Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medailletjes Augustus]
Medailletjes Augustus
Een hartelijk welkom bij alweer de derde medaillelading van het jaar. Zoals bekend de op één na laatste uitreiking dit jaar. Het jaar gaat eigenlijk ook weer veel te snel om.
Ditmaal mag ik weer wat medailletjes uitdelen, of ik dit nu wil of niet. Either way: Genoeg gezeverd. Op naar die medals dan maar!

We beginnen vandaag met een Blad van Herkenning. Het Blaadje gaat naar welgeteld één persoon. Deze persoon is onze eigen Glenn, oftewel Dark Nike7! Gefeliciteerd, je hebt deze verdiend!
Vind jij jezelf actief, maar heb je geen Blad? Helaas! Dat wordt meer spammen de komende periode. Denk eraan dat ook veelvuldig de RSR-Chat bezoeken kan helpen, en iedere drie maanden natuurlijk weer een kans bieden.

Dan ga ik verder, met de relatief recentelijk geïntroduceerde Eventpluim. Deze wordt dit kwartaal uitgereikt aan niemand minder dan één van onze veel te vele clanpokémon. Eigenlijk de bekendste de laatste tijd: Zubat-Freak. Gefeliciteerd, Hannes.

Vervolgens komen we aan bij de MemberPage Medal. Deze medaille is wonderbaarlijk genoeg dit keer zelfs door iemand gewonnen! Ik meen het, mijn memberpage niet uitgezonderd overigens, de memberpages op RSR kunnen echt wel eens geupdate worden. Om er niet om heen te draaien: Gefeliciteerd met je MemberPage Medaille, Hendrik73!
Hendrik's Memberpage is zo ongeveer precies een voorbeeld wat we zoeken: Zijn pagina is persoonlijk, informatierijk, en recent. Bovendien is hij overzichtelijk, en leuk uitgevoerd.

We gaan verder met de Originality Medal. Deze wordt onze eigen clankat toebedeeld, voor haar vele signatures die originaliteit tonen, haar eigen signature op huidig moment, mijn avatar, enzovoorts. Gefeliciteerd Cat, aka Ilovearagorn!
Hieronder haar recentelijkste signature, zodat deze post niet geheel saai en imageloos blijft:
Plaatje[http://i28.tinypic.com/15fhu6v.png]">

Dat waren de vier bekende medals, behalve de SkillPage Medal natuurlijk, deze komt zoals gewoonlijk later. Dat zou dus moeten betekenen dat het hier ophoudt...
Dit is echter niet waar, want ik mag nog 2 medals uitdelen. Één daarvan is eigenlijk een medal die ik al eerder had moeten geven, maar deze heb ik door mijn zogenaamd veel te drukke schema nog niet uitgedeeld.

Deze medal is de RA Medal. De RA Medal? Wat?! Die was toch discontinued?! Komt RA terug?! Ja, en nee. RA komt niet terug, vergeet het. De Medal daarentegen moest nog altijd uitgedeeld worden aan Koop723, oftewel Lex. Omdat hij zo noob was zichzelf te laten wissen uit RSR toen de uitdeling aan alle RA-Staff plaatsvond, heeft hij hem nooit gekregen.
Hierbij alsnog gefeliciteerd, Lex.

Dan kom ik aan bij de laatste medaille. Een Flame of the Clan! Deze wordt uitgereikt aan één van onze eigen Operators, Just Ne Pker, voor zijn veelvuldige en veelzijdige inzet voor RSR. Nothing more to add to that, actually.

Daarmee beëindig ik deze weer veel te standaard zijnde medaluitreiking. Gefeliciteerd aan onze winnaars. Ik wens jullie allemaal succes met het behalen van de medals voor de volgende keer, en niet getreurd, over drie maanden is er weer een kans!

~Arnoud
~Het MOL-Team en het LedenBestuur
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 18-8-2009 17:00
Antwoorden:
Zubat-freak

Inactief

OMG OMG OMG!!!! Vaartkijker heeft koekjes uitgedeelt zeker? Plaatje
Anyway , thanks for the medal , Gratz aan Glenn , Hendrik , Lex , Carina en natuurlijk Stijn voor hun medals.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-8-2009 23:46
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Ik kan me wel vinden in de keuze. Btw, waarom nog geen MP medal, zit het LB achter op schema?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2009 02:34
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Arnoud X122 zei:Bovendien is het hier vaak best een dierentuin, ja. Een chaotische(Niet een Evil, Cat knows what I'm referring to).

Durf jij nu te suggereren dat ik een Zamorakian ben?!?!?! SCHANDE!

O, en bedankt voor de medal, LBertjes, en gefeliciteerd aan de rest Plaatje

quote:
Gregoryw zei: Ik kan me wel vinden in de keuze. Btw, waarom nog geen MP medal, zit het LB achter op schema?

En meneer kan weer niet wachten om het MOLB in diskrediet te brengen. En in de haast ziet hij niet dat de MP medal al lang en breed is uitgedeeld (Hendrik73 kreeg een Memberpage Medal op Di 18 aug 2009[WIS]) én in de newspost staat sinds hij gepost is?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2009 09:25
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Ik doe zo ongeveer hetzelfde wat jullie allemaal doen met de leden. Anyway, gratz Hendrik73 met je MP medal.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2009 13:45
Knuffelboom

Gewist lid

Gratz aan iedereen! En Lex welcome to the gang.

quote:
Gregoryw zeurde:
Ik doe zo ongeveer hetzelfde wat jullie allemaal doen met de leden. Anyway, gratz Hendrik73 met je MP medal.

Plaatje
19-8-2009 15:20
Mzzlaersword

Inactief

Greg je gaat ver, heel ver, te ver. Bah.

en +1 voor Rik's post Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
19-8-2009 15:44
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Knuffelboom zei: Gratz aan iedereen! En Lex welcome to the gang.Plaatje
lolPlaatje

@Mzzlaersword: Laat me niet lachen..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2009 15:59
Koop723

Inactief

Sorry Sir_mvl :$ was te jong toendertijd, snap je zelf ook wel. en bedankt de rest Plaatje ook de rest grats met medals Plaatje cat: Wub the pixels you made Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2009 17:08
Jules

Inactief

quote:
Gregoryw zei: lolPlaatje@Mzzlaersword: Laat me niet lachen..

Je laat mij wel lachen met je gedrag though.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2009 17:15
Paulus55

Rune Member (6.9)

Gefeliciflapstaart allemaal!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2009 18:20
Pttim

Moderator (7)

quote:
Deemril zei: Aan iedereen die een medal heeft gekregen proficiat! Aan iedereen die geen medal heeft gekregen ook proficiat!

Dat wou ik nou net zeggen!! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
20-8-2009 07:43
Nouno2

Inactief

Gratz iedereen met een medaille.
Ik blijf hopen dat ik er ooit 1 krijgPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
20-8-2009 14:19
Bert

Rune Member (6.9)

Proficiat iedereen !
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
20-8-2009 17:27
Kingjr56

Gewist lid

glenn grats met je wietblaadje van herkenning Plaatje
en de rest ook grats met hun medals Plaatje
22-8-2009 09:44
Antwoord 16-29 van 29 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.