Ken
Inactief
| Gratz voor de enige 2 die iets kregen . 47 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 19-11-2009 19:41 |
Kippendoder
Inactief
| Congratz voor iedereen! hey! 137 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 19-11-2009 19:55 |
Elanthiel
Leader (9)
| Gefeliciteerd aan beide winnaars. Helaas vandaag geen vuurwerk, maar och, daar komen jullie toch wel overheen? 710 posts Praatgemiddelde: (<300) Too....many.... words.... 19-11-2009 19:58 |
Just Ne Pker
Leader (9)
| Nou, die Niemand heeft wel goed gewerkt. Kunnen we hem geen Flame of the Clan geven omdat hij (of zij, daar wil ik nu geen discussie over opstarten) zo z'n (of haar, daar wil ik nu...) best heeft gedaan? Ik zou het wel terecht vinden! Verder heeft de oplettende lezer natuurlijk al opgemerkt dat dit slechts hersenloos geblaat is. Niemand is namelijk geen reële persoon. Maar waarom post ik dit dan? Wel, ons opperhoofd (alhoewel, ik heb ze nog niet met pluimen gezien voor haar wigwam [alhoewel, ze hebben een caravan]) Cat vroeg achter wat spam op het medaltopic. Nu, de meesten zouden dat opvatten als "spaaaaaaaaaaaaaaaam" posten en het daarbij laten, maar dat vind ik bijzonder zwak. Neen, ik probeer dan tenminste een post te maken met inhoud. Die inhoud kan dan wel hersenloos geblaat zijn, maar dat neemt niet weg dat het een pak beter staat én dat er zo'n 67.45% kans is dat de meesten zelfs niet tot hier hebben gelezen. Tijd voor mij dus om af te sluiten, want het percentage daalt alleen maar...
Gratz Thomas, Tim en Thomas met jullie medals en de alliteratie krijgen jullie er gratis bij! Ingame aanspreekbaar als Findolfin
Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser1197 posts Praatgemiddelde: (<100) Going good... 19-11-2009 20:07 |
Rize77
Inactief
| Btw, Stijn ik heb je gelul allemaal wel gelezen :$.
Lol, grats Tim, Thomas en nogmaals Thomas.
Goodjob! 110 posts Praatgemiddelde: (<100) Going good... 19-11-2009 20:44 |
Joowdemannen
Inactief
| Gratz aan de medal winneers
79 posts Praatgemiddelde: (<80) Nice, nice 19-11-2009 21:12 |
Nouno2
Inactief
| Bedankt voor de medaille Heb die al altijd gewild^^
*glimlacht nog even * 6de plaats survival toernooi 2008/2009 122 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 19-11-2009 21:15 |
Dark Nike7
Gewist lid
| Gratz aan iedereen
Join tha blad van herkenning club 19-11-2009 21:18 |
Thojohn22
Inactief
| Ik had toch graag nog wat meer gelezen Stijn, was best interessant imo, (nee, geen sarcasme). Anyway, gratz voor die medailles. 354 posts Praatgemiddelde: (<200) Maybe too long... 19-11-2009 22:27 |
Gregoryw
Rune Member (6.9)
| Gefeliciteerd aan de 2 medal "winnaars". Ik zal ook eens werk maken van een memberpage & een nieuwe sign 1045 posts Praatgemiddelde: (<60) Yo, keep it up! 19-11-2009 22:35 |
Ilovearagorn
Leader (9)
| quote:
Just Ne Pker zei: Nou, die Niemand heeft wel goed gewerkt. Kunnen we hem geen Flame of the Clan geven omdat hij (of zij, daar wil ik nu geen discussie over opstarten) zo z'n (of haar, daar wil ik nu...) best heeft gedaan? Ik zou het wel terecht vinden! Verder heeft de oplettende lezer natuurlijk al opgemerkt dat dit slechts hersenloos geblaat is. Niemand is namelijk geen reële persoon. Maar waarom post ik dit dan? Wel, ons opperhoofd (alhoewel, ik heb ze nog niet met pluimen gezien voor haar wigwam [alhoewel, ze hebben een caravan]) Cat vroeg achter wat spam op het medaltopic. Nu, de meesten zouden dat opvatten als "spaaaaaaaaaaaaaaaam" posten en het daarbij laten, maar dat vind ik bijzonder zwak. Neen, ik probeer dan tenminste een post te maken met inhoud. Die inhoud kan dan wel hersenloos geblaat zijn, maar dat neemt niet weg dat het een pak beter staat én dat er zo'n 67.45% kans is dat de meesten zelfs niet tot hier hebben gelezen. Tijd voor mij dus om af te sluiten, want het percentage daalt alleen maar...
Gratz Thomas, Tim en Thomas met jullie medals en de alliteratie krijgen jullie er gratis bij!
