Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Mmmmmmmmmmmedals!]
Mmmmmmmmmmmedals!
Ja, het is druk op het clannews de laatste tijd, want naast etiquette herinneringen en serverinstellingen zijn er ook nog medals om uit te reiken in ons mooie clannetje aan de zee..

Allereerst de medals die onder het beheer van het Ledenbestuur vallen:

- Originality Medal
Dit keer zal deze niet worden uitgereikt. De MOLBs zijn van mening dat jullie beter jullie best moeten gaan doen.. Denk er aan, we zien graag originele, grappige, zelfgemaakte signatures en avatars. Better luck next time!

- Memberpage Medal
Deze medal, die wordt uitgereikt aan RSR leden met een goede/mooie/handige MemberPage, gaat dit keer naar niemand minder dan Thojohn22. Hij heeft de laatste tijd wat aan zijn toen-al-goede memberpage geknutseld, waardoor hij nog mooier werd en nu in de prijzen valt. Gefeliciteerd Thomas!

- Event Pluim
Maar ook voor het uitreiken van de Event Pluim waren de MOLBertjes teleurgesteld, niemand die nog geen medal had heeft de laatste tijd regelmatig goede events georganiseerd, en die die hem al hadden zullen beter hun best moeten doen voor een ster.

En de medals waarover het MOLteam beslist:

- Blad van Herkenning
Jullie events en signatures zijn dan misschien niet goed genoeg, iets wat jullie wel kunnen is spammen! Er zijn veel actievelingen tegenwoordig: de introductie van de actief-balk heeft jullie zeker niet afgeschrikt. Het MOLteam heeft besloten om dit keer Thojohn22 en Nouno2 te belonen met het zo gewensde blaadje. Bravo, Thomas en Tim, jullie hebben de afgelopen tijd jullie neus veelvuldig laten zien op de clanchat, de sitechat en het forum. Keep it up!

Dat was het dan weer, lieve leden. Gefeliciteerd aan de gelukkigen, en zat je er dit keer niet bij, heb je nog 3 maanden om te laten zien waarom jij die pixels verdiend.

Tot de volgende keer!

~ Cat
namens de MOLBs.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 19-11-2009 19:40
Antwoorden:
Joowdemannen

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei: Meerdere mensen zeggen dat ze het helemaal gelezen hebben. Zou het bluf zijn of was je tekst gewoon niet lang genoeg? We kunnen natuurlijk eindeloos discussieren over wat het meest waarschijnlijke geval is, of we kunnen een proef doen, een test, om te zien wat er gebeurd als de spamtekst nog langer is. Achter, een bijwerking zou kunnen zijn dat mensen het als een uitdaging gaan zien om de volledige tekst te lezen, wat af doet aan het doel van de proef. Daarom zouden we de proef moeten herhalen, net zolang tot de leden het beu zijn om alle blaatverhalen helemaal uit te lezen en het nieuwtje en dus de uitdaging er af is. Denk je dat dit zou werken?Verder wil ik niet van mensen horen dat ik dit voor mijn praatgemiddelde doe - die staat immers al tijden op "veel en veels te veel", ik doe dit voor de wetenschap. Ja, echt waar, dit is heel nuttig en zinvol om te doen. Zijn jullie nog steeds braaf aan het meelezen? Ja? Nou dan moet de post nog wat langer worden. Achter, het wordt wel lastig om nog iets van inhoud te hebben. Waar zal ik eens over typen? Het weer misschien. Vandaag was het winderig en nu is het donker, zoals wel vaker het geval is als het nacht is. Leuk verschijnsel trouwens, nacht. Dat de zon ondergaat, het donker wordt en we sterren kunnen zien die overdag door de zon worden overschenenen.. De tijd dat de nolifertjes wakker worden en hun energy drank erbij pakken om toch nog snel even hun slayer te trainen nu de spots rustig zijn.. De tijd dat kindjes bang in hun bed liggen omdat er een monster in de kast zit, die enge geluiden maakt, terwijl het eigenlijk gewoon de verwarming is die afkoelt en krimpt, en zo tikken maakt. Doen jullie huizen dat ook? Mijn huis is best lawaaierig 's nachts. Het is ook best wel oud. We horen de verwarming tikken van het uitzetten, de boekenkast geeft af en toe een tik, de trap kraakt en ook het laminaat zet uit en in en maakt daarbij geluid. Of mijn huis is gewoon haunted, dat kan natuurlijk ook. Apart woord, haunted, ik vind niet echt de Nederlandse vertaling.. Bespookt kan het toch niet zijn? Heeft iemand van jullie misschien een idee? Hey, hallo, ik vroeg iets, zijn jullie er nog?

eventjes off topic gaan dan maar. Plaatje
Bij ons het ook best lawaaierig tijden de nacht.
Ik hier vaak mijn geburen heen en weer lopen etc. Plaatje

btw, ik lees nog mee Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-11-2009 06:08
Zubat-freak

