Bloodgoat Gewist lid | nee ik niet. maar ik heb wel zin in de war. nog 3 daagjes wachten maar 7-10-2004 17:36 | ||
Ajaxfan11 Gewist lid | ja haal gewoon iedereen die je kent leiefst hoge lvl's hebbern we alleen voordeel 7-10-2004 17:41 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | hmm tis miss leuk id om deze topic weer btje te openen, 8+posts enzo...over 2 dagen is die war (volgens openings text), maar is het nou nog steeds bij prayer house? gaat het nog door? btje uitleg kan miss geen kwaad... Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
8-10-2004 18:56 | ||
Tha Wj Gewist lid | idd rezer, ik denk wel dat et doorgaat anders hadde se dat wel ff gemeld morge wasar..yaaay 9-10-2004 08:40 | ||
Lordelessar Gewist lid | quote: zijn gastjes met entangle niet iets beter? 9-10-2004 08:57 | ||
Belgiumcrock Gewist lid | ik heb kei goei nieuws ik kan dus kome ik zal men best doen, want ik moet hiervoor mijn training onderbreken en nu gaan die vervelende hobgoblins mij terug aanvallen omdat ik hun teritorium verlaten heb maar ik geloof dat het een bangelijke avond word! 9-10-2004 09:00 | ||
Drass Rune Member (6.9) | Beetje uitleg dan Hmm alles is nog hetzelfde gebleven. Zij willen alleen bij prayer house. Nouja das dan pech gehad. 1 min puntje: het kan zijn dat we last krijgen van mensen die de war proberen te verneuken Maar we kijken wel hoe het zal gaan. Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 9-10-2004 10:58 | ||
Maggot666_s Gewist lid | quote: Wauw, je bent geniaal Entangle is p2p btw Anyways, voor de rest vind ik het een goed plan. Maybe zullen we idd wat last hebben van mensen die de war willen "verneuken". Maar wss wordt dat niet een al te groot probleem. 9-10-2004 11:09 | ||
Vt4 Gewist lid | ma ik heb wel geen orange cape meer alleen nog ma een gele en k heb geen goesting om alles te gaan zoeke dus ofwel in gele ofwel (as iemand nog 1 voor mij heeft) kan ik in orange gaan 9-10-2004 11:31 | ||
Jwn_master Gewist lid | Hm.. Het programma van Crashrock (metalfestival wat op zondag is) is veranderd, dus ik kan waarschijnlijk wel komen Ik vind het idd stom dat het bij prayhut is.. Ik bedoel das toch geen plek voor een war Nu gaan al die noobs protecten, en als we er dan een hebben rennen ze weg. 9-10-2004 12:55 | ||
Asian Titan Gewist lid | ey gasten het gaat wle door he.. trouwens zet er ff bij waar we precies gaan. gds of pray huisje 9-10-2004 14:34 |