Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Frontpage, Logo en NaamDB]
Frontpage, Logo en NaamDB
Ja ja, we zijn weer druk bezig geweest!

Zoals je vast al merkte tijdens het inloggen, hebben we een nieuwe frontpage.
De oude was echt wel veel te kinderachtig met al dat bloed en bliksem en zo, dus schreven we een wedstrijd uit voor een nieuw logo.
Dat nieuwe logo is er ook, maar daar kom ik straks op terug.
Naar aanleiding van het winnende logo, is er een mooi passende skin gemaakt.
Die kennen jullie al, dat was New Dawn. New Dawn is nu ook op de frontpage en de aanmeld bladzijde.

Dan nu: het winnende logo!
Plaatje
Ja, hij is mooi. We weten het. Plaatje

We hadden moeite met uit de 3 inzenders te kiezen, vooral omdat ze allemaal wel mooi werk hadden geleverd, maar geen van allen echt geweldig waren. Dus, wat deden we? We hebben ze gemixt.
Het zwaard is een door mij gepimpte versie van een ontwerp door Thojohn22.
De letters waar het zwaard doorheen steekt zijn ontworpen door Xaverius.
En last but not least, het kleurenschema is van de hand van Sir MVL!

Dan is er nog een derde puntje. Jawel! De NaamDB is eindelijk gelanceerd.
In de NaamDB (te vinden onder Communicatie in het menu) kan je je IRL, Chat, en RS namen invoeren. Van elk type kan je er meerdere doen, zo kan je bijvoorbeeld ook je alt RS characters in onze highscores krijgen.
Let op: Iedereen moet zijn of haar RS character invoeren in de Naam DB, anders zullen je stats en highscore vermelding verdwijnen van de site!

De effecten van de NaamDB zijn nu vooral te merken in de nieuwe highscores op de frontpage, die de top 15 weergeeft van RS accounts in plaats van de top 3 van ledennamen, en op de chat, waar onze chatbot Pino 2 nieuwe commando`s heeft geleerd (!whois en !seen). Deze commando`s kan je gebruiken om op te zoeken wanneer iemand het laatst op de chat was en wat ook alweer de RSR naam was van RS account X.
Probeer het allemaal maar eens uit!

In de toekomst kunnen jullie nog verwachten:
- Meerdere RS account stats gelist op je profiel
- Grafieken weergeven van hoe snel je al je stats trained
- Het gebruiken van een niet-RS naam op de site is nu officieel toegestaan, dus renames komen weer beschikbaar.
- En natuurlijk nog veel meer!

Trouwens, als een PS`je nog even dat er ondertussen alweer een heleboel skins te kiezen zijn! Was je dit nog niet opgevallen en ben je al dat bruin beu? Kijk dan even bij instellingen.

Have fun!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 25-5-2009 21:36
Antwoorden:
Catznc00kies

Inactief

Dat kan wel dmv cookies maar da's niet echt handig en redelijk overbodig imo.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-5-2009 22:20
Mrkuolematon

Gewist lid

quote:
MacGyver zei: muurkersbedelaar it, en NU BEN IK HET GODVERDOMME ZAT. Terug naar ideeen bord jij, ik post daar je hele godvergeten e-mail-onzin. KRIJG HET GODVERDOMME IN JE HOOFD DAT DOOPNAMEN GEEN APARTE IRL-NAMEN ZIJN. JE HEET NIET ZOWEL JOS ALS ERNST ALS TONY ALS ROGER, JE HEET JOS ERNST TONY ROGER. Jaron is het MET onS EENS, hij heeft de HELE discussie gevolgd, hij heeft zelfs nog zijn mening gegeven. BEN je achterlijk of LIJKT dat maar zo?

Had jij niet ooit zo een leuke disclaimer in je sig staan over zinnen vol met hoofdletters?
Doe je goed imo.
26-5-2009 23:02
MacGyver

Retired Leader (R)

En had jij niet ooit een andere naam?

Lees het topic op ideeën board ook even, "Aanpassing namen db", dan snap je misschien waarom ik zo uit m'n slof schoot.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

26-5-2009 23:31
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Deemril zei: Omfg! Het is wel véééééééééééééééééééé (....) éééél te nice!Maar 1 foutje, hij rekent ook tot boven de 99 Plaatje. Zo heeft Frenk Master 100wc xD.Maar het is echt wel Foeking nice! Good Job!
Nee, dat is zijn xp-based level. Cool toch? Plaatje

Ontopic: Aangezien ik hier voor de rest nog niet gepost heb.. Nice enzo Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
26-5-2009 23:38
Lancedh

Inactief

beh, thnx voor het stelen van mijn godsword idee.
jah ik heb geen rede om te zeuren, ik had dat van mij gewoon ook moetten opsturen. maar boeie, had geen zin om het af te maken.
gz met winnen alle 3 (?)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2009 20:39
Deemril

Inactief

quote:
Glowball02 zei: Nee, dat is zijn xp-based level. Cool toch? PlaatjeOntopic: Aangezien ik hier voor de rest nog niet gepost heb.. Nice enzo Plaatje

Mja dat dacht ik al, ik vind het eigelijk niet zo erg dat hij boven de 99 rekent.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
29-5-2009 20:53
Slang91

Gewist lid

leuke update ik vind het clan logo nu echt wel 1000 keer beter als voordien.
1-6-2009 01:16
Antwoord 46-52 van 52 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.