Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medailletjes Augustus]
Medailletjes Augustus
Een hartelijk welkom bij alweer de derde medaillelading van het jaar. Zoals bekend de op één na laatste uitreiking dit jaar. Het jaar gaat eigenlijk ook weer veel te snel om.
Ditmaal mag ik weer wat medailletjes uitdelen, of ik dit nu wil of niet. Either way: Genoeg gezeverd. Op naar die medals dan maar!

We beginnen vandaag met een Blad van Herkenning. Het Blaadje gaat naar welgeteld één persoon. Deze persoon is onze eigen Glenn, oftewel Dark Nike7! Gefeliciteerd, je hebt deze verdiend!
Vind jij jezelf actief, maar heb je geen Blad? Helaas! Dat wordt meer spammen de komende periode. Denk eraan dat ook veelvuldig de RSR-Chat bezoeken kan helpen, en iedere drie maanden natuurlijk weer een kans bieden.

Dan ga ik verder, met de relatief recentelijk geïntroduceerde Eventpluim. Deze wordt dit kwartaal uitgereikt aan niemand minder dan één van onze veel te vele clanpokémon. Eigenlijk de bekendste de laatste tijd: Zubat-Freak. Gefeliciteerd, Hannes.

Vervolgens komen we aan bij de MemberPage Medal. Deze medaille is wonderbaarlijk genoeg dit keer zelfs door iemand gewonnen! Ik meen het, mijn memberpage niet uitgezonderd overigens, de memberpages op RSR kunnen echt wel eens geupdate worden. Om er niet om heen te draaien: Gefeliciteerd met je MemberPage Medaille, Hendrik73!
Hendrik's Memberpage is zo ongeveer precies een voorbeeld wat we zoeken: Zijn pagina is persoonlijk, informatierijk, en recent. Bovendien is hij overzichtelijk, en leuk uitgevoerd.

We gaan verder met de Originality Medal. Deze wordt onze eigen clankat toebedeeld, voor haar vele signatures die originaliteit tonen, haar eigen signature op huidig moment, mijn avatar, enzovoorts. Gefeliciteerd Cat, aka Ilovearagorn!
Hieronder haar recentelijkste signature, zodat deze post niet geheel saai en imageloos blijft:
Plaatje[http://i28.tinypic.com/15fhu6v.png]">

Dat waren de vier bekende medals, behalve de SkillPage Medal natuurlijk, deze komt zoals gewoonlijk later. Dat zou dus moeten betekenen dat het hier ophoudt...
Dit is echter niet waar, want ik mag nog 2 medals uitdelen. Één daarvan is eigenlijk een medal die ik al eerder had moeten geven, maar deze heb ik door mijn zogenaamd veel te drukke schema nog niet uitgedeeld.

Deze medal is de RA Medal. De RA Medal? Wat?! Die was toch discontinued?! Komt RA terug?! Ja, en nee. RA komt niet terug, vergeet het. De Medal daarentegen moest nog altijd uitgedeeld worden aan Koop723, oftewel Lex. Omdat hij zo noob was zichzelf te laten wissen uit RSR toen de uitdeling aan alle RA-Staff plaatsvond, heeft hij hem nooit gekregen.
Hierbij alsnog gefeliciteerd, Lex.

Dan kom ik aan bij de laatste medaille. Een Flame of the Clan! Deze wordt uitgereikt aan één van onze eigen Operators, Just Ne Pker, voor zijn veelvuldige en veelzijdige inzet voor RSR. Nothing more to add to that, actually.

Daarmee beëindig ik deze weer veel te standaard zijnde medaluitreiking. Gefeliciteerd aan onze winnaars. Ik wens jullie allemaal succes met het behalen van de medals voor de volgende keer, en niet getreurd, over drie maanden is er weer een kans!

~Arnoud
~Het MOL-Team en het LedenBestuur
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 18-8-2009 17:00
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Wat zijn we, een zoo fzo? Clanpokémon, clankat,... Plaatje. Gefeliciteerd aan alle winnaars! Ik kan trouwens wel verklappen dat ik zelden heb meegemaakt dat de stemmen zó gelijk opgingen voor elke medal Plaatje.

