Wimtheking Gewist lid | ik kom ook langs, maar kan ik wel wat betekenen, ik ben maar lvl 75 4-10-2004 15:26 | ||
Vt4 Gewist lid | ma as hun pryer op is moete ze toch na multi zone as er nu een koppel mense binne w8te kan ge ze daar al eel ff teame +ge kan stuk of 5 magers meepakke die aan altar staan om bind (hun prayer is wss toch op dus ze kunne dan ni protecte) 2binds= normaal dood as ger me 10 man opzit 4-10-2004 22:42 | ||
Tha Wj Gewist lid | ik heb liever ook gds maar anders come ik tog wel, kben maar lvl 81, magoed, kvind clanwars wel kik 5-10-2004 15:07 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | keb ook nog wel een id, maar daarvoor pm ik hmm motam (dies leader d8 ik) wel, aangezien er hier ook veel rsm mensen kijken daar moeten jullie wle btje rekening mee houden Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
5-10-2004 15:50 | ||
Ixidor901 Gewist lid | ik wou ff weten of ze sterks zijn en wie hun beste char is en dat ook al onze goede gasten mee gaan dan hoop ik dat we ze een kopie kleiner maken 5-10-2004 17:01 | ||
Beire Gewist lid | weet er iemand hun gemiddeld combat van die clan? dan weet ik of het zin heeft dat ik zou kome helpen 6-10-2004 17:11 | ||
Azn Fikkie Gewist lid | ik come cker! we ownen die gasten. niet de moed opgeven he. en trouwens ik vind dat we geen onzin moeten uitkramen met rsr owns ofsow. nou ik hou in ieder geval mijn mond tijdens dat we gaan lopen 6-10-2004 19:53 | ||
Asian Titan Gewist lid | jaja ik doe weer mee howr.. trouwens outfit minimum suit voor wildy en aub geen pray house anders owne ze zker.. want wij meote stormen en zo gaan we zker dood. doe gewoon chill en gds.. lkkr multi en genoeg ruimte. je overleeft het wel als je low aan food bent. 6-10-2004 20:08 | ||
Mullein Gewist lid | Ik wil ff toegeven... dat ik jullie toch wel heel erg nazi vind.. met jullie anuslikkende Dragonball Z, en ga nu maar barbiepoppen in je reet stoppen.. en als nog 1 iemand op dit forum toegeeft dat hij homo is dan maak ik 'm echt af.. alle homo's moeten dood. Ik heb zo'n zin 1 van jullie nerdjes op z'n bek deen stelletje honden. spreek jullie op een ander forum laterzzzz nu ik ff(nathan) haha, ik ken een paar mensen in rsm, en aangezien jullie niet meer willen dat ik rsr ben, vegt ik(blizzie) voor rsm mee. EN hun weten r nix van, dus ik ben NIET hun allie, en ik GA jullie wel breken. ik ken nog wat mensen uit sterke clans en shit. jullie nieuwe leden zullen me wel haten, maar de oude garde snapt me wel. en zo niet, boeid ut me tog geen ene potvakanalfabeet. jullie gaan dood, elke war die jullie zullen hebben. krijg je ervan als jullie mij fugging dissen. dus... ik zall jullie wel zien in wildy. btw, mn matties die hier nog zitten zal ik niet aanvallen, maggot666, etc etc etc. jah thul, je kan r geen ene fug aan doen, en ik kan het alleen maar erger maken voor jullie. btw, thul, je zit op kkc, dus ik hoef maar 1 bedreiging te horen, en je gaat zien. ps. die andere die nu op jullie forum zit te rekoorn00bten is milan. een mattie van me. 7-10-2004 14:29 | ||
Imperial 2 Gewist lid | ja blizzie dan val je mij ook maar niet aan want ik ben maggot zn broer 7-10-2004 14:56 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | kan Mullein zen kop niet houden? komop geef die naab een ban, hijs egt niet de echte mullein hoor, iemand met die stats gedraagd zich niet ZOOOOOOO laag! Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
7-10-2004 14:59 | ||
Bfmb Gewist lid | Ik kan wel wat Golden alliance peeps regelen ... of wil je het alleen in deze clan houden? 7-10-2004 15:15 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | Lol en nathan is er weer ik kan ook wel allies regelen als hun dat doen 7-10-2004 15:48 | ||
Maggot666_s Gewist lid | Ja kwil net zeggen, allies is geen probleem denkik Anyways, kvind het wel vet dat ik homies heb 7-10-2004 17:22 | ||
Imperial 2 Gewist lid | quote: ehm.. ik lees op n andere clansite dat de site van golden alliance keyloggers bevat, weet iemand daar meer over? 7-10-2004 17:34 |