Zoek in het forum!
Opruiming
Beste clanmensjes,

Angezien een groot deel van jullie zich ergerde aan de grote inactieveteid van vooral de lagere levels hebben jaron en ik een flinke opruiming gehouden. Er zijn nu nieuwe regels voor het aantal dagen waarin je minimaal moet inloggen namenlijk:

1,0 tot 1,1 moet binnen 3 dagen inloggen
1,1 tot 1,9 moet binnen 7 dagen inloggen
2,0 tot 2,9 moet binnen 10 dagen inloggen
3,0 tot 6,9 moet binnen 15 dagen inloggen.

Alle mensen die niet voldeden aan deze eisen zijn per direct gewist en hebben een e-mail ontvangen dat ze gewist zijn wegens inactieviteid maar dat ze als ze dat willen gewoon weer kunnen joinen. Het leden aantal is ook flink gedaald door deze opruiming, we hebben nog "slechts" 386 leden (en dit zal nog flink dalen de komende dagen) maar de leden die overblijven zijn tenminsten wel actief.

Greetz The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 15-9-2004 08:57
Antwoorden:
Dutchlord

Gewist lid

nice gelukkige weer heel wat minder mensen nu weer
15-9-2004 16:14
Kalkan

Inactief

liever minder mensen danPlaatjeing sheit noobs
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-9-2004 16:16
Nickyvredevo

Gewist lid

deze update is beter niet dat ik veel last heb van de noobs hier...deze bedelen te minste niet Plaatje maar 500 leden zijn inderdaad veel te veel Plaatje en kalkan ik heb alle sims Plaatje dat spel is gewoon ownage Plaatje...maar met die huisies in runescape bedoel ik met duel arenas enzo Plaatje farming wordt voor meisies
15-9-2004 16:22
Jdcarnage

Gewist lid

waaaPlaatje mooi man blijve de echte mensen over tenminste... goed werk leaders
15-9-2004 16:30
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Mensen die erg actief zijn, zijn meestal geen noobs, en de mensen die dat wel zijn, zijn tenminste actief. (Ehh... Do I make sense?)
Dus als t goed is, is iedereen nu blij Plaatje

O ja, terwijl ik de update doorvoerde heb ik nog wat dingetjes verbeterd:
  • Gebande leden worden niet meer automatisch gewist. (moeten eerst geunbanned worden)
    • Levels 7 en 8 mensen moeten eerst 6.9 zijn gemaakt voor ze gewist worden. (De regel dat dat automatisch gebeurd geld natuurlijk nog)
  • Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    15-9-2004 16:41
    Bloodgoat

Gewist lid

ja man dit is goed Plaatje PlaatjePlaatje
    binnen een week zullen we zien hoe groot de clan echt is Plaatje
    15-9-2004 17:01
    Killerbee991

Gewist lid

een super goed ideePlaatjePlaatje dan kunnen alle noobs die nooit iets zeggen eindelijk wegPlaatje
    15-9-2004 17:02
    Debesten

Gewist lid

lekker gedaan Plaatje Plaatje
    weg met de inactieve noobs
    15-9-2004 17:07
    Motam

Gewist lid

mooi,opgeruimd staat netjes Plaatje
    15-9-2004 17:08
    Thomba

Inactief

hmm.. beterz Plaatje nu ownen we weer
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

15-9-2004 17:26
    Motam

Gewist lid

384 van de 500 left na 1 dag Plaatje
    15-9-2004 17:37
    Bobsel

Rune Member (6.9)

quote:
    Pl zei: woot rust Plaatje (al hoewel) echt nu zijn er teminsten niet zoveel members Plaatje

Liever dat dan al die noobsPlaatjePlaatje
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    15-9-2004 17:38
    Zharlax

Rune Member (6.9)

Dit is eng..... Iedereen is het eens met deze beslissing en bedankt ons er zelfs voor. /me Takes a minute to enjoy this moment, it'll probebly never be like this again.
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
    15-9-2004 17:51
    Bobsel

Rune Member (6.9)

Ik citeer it'll probebly never be like
    BL44t het is probably joh naapiePlaatje
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    15-9-2004 19:53
    Ixidor901

Gewist lid

is een goed idee maare komt er niet zoon iets van je moet cb lvl 70 zijn en da pas kan je joinen dat verwert ook noobs
    15-9-2004 19:57
    Antwoord 16-30 van 36 totaal.
    Vorige 15 << >> Volgende 6

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.