Meerdere mensen zeggen dat ze het helemaal gelezen hebben. Zou het bluf zijn of was je tekst gewoon niet lang genoeg? We kunnen natuurlijk eindeloos discussieren over wat het meest waarschijnlijke geval is, of we kunnen een proef doen, een test, om te zien wat er gebeurd als de spamtekst nog langer is. Achter, een bijwerking zou kunnen zijn dat mensen het als een uitdaging gaan zien om de volledige tekst te lezen, wat af doet aan het doel van de proef. Daarom zouden we de proef moeten herhalen, net zolang tot de leden het beu zijn om alle blaatverhalen helemaal uit te lezen en het nieuwtje en dus de uitdaging er af is. Denk je dat dit zou werken?
Verder wil ik niet van mensen horen dat ik dit voor mijn praatgemiddelde doe - die staat immers al tijden op "veel en veels te veel", ik doe dit voor de wetenschap. Ja, echt waar, dit is heel nuttig en zinvol om te doen. Zijn jullie nog steeds braaf aan het meelezen? Ja? Nou dan moet de post nog wat langer worden. Achter, het wordt wel lastig om nog iets van inhoud te hebben. Waar zal ik eens over typen? Het weer misschien. Vandaag was het winderig en nu is het donker, zoals wel vaker het geval is als het nacht is. Leuk verschijnsel trouwens, nacht. Dat de zon ondergaat, het donker wordt en we sterren kunnen zien die overdag door de zon worden overschenenen.. De tijd dat de nolifertjes wakker worden en hun energy drank erbij pakken om toch nog snel even hun slayer te trainen nu de spots rustig zijn.. De tijd dat kindjes bang in hun bed liggen omdat er een monster in de kast zit, die enge geluiden maakt, terwijl het eigenlijk gewoon de verwarming is die afkoelt en krimpt, en zo tikken maakt. Doen jullie huizen dat ook? Mijn huis is best lawaaierig 's nachts. Het is ook best wel oud. We horen de verwarming tikken van het uitzetten, de boekenkast geeft af en toe een tik, de trap kraakt en ook het laminaat zet uit en in en maakt daarbij geluid. Of mijn huis is gewoon haunted, dat kan natuurlijk ook. Apart woord, haunted, ik vind niet echt de Nederlandse vertaling.. Bespookt kan het toch niet zijn? Heeft iemand van jullie misschien een idee? Hey, hallo, ik vroeg iets, zijn jullie er nog? 1949 posts Praatgemiddelde: (<200) Maybe too long... 19-11-2009 22:43 |
Pieterjan29
Rune Member (6.9)
| Ik ga die tekst boven me nu eens lekker negeren en de mensen met de blaadjes en andere (dingen) feliciteren. 144 posts Praatgemiddelde: (<80) Nice, nice 19-11-2009 22:52 |
Catznc00kies
Inactief
| quote:
Ilovearagorn zei: Meerdere mensen zeggen dat ze het helemaal gelezen hebben. Zou het bluf zijn of was je tekst gewoon niet lang genoeg? We kunnen natuurlijk eindeloos discussieren over wat het meest waarschijnlijke geval is, of we kunnen een proef doen, een test, om te zien wat er gebeurd als de spamtekst nog langer is. Achter, een bijwerking zou kunnen zijn dat mensen het als een uitdaging gaan zien om de volledige tekst te lezen, wat af doet aan het doel van de proef. Daarom zouden we de proef moeten herhalen, net zolang tot de leden het beu zijn om alle blaatverhalen helemaal uit te lezen en het nieuwtje en dus de uitdaging er af is. Denk je dat dit zou werken?Verder wil ik niet van mensen horen dat ik dit voor mijn praatgemiddelde doe - die staat immers al tijden op "veel en veels te veel", ik doe dit voor de wetenschap. Ja, echt waar, dit is heel nuttig en zinvol om te doen. Zijn jullie nog steeds braaf aan het meelezen? Ja? Nou dan moet de post nog wat langer worden. Achter, het wordt wel lastig om nog iets van inhoud te hebben. Waar zal ik eens over typen? Het weer misschien. Vandaag was het winderig en nu is het donker, zoals wel vaker het geval is als het nacht is. Leuk verschijnsel trouwens, nacht. Dat de zon ondergaat, het donker wordt en we sterren kunnen zien die overdag door de zon worden overschenenen.. De tijd dat de nolifertjes wakker worden en hun energy drank erbij pakken om toch nog snel even hun slayer te trainen nu de spots rustig zijn.. De tijd dat kindjes bang in hun bed liggen omdat er een monster in de kast zit, die enge geluiden maakt, terwijl het eigenlijk gewoon de verwarming is die afkoelt en krimpt, en zo tikken maakt. Doen jullie huizen dat ook? Mijn huis is best lawaaierig 's nachts. Het is ook best wel oud. We horen de verwarming tikken van het uitzetten, de boekenkast geeft af en toe een tik, de trap kraakt en ook het laminaat zet uit en in en maakt daarbij geluid. Of mijn huis is gewoon haunted, dat kan natuurlijk ook. Apart woord, haunted, ik vind niet echt de Nederlandse vertaling.. Bespookt kan het toch niet zijn? Heeft iemand van jullie misschien een idee? Hey, hallo, ik vroeg iets, zijn jullie er nog?
