerlijke war word. Plaatje

Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
4-10-2004 00:58
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

quote:
Josty zei: We waren de clan voor de nederlandstalige die er voor de lol waren, niet voor het pken enzo. Nu gaan we een stukje buitenland (fout) erbij halen (heel fout). De reqs daarvoor zijn voor iedereen binnnen een maand te halen, als je een normaal trainings schema hebt (weer iets fouts). We worden gewoonweg exer2. Verliezen een beetje 't imago van onze clan op die manier.

Volgens mij heb je helemaal gelijkPlaatje en ook ik vind dat er een poll erover moet komen..Want volgens mij is dit wel dommeste crap wat hier is bed8 maargoed...tis aan jullie leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
4-10-2004 01:50
Bobsel

Rune Member (6.9)

quote:
Drass zei: Hmm ik zat wat te snuffelen op de site van RSM en toen vond ik dit Plaatje

we wanna start a alliance we have 12 membs atm clan just started highest lvl is 110.

Tja ik wist dat Sir Rats ons niet echt mocht Plaatje Hopelijk gaat RSM ff niet met onsPlaatjeen zodat het een eerlijke war word. Plaatje

Drass
Wat hebben die DD daredevils met RSM te maken?

Anyway back on topic LAAT HET GEWOON Ik denk dat jullie er wss niks van merken als jullie het niet willen mij lijkt het wel leuk en ik heb er zin in de leiders proberen iets leuks voor jullie te doen dus doe niet zo stomPlaatje

En Kebab ik laat Jaron me wel naar je inviten dan geef ik je een slechte vertalingPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-10-2004 06:50
Maggot666_s

Gewist lid

quote:
Drass zei: Hmm ik zat wat te snuffelen op de site van RSM en toen vond ik dit Plaatje

Drass

Ik kan natuurlijk ook ff ( op z'n nathans ) wat mateys erbij halen Plaatje Niet dat dat zo eerlijk is maar hun beginnen eh, anyways
back ontopic Plaatje

Ik vind het idd ook een slecht idee.. Plz laat het gewoon ons oude vertrouwde nederlands/belgische rsr zijn Plaatje
4-10-2004 06:58
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

1 laat ons stemmen
en
2 over die war ik ken ook wel wat als het moet ik ken ook iemand en die beweert de leader te zijn van de rune devils dus zou ik vragen om zijn clan standby te houden en wat is die site van rsm ook all weer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
4-10-2004 07:22
Zharlax

Rune Member (6.9)

Er komt geen poll, dit is al tijde geleden besloten in overleg met meerdere 8+. Verder zijn de mensen de niks met het engelse deel te maken willen hebben daar niet toe gedwongen. Als iemand anders een nieuwe clan opricht vinden de meesten van jullie dat toch ook geen probleem Plaatje

P.S. De mensen die na de vergadering zijn gekomen hebben mogen stemmen en zoals al eerder gezecht was een groot deel voor.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

4-10-2004 08:58
Chiefnl

Gewist lid

ik weet het niet lijkt me eigenlijijk niet zo flex
4-10-2004 09:16
Antwoord 16-30 van 103 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.