Zoek in het forum!
Opruiming
Beste clanmensjes,

Angezien een groot deel van jullie zich ergerde aan de grote inactieveteid van vooral de lagere levels hebben jaron en ik een flinke opruiming gehouden. Er zijn nu nieuwe regels voor het aantal dagen waarin je minimaal moet inloggen namenlijk:

1,0 tot 1,1 moet binnen 3 dagen inloggen
1,1 tot 1,9 moet binnen 7 dagen inloggen
2,0 tot 2,9 moet binnen 10 dagen inloggen
3,0 tot 6,9 moet binnen 15 dagen inloggen.

Alle mensen die niet voldeden aan deze eisen zijn per direct gewist en hebben een e-mail ontvangen dat ze gewist zijn wegens inactieviteid maar dat ze als ze dat willen gewoon weer kunnen joinen. Het leden aantal is ook flink gedaald door deze opruiming, we hebben nog "slechts" 386 leden (en dit zal nog flink dalen de komende dagen) maar de leden die overblijven zijn tenminsten wel actief.

Greetz The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 15-9-2004 08:57
Antwoorden:
Maximasje

Gewist lid

doe zo verder leaders de noob rsr clan is helemaal verdweneen level rsrPlaatje
15-9-2004 20:18
Kippendoder

Inactief

Helemaal verdwenen is het niet.
Ik zit hier nogPlaatje Plaatje Plaatje Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
15-9-2004 20:21
Bobsel

Rune Member (6.9)

Argh waarom zeggen alle hoge levels dat ze noob zijn godverdomme IK BEN NOOB NIET JULLIEPlaatje AARGHPlaatje en ik ben noob clearancePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-9-2004 20:22
Araul

Gewist lid

groote schoon maak PlaatjePlaatjePlaatje hade we nodig hoor PlaatjePlaatjePlaatje
15-9-2004 20:24
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

heb hierop maar 1 ding te melden: Goed gedaan Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
15-9-2004 22:01
Kippendoder

Inactief

Hehe, gisteren hadden we 396 leden ongeveer. Nu hebben we er 384. We dalen nu wel snel.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
16-9-2004 20:00
Antwoord 31-36 van 36 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.