Zoek in het forum!
Opruiming
Beste clanmensjes,

Angezien een groot deel van jullie zich ergerde aan de grote inactieveteid van vooral de lagere levels hebben jaron en ik een flinke opruiming gehouden. Er zijn nu nieuwe regels voor het aantal dagen waarin je minimaal moet inloggen namenlijk:

1,0 tot 1,1 moet binnen 3 dagen inloggen
1,1 tot 1,9 moet binnen 7 dagen inloggen
2,0 tot 2,9 moet binnen 10 dagen inloggen
3,0 tot 6,9 moet binnen 15 dagen inloggen.

Alle mensen die niet voldeden aan deze eisen zijn per direct gewist en hebben een e-mail ontvangen dat ze gewist zijn wegens inactieviteid maar dat ze als ze dat willen gewoon weer kunnen joinen. Het leden aantal is ook flink gedaald door deze opruiming, we hebben nog "slechts" 386 leden (en dit zal nog flink dalen de komende dagen) maar de leden die overblijven zijn tenminsten wel actief.

Greetz The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 15-9-2004 08:57
Antwoorden:
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Indeed, en nu niet meer zeuren dat we geen actieve leden hebben Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-9-2004 09:00
Dark Prowler

Inactief

ownage ty leadertjes
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-9-2004 09:21
Forum Raider

Gewist lid

Dit is een heel goed idee vind ik! Hopelijk gaan er dan veel naabjes weg. Plaatje
15-9-2004 09:26
Blizzard Pk

Gewist lid

damn, eindelijk. na een half jaar is ut eindelijk gebeurt.
15-9-2004 09:26
Rezer88

Rune Member (6.9)

das wel nice idd Plaatje. alleen 1 ding...hoe gaat het nu met vakantiesPlaatje? als je 1/2 of wel 3 weken weg bent dan zou dus iedereen gedelete worden...Plaatje is daar dan een andere oplossing voor miss?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
15-9-2004 11:20
Bartho_e

Gewist lid

500 leden stond wel leuk.. Let maar op als we straks weer onder de 200 zittenPlaatje
15-9-2004 12:55
Belgiumcrock

Gewist lid

prima idee, echt mega goed Plaatje

nu zijn we eindelijk van die sintoordinges noobs vanaf, prima gedaan lieve leidertjes

nu zal ik stoppen met zeuren Plaatje
15-9-2004 13:22
Kippendoder

Inactief

Thx voor dit leiders.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
15-9-2004 13:22
Bert

Rune Member (6.9)

Een woord: ZALIG.
Weg met inactieve leden!

Nice work!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
15-9-2004 13:26
Boeffel

Gewist lid

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay eindelijk gaan alle noobs dan weg die nooit posten in forum enz......Plaatje

chapeau leaders Plaatje

boeffel
15-9-2004 13:31
Kiliyo

Gewist lid

Hail onze supermasterlijke leaders, danku very veel Plaatje
15-9-2004 13:53
Kalkan

Inactief

goe ga zo door,mùss binnenkort cb reqs PlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-9-2004 14:06
Macgyver

Gewist lid

quote:
Rezer88 zei: das wel nice idd Plaatje. alleen 1 ding...hoe gaat het nu met vakantiesPlaatje? als je 1/2 of wel 3 weken weg bent dan zou dus iedereen gedelete worden...Plaatje is daar dan een andere oplossing voor miss?

Daar is idd een andere oplossing voor. Dan moet je voor je weggaat even tegen een leader of subleader zeggen (via een private message) dat je gaat, dan wordt je op inactief gezet, en zogauw je terug bent kun je weer gewoon inloggen.

En voor de zoveelste keer: Zonder de formule voor combat (de ECHTE formule) moeten we elk lid dat de clan in wil ontmoeten als we een combat req invoeren. En dat doen we niet. Dus houden we het op skill total.
15-9-2004 14:09
Bobsel

Rune Member (6.9)

In 2 woorden : Hartstikke ZALIGPlaatje
Lekker besluit Jaron en Bart al die n4485 weg
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-9-2004 15:48
Pl

Gewist lid

woot rust Plaatje (al hoewel) echt nu zijn er teminsten niet zoveel members Plaatje
15-9-2004 15:55
Antwoord 1-15 van 36 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.