Pk Ancient Gewist lid | ja kunnen we gewoon niet stemmen ofzo?strax word rsri beter dan rsr 3-10-2004 22:09 | ||
Gnik Eibmoz Gewist lid | We verliezen een beetje van het imago van onze clan inderdaad. Jammer, heel jammer. Maar goed als de clanleiders denken dat dit een goed idee is dan zal het wel. Hoewel ze dit onderwerp toch wel eerst ff ter dicussie hadden kunnen stellen i.p.v. ons opeens met zo'n actie op te zadelen. 3-10-2004 22:10 | ||
Djerun Xvii Inactief | en ik heb toch geen extra bril nodig 3-10-2004 22:11 | ||
Kippendoder Inactief | Hmm, who do I need to contact if I'm willing to help translating stuff? hey! 3-10-2004 22:22 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Mij , Btw bij de stemming op de vergadering bleek ongeveer 80% het een goed idee te vinden Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 3-10-2004 22:28 | ||
Rutgermans Inactief | Ja, dat was inderdaad heel raar...een heel hoog percentage was voor, terwijl het hele scherm volgespammed werd met NIET DOEN enz enz enz Groetjes Rutger Gestopt met RuneScape. 3-10-2004 22:30 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | ik denk dat we maar gewoon een beetje af moeten wachten en vertrouwen hebben in leaders oja meld me ook aan voor vertaling, en ken overweg met html.. Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
3-10-2004 22:36 | ||
Blacksamuray Gewist lid | ik vindt dat ze een poll moeten openen 4-10-2004 00:22 | ||
Drass Rune Member (6.9) | Hmm ik zat wat te snuffelen op de site van RSM en toen vond ik dit hi, iam leader of DD daredevils we wanna start a alliance we have 12 membs atm clan just started highest lvl is 110. we wanna help you guys against the war vs rsr. if u want our help go to our forum. Tja ik wist dat Sir Rats ons niet echt mocht Hopelijk gaat RSM ff niet met onsen zodat het een eerlijke war word. Drass Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 4-10-2004 00:58 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | quote: Volgens mij heb je helemaal gelijk en ook ik vind dat er een poll erover moet komen..Want volgens mij is dit wel dommeste crap wat hier is bed8 maargoed...tis aan jullie leaders 4-10-2004 01:50 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | quote:Wat hebben die DD daredevils met RSM te maken? Anyway back on topic LAAT HET GEWOON Ik denk dat jullie er wss niks van merken als jullie het niet willen mij lijkt het wel leuk en ik heb er zin in de leiders proberen iets leuks voor jullie te doen dus doe niet zo stom En Kebab ik laat Jaron me wel naar je inviten dan geef ik je een slechte vertaling 4-10-2004 06:50 | ||
Maggot666_s Gewist lid | quote: Ik kan natuurlijk ook ff ( op z'n nathans ) wat mateys erbij halen Niet dat dat zo eerlijk is maar hun beginnen eh, anyways back ontopic Ik vind het idd ook een slecht idee.. Plz laat het gewoon ons oude vertrouwde nederlands/belgische rsr zijn 4-10-2004 06:58 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | 1 laat ons stemmen en 2 over die war ik ken ook wel wat als het moet ik ken ook iemand en die beweert de leader te zijn van de rune devils dus zou ik vragen om zijn clan standby te houden en wat is die site van rsm ook all weer. 4-10-2004 07:22 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Er komt geen poll, dit is al tijde geleden besloten in overleg met meerdere 8+. Verder zijn de mensen de niks met het engelse deel te maken willen hebben daar niet toe gedwongen. Als iemand anders een nieuwe clan opricht vinden de meesten van jullie dat toch ook geen probleem P.S. De mensen die na de vergadering zijn gekomen hebben mogen stemmen en zoals al eerder gezecht was een groot deel voor. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 4-10-2004 08:58 | ||
Chiefnl Gewist lid | ik weet het niet lijkt me eigenlijijk niet zo flex 4-10-2004 09:16 |