Just Ne Pker Leader (9) | Wat zijn we, een zoo fzo? Clanpokémon, clankat,... . Gefeliciteerd aan alle winnaars! Ik kan trouwens wel verklappen dat ik zelden heb meegemaakt dat de stemmen zó gelijk opgingen voor elke medal . En bedankt natuurlijk voor mijn Flame! ^^ *Stijn gaat in een hoekje zijn handjes waren aan het vlammetje Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 18-8-2009 17:04 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | Stijn: Ik moest in het thema blijven met de RuneScape-update van vandaag, dat is toch logisch? Bovendien is het hier vaak best een dierentuin, ja. Een chaotische(Niet een Evil, Cat knows what I'm referring to). Oh, that reminds me, ik moet mijn penguins nog doen. Alweer gefeliciteerd aan alle winnaars, overigens. ~ Arnoud 18-8-2009 17:06 | ||
Dark Nike7 Gewist lid | ik opende rsr en zag glenn staan ! Ben er heeeel blij mee =D. ook gratz lex hendrik zub cat en stijn . 18-8-2009 17:26 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Koop723 weer hé. Is het toch allemaal goed gekomen. Gefeliciteerd allen met jullie nieuwe medailles. 18-8-2009 17:35 | ||
Mitch Puls Gewist lid | Wat! Hendrik krijgt een medaille om fout te typen? Het is Bienvenue en niet Benvenue. Gratz anyways met de medailles 18-8-2009 17:46 | ||
Mzzlaersword Inactief | Gratz alle winnaars! Allemaal verdiend denk ik zo - Simon (1988-heden) 18-8-2009 18:23 | ||
Jules Inactief | Gefeliciteerd boeren, burgers en buitenlui! 18-8-2009 18:41 | ||
Nollie28 Operator (8) | Omg, Stijn een flame of the clan? HIDE... Maar ja alle medals zijn in mijn ogen aan de terechte winnaar van dit moment gegeven. En daar was aan de stemmingen te zien het hele molb het mee eens. quote: 18-8-2009 18:44 | ||
Thojohn22 Inactief | quote: JA en ik ook, dat je dat maar weet. Proficiat aan iedereen. 18-8-2009 19:40 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | Daar is mijn 3e medal al. Bedankt, en gratz aan de andere die een medal hebben gekregen! Ook ik vind dat ze allemaal verdiend zijn. Vooral die vlammen voor Stijn en de pluim voor Zubat zijn erg nice. quote: Dan had je dat moeten zeggen onderaan mijn MP. Daar kon je kritiek geven/vragen stellen etc. Nou.. tot de volgende uitreiking maar weer? 18-8-2009 19:46 | ||
Sir Mvl Inactief | Mijn felicitaties aan allen! Buiten aan Lex, die mag al blij genoeg zijn met de medal op zichzelf zonder mijn felicitaties er nog een keer bij, moest je maar niet zo'n domme, achterlijke, idioot zijn geweest om het af te trappen indertijd Lex! ;( 18-8-2009 19:50 | ||
De Z Warrior Inactief | gratz allemaal met jullie medals "ooit" zal ik er oowk een bijkrijgen 18-8-2009 20:03 | ||
Twan Rune Member (6.9) | Gratz iedereen, ik heb geen zin alle namen hier apart neer te zetten. Weer geen medal voor mij deze keer. ooit krijg ik er ook een. Die sig van Cat is trouwens wel grappig idd. 18-8-2009 20:57 | ||
Deemril Inactief | Aan iedereen die een medal heeft gekregen proficiat! Aan iedereen die geen medal heeft gekregen ook proficiat! Mijn tijd komt nog wel... ooit eens . 18-8-2009 21:22 | ||
Ewout Inactief | Stijn staat in vuur en vlam, doof hem, vlug! /me gooit een emmer water over Stijn. Zo, dat is opgelost, en nu gratz aan Dark Nike, Zubat, Hendrik, Koop en Cat, die nieuwe pixels staan jullie wel 18-8-2009 22:39 |