We hebben een nieue Drass hier! 185 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 20-11-2009 00:33 |
H0tmarijke
Adam Member (5.8)
| quote:
Ilovearagorn zei:
quote:
Just Ne Pker zei: Nou, die Niemand heeft wel goed gewerkt. Kunnen we hem geen Flame of the Clan geven omdat hij (of zij, daar wil ik nu geen discussie over opstarten) zo z'n (of haar, daar wil ik nu...) best heeft gedaan? Ik zou het wel terecht vinden! Verder heeft de oplettende lezer natuurlijk al opgemerkt dat dit slechts hersenloos geblaat is. Niemand is namelijk geen reële persoon. Maar waarom post ik dit dan? Wel, ons opperhoofd (alhoewel, ik heb ze nog niet met pluimen gezien voor haar wigwam [alhoewel, ze hebben een caravan]) Cat vroeg achter wat spam op het medaltopic. Nu, de meesten zouden dat opvatten als "spaaaaaaaaaaaaaaaam" posten en het daarbij laten, maar dat vind ik bijzonder zwak. Neen, ik probeer dan tenminste een post te maken met inhoud. Die inhoud kan dan wel hersenloos geblaat zijn, maar dat neemt niet weg dat het een pak beter staat én dat er zo'n 67.45% kans is dat de meesten zelfs niet tot hier hebben gelezen. Tijd voor mij dus om af te sluiten, want het percentage daalt alleen maar...Gratz Thomas, Tim en Thomas met jullie medals en de alliteratie krijgen jullie er gratis bij!
Meerdere mensen zeggen dat ze het helemaal gelezen hebben. Zou het bluf zijn of was je tekst gewoon niet lang genoeg? We kunnen natuurlijk eindeloos discussieren over wat het meest waarschijnlijke geval is, of we kunnen een proef doen, een test, om te zien wat er gebeurd als de spamtekst nog langer is. Achter, een bijwerking zou kunnen zijn dat mensen het als een uitdaging gaan zien om de volledige tekst te lezen, wat af doet aan het doel van de proef. Daarom zouden we de proef moeten herhalen, net zolang tot de leden het beu zijn om alle blaatverhalen helemaal uit te lezen en het nieuwtje en dus de uitdaging er af is. Denk je dat dit zou werken?Verder wil ik niet van mensen horen dat ik dit voor mijn praatgemiddelde doe - die staat immers al tijden op "veel en veels te veel", ik doe dit voor de wetenschap. Ja, echt waar, dit is heel nuttig en zinvol om te doen. Zijn jullie nog steeds braaf aan het meelezen? Ja? Nou dan moet de post nog wat langer worden. Achter, het wordt wel lastig om nog iets van inhoud te hebben. Waar zal ik eens over typen? Het weer misschien. Vandaag was het winderig en nu is het donker, zoals wel vaker het geval is als het nacht is. Leuk verschijnsel trouwens, nacht. Dat de zon ondergaat, het donker wordt en we sterren kunnen zien die overdag door de zon worden overschenenen.. De tijd dat de nolifertjes wakker worden en hun energy drank erbij pakken om toch nog snel even hun slayer te trainen nu de spots rustig zijn.. De tijd dat kindjes bang in hun bed liggen omdat er een monster in de kast zit, die enge geluiden maakt, terwijl het eigenlijk gewoon de verwarming is die afkoelt en krimpt, en zo tikken maakt. Doen jullie huizen dat ook? Mijn huis is best lawaaierig 's nachts. Het is ook best wel oud. We horen de verwarming tikken van het uitzetten, de boekenkast geeft af en toe een tik, de trap kraakt en ook het laminaat zet uit en in en maakt daarbij geluid. Of mijn huis is gewoon haunted, dat kan natuurlijk ook. Apart woord, haunted, ik vind niet echt de Nederlandse vertaling.. Bespookt kan het toch niet zijn? Heeft iemand van jullie misschien een idee? Hey, hallo, ik vroeg iets, zijn jullie er nog?
Echter*, veels te veel is 'n Friesisme, overschenen*, en behekst lijkt me wel een leuk woordje (WEWT PRAATGEMIDDELDE!)
Gratz0rs T en T en T met jullie medaltjes "He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
69 posts Praatgemiddelde: (<60) Yo, keep it up! 20-11-2009 02:07 |
Ewout
Inactief
| Gefeliciteerd Thomas en Tim, join the BvH en MP club 433 posts Praatgemiddelde: (<80) Nice, nice 20-11-2009 02:07 |
Antwoord 1-15 van 21 totaal.