En bedankt natuurlijk voor mijn Flame! ^^
*Stijn gaat in een hoekje zijn handjes waren aan het vlammetje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
18-8-2009 17:04
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Stijn: Ik moest in het thema blijven met de RuneScape-update van vandaag, dat is toch logisch?

Bovendien is het hier vaak best een dierentuin, ja. Een chaotische(Niet een Evil, Cat knows what I'm referring to). Oh, that reminds me, ik moet mijn penguins nog doen.

Alweer gefeliciteerd aan alle winnaars, overigens.

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-8-2009 17:06
Dark Nike7

Gewist lid

Plaatje ik opende rsr en zag glenn staan !

Ben er heeeel blij mee =D.
ook gratz lex hendrik zub cat en stijn Plaatje.
18-8-2009 17:26
Ijmuide 222

Inactief

Koop723 weer héPlaatje.
Is het toch allemaal goed gekomen.

Gefeliciteerd allen met jullie nieuwe medailles.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-8-2009 17:35
Mitch Puls

Gewist lid

Wat! Hendrik krijgt een medaille om fout te typen?
Het is Bienvenue en niet Benvenue. Plaatje

Gratz anyways met de medailles
18-8-2009 17:46
Mzzlaersword

Inactief

Gratz alle winnaars! Allemaal verdiend denk ik zo Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
18-8-2009 18:23
Jules

Inactief

Gefeliciteerd boeren, burgers en buitenlui!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-8-2009 18:41
Nollie28

Operator (8)

Omg, Stijn een flame of the clan? HIDE...

Maar ja alle medals zijn in mijn ogen aan de terechte winnaar van dit moment gegeven.
En daar was aan de stemmingen te zien het hele molb het mee eens. Plaatje

quote:
Stijn zegt:
JNP: (20:24:17) * Luc was kicked by Stijn|DKS ([Trapt nr. 365 weg] - FOUND )

You're welcome Plaatje.

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-8-2009 18:44
Thojohn22

Inactief

quote:
Arnoud X122 zei: Een chaotische(Niet een Evil, Cat knows what I'm referring to).

JA en ik ook, dat je dat maar weet.

Proficiat aan iedereen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-8-2009 19:40
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Daar is mijn 3e medal al. Plaatje Bedankt, en gratz aan de andere die een medal hebben gekregen! Ook ik vind dat ze allemaal verdiend zijn. Plaatje Vooral die vlammen voor Stijn en de pluim voor Zubat zijn erg nice.

quote:
Mitch Puls zei: Wat! Hendrik krijgt een medaille om fout te typen?Het is Bienvenue en niet Benvenue. PlaatjeGratz anyways met de medailles

Dan had je dat moeten zeggen onderaan mijn MP. Plaatje Daar kon je kritiek geven/vragen stellen etc. Plaatje

Nou.. tot de volgende uitreiking maar weer?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-8-2009 19:46
Sir Mvl

Inactief

Mijn felicitaties aan allen! Plaatje
Buiten aan Lex, die mag al blij genoeg zijn met de medal op zichzelf zonder mijn felicitaties er nog een keer bij, moest je maar niet zo'n domme, achterlijke, idioot zijn geweest om het af te trappen indertijd Lex! ;(
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-8-2009 19:50
De Z Warrior

Inactief

gratz allemaal met jullie medals Plaatje "ooit" zal ik er oowk een bijkrijgen Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
18-8-2009 20:03
Twan

Rune Member (6.9)

Gratz iedereen, ik heb geen zin alle namen hier apart neer te zetten.Plaatje

Weer geen medal voor mij deze keer.Plaatje ooit krijg ik er ook een.Plaatje

Die sig van Cat is trouwens wel grappig idd.Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-8-2009 20:57
Deemril

Inactief

Aan iedereen die een medal heeft gekregen proficiat!
Aan iedereen die geen medal heeft gekregen ook proficiat!

Mijn tijd komt nog wel... ooit eens Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
18-8-2009 21:22
Ewout

Inactief

Stijn staat in vuur en vlam, doof hem, vlug!
/me gooit een emmer water over Stijn.
Zo, dat is opgelost, en nu gratz aan Dark Nike, Zubat, Hendrik, Koop en Cat, die nieuwe pixels staan jullie wel Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-8-2009 22:39
Antwoord 1-15 van 29 totaal.
>> Volgende 14

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.