Inactief

Omdat Cat gisteren zo aan het zeuren was... Plaatje
Gratz Thomas*2 en Tim. Jullie hebben ze verdient =)

quote:
H0tmarijke zei:
quote:
Ilovearagorn zei:
quote:
Just Ne Pker zei: Nou, die Niemand heeft wel goed gewerkt. Kunnen we hem geen Flame of the Clan geven omdat hij (of zij, daar wil ik nu geen discussie over opstarten) zo z'n (of haar, daar wil ik nu...) best heeft gedaan? Ik zou het wel terecht vinden! Verder heeft de oplettende lezer natuurlijk al opgemerkt dat dit slechts hersenloos geblaat is. Niemand is namelijk geen reële persoon. Maar waarom post ik dit dan? Wel, ons opperhoofd (alhoewel, ik heb ze nog niet met pluimen gezien voor haar wigwam [alhoewel, ze hebben een caravan]) Cat vroeg achter wat spam op het medaltopic. Nu, de meesten zouden dat opvatten als "spaaaaaaaaaaaaaaaam" posten en het daarbij laten, maar dat vind ik bijzonder zwak. Neen, ik probeer dan tenminste een post te maken met inhoud. Die inhoud kan dan wel hersenloos geblaat zijn, maar dat neemt niet weg dat het een pak beter staat én dat er zo'n 67.45% kans is dat de meesten zelfs niet tot hier hebben gelezen. Tijd voor mij dus om af te sluiten, want het percentage daalt alleen maar...Gratz Thomas, Tim en Thomas met jullie medals en de alliteratie krijgen jullie er gratis bij!
Meerdere mensen zeggen dat ze het helemaal gelezen hebben. Zou het bluf zijn of was je tekst gewoon niet lang genoeg? We kunnen natuurlijk eindeloos discussieren over wat het meest waarschijnlijke geval is, of we kunnen een proef doen, een test, om te zien wat er gebeurd als de spamtekst nog langer is. Achter, een bijwerking zou kunnen zijn dat mensen het als een uitdaging gaan zien om de volledige tekst te lezen, wat af doet aan het doel van de proef. Daarom zouden we de proef moeten herhalen, net zolang tot de leden het beu zijn om alle blaatverhalen helemaal uit te lezen en het nieuwtje en dus de uitdaging er af is. Denk je dat dit zou werken?Verder wil ik niet van mensen horen dat ik dit voor mijn praatgemiddelde doe - die staat immers al tijden op "veel en veels te veel", ik doe dit voor de wetenschap. Ja, echt waar, dit is heel nuttig en zinvol om te doen. Zijn jullie nog steeds braaf aan het meelezen? Ja? Nou dan moet de post nog wat langer worden. Achter, het wordt wel lastig om nog iets van inhoud te hebben. Waar zal ik eens over typen? Het weer misschien. Vandaag was het winderig en nu is het donker, zoals wel vaker het geval is als het nacht is. Leuk verschijnsel trouwens, nacht. Dat de zon ondergaat, het donker wordt en we sterren kunnen zien die overdag door de zon worden overschenenen.. De tijd dat de nolifertjes wakker worden en hun energy drank erbij pakken om toch nog snel even hun slayer te trainen nu de spots rustig zijn.. De tijd dat kindjes bang in hun bed liggen omdat er een monster in de kast zit, die enge geluiden maakt, terwijl het eigenlijk gewoon de verwarming is die afkoelt en krimpt, en zo tikken maakt. Doen jullie huizen dat ook? Mijn huis is best lawaaierig 's nachts. Het is ook best wel oud. We horen de verwarming tikken van het uitzetten, de boekenkast geeft af en toe een tik, de trap kraakt en ook het laminaat zet uit en in en maakt daarbij geluid. Of mijn huis is gewoon haunted, dat kan natuurlijk ook. Apart woord, haunted, ik vind niet echt de Nederlandse vertaling.. Bespookt kan het toch niet zijn? Heeft iemand van jullie misschien een idee? Hey, hallo, ik vroeg iets, zijn jullie er nog?
Echter*, veels te veel is 'n Friesisme, overschenen*, en behekst lijkt me wel een leuk woordje Plaatje (WEWT PRAATGEMIDDELDE!)Gratz0rs T en T en T met jullie medaltjes Plaatje

Ja Cat , ik heb het volledig gelezen , want deze teksts stel niks voor. Plaatje
Ik ben nu lekker les aan het "volgen" in hat kta1 te diest. Oja , tis informatica anders kon ik hier nu niet posten. Het gaat dus over de opmaak in word. Kop 1 , 2 en 3. Veel gezever dus. Ik ben niet goed in lange teksten dus jij pwned nog steeds in spammed Cat. Plaatje
Oja Cat , je huis is behekst van jij behekst iedereen (behalve noud?).
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
20-11-2009 09:32
Jules

Inactief

Gefeliciteerd allemaal knullen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-11-2009 13:16
Nouno2

Inactief

quote:
Thojohn22 zei: Ik had toch graag nog wat meer gelezen Stijn, was best interessant imo, (nee, geen sarcasme). Anyway, gratz voor die medailles.

Het voelt net alsof ik opeens de enigste was die nog geen blad van herkenning had xp
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
20-11-2009 16:52
Rutgerino

Inactief

Mooi werk Stijn en Cat, jullie hebben het voor elkaar gekregen weer minuten van mijn leven te verspillen.
Ik bedoel bravo Tim en Thomas, voor het halen van die felbegeerde medals. Volgende keer beter, voor de event pluim!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-11-2009 16:58
Mzzlaersword

Inactief

Gefeliciteerd winnaars Plaatje Naar mijn mening allemaal verdiend!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
20-11-2009 19:22
Antwoord 16-21 van 21 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.