Motam Gewist lid | laat hem gewoon doorgaan 3-10-2004 10:17 | ||
Jwn_master Gewist lid | Motam wil free rune zo te horen Ik wil niet veel zeggen, maar als we gewoon in het prayer house blijven hebben we toch ook multi. Gewoon zorgen dat iedereen binnen blijft, en dan de deuren dicht doen. Het word wel complete chaos met 100 man in een hutje, maargoed.. 3-10-2004 10:34 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | lol dat wordt idd dikke chaos @imperial 2, je moet niet naar mensen luiteren, gewoon capes kijken iedereen die niet oranjes is mag je afmaken Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
3-10-2004 10:41 | ||
Dutchlord Gewist lid | oke ik kom er ff tussen ik en de clan(rsm) gaan aleen bij prayer house why? jullie zulle met zo'n 70 man komen rsmn zo'n een 30 man zalle jullie het eerlijk vinden als het 3 tegen 1 is of zelf meer als je geen eens 1 zet ken doen door mages met ze alle fireblast doen en dan binne de eerste 5 minuten een mooi plekkie in lumbrige heb overgenomen... nee denk ik mischien zijn we hoger(rsm dus) maar het maak niks uit als we hoger zijn 1 level 100er ken niet tegen 4 level 66 op als ze met ze alle magen en stop met jullie ****** gezeuer bij prayer house neit anders en dits mijne mening de ander leader weten hier niks van 3-10-2004 11:29 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | Yep ik vind het allemaal gesaladetelevisiejood hun zijn in de minderheid dus laat het lekker zo 3-10-2004 12:13 | ||
Jules Inactief | quote: Ik denk dat het mij wel duidelijk lijkt. Je denkt we komen met 70 man maar dat is echt niet zo. Bovendien komt echt 2 derde van die 70 in steel of iron. alleen de hoge lvls bij ons (bijna niemand dus) komt ik addy rune of dhide. Ik stel het echt voor dat we bij greater demons gaan. Ik ga niet daar worden afgeslacht omdat het niet in multi is. In normale oorlogen is het toch ook niet 1 tegen 1. Wij willen gds. Als jullie nee zeggen geen clanwar. Klaar! 3-10-2004 13:01 | ||
Roentje Gewist lid | jah! we zijn veel meer maar veel lager cb hoor 3-10-2004 13:10 | ||
Magemiserx Gewist lid | mij maakt he tniet uit...ik kom zeker en vast, maakt niet uit waar. combat is 72, maar mss al wat hoger tegen dan. kom met full rune, en hoop dak het niet verlies, watn echt nog veel geld hebk niet lets own 3-10-2004 13:28 | ||
Bartho_e Gewist lid | quote: Dat is gewoon weak he. "Omdat onze clan zo klein is willen we geen echte war houden* Zorg dan dat je clan groter wordt en houd anders geen wars. ELKE war wordt in multi gedaan. Houdt gewoon een war in multi, of ga helemaal geen wars aan. Want als je in je broek zit te schijten omdat je niet in multi durft ben je toch wel heel erg zwak. 3-10-2004 14:03 | ||
Roentje Gewist lid | mja met die van gore werd ik ook geteamed door 90+ dus .. het moet gewoon doorgaan bij de greathers 3-10-2004 14:04 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | idd bloodlover, de gemiddelde GROTE pk trip van RsR houd in dat er 30/40 komt! gemiddeld is dan 10man 90+ en 10man 80+ 10man 70+ en 10man 60+! terwijl bij jullie iedereen 75+ is als we niet multi gaan kunnen we de helft van onze mensen al afschrijven, alle 60/70+ die durven niet te komen, ze denken allemaal ah jullie zijn 75+ dus als we gaan worden we toch afgemaakt (miss noob gedachte, in jullie ogen, maar geef ze in ongelijk!), dus wij moetne het dan hebben van die 20man die overblijft! en dan heb je ook nog een aantal 90+ van RsR die voor RsM gaan vechten! dus multi combat is wel nodig wil RsR ook maar een KLEIN kansje maken! jullie stelletje naabs! Dus doe nou niet of RsR met een volledig uitgeruste clan van 400man naar dat prayerhouse komt! Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
3-10-2004 15:30 | ||
Imperial 2 Gewist lid | pff bij die clan kunnen mensen niet eens inlogge en dan gaat een lvl 6.9 van hier voor hun vechten? 3-10-2004 18:55 | ||
Woa Headozz Gewist lid | man je kan daar hele tijd je prayer rechargen.. iedereen huppelt er met protect rond... duurt eeuwig om iemand te killen.. en als hun er al zijn hebben hun het huis al bezet dus kom je er amper in, stel dat je erin komt zo dood.. want in het huis is dus wel multie.. 3-10-2004 19:06 | ||
Imperial 2 Gewist lid | dan zorgen we toch dat we daar n half uur eerder nog eens zijn en alle mensen uit dat huis proberen te krijgen misschien kunne we ze naar binne lokken en eene van ons de deur dicht laten houden 3-10-2004 20:06 | ||
Blacksamuray Gewist lid | gaat bij mij niet echt waar het is heb wel liever gd omdat daar een traditie is en pray huis te chaotisch is ik kom zo ie zo ik ben geen scheiterd zoals de meeste rsr noobs die komen dan maar niet 3-10-2004 22:11 |