Mzzlaersword Inactief | mooooooi alleen de top15 op de homepage vind ik: 1. Overdreven, 15 zijn er wel erg veel. 2. Als je specifiek iets zoekt is het lastig te vinden in de korte tijd dat het blijft staan 3. Als je #1 wil kijken, en je zit bij #3, moet je f0cking lang wachten totdat je weer #1 te zien krijgt. Kan je niet met buttons instellen dat je handmatig naar andere ranks doorgaat? - Simon (1988-heden) 26-5-2009 12:15 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | Mooie voorpagina. Dat de hall of fame nu op xp gaat is ftw. - Grafieken weergeven van hoe snel je al je stats trained < -- Nice, ik ben benieuwd. 26-5-2009 12:30 | ||
Rndom Angl Inactief | =[ Ik wordt tot nu toe ignored in de HoF...unfair! Hi mom! 26-5-2009 12:33 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: Dat is ook het plan, ja. 26-5-2009 12:43 | ||
Tisiptgemak Inactief | Aangezien het allemaal nog niet af is let ik niet echt op de structurele aanpassingen (highscores e.d. interesseren me ook niet). Het logo is......vet! Dacht al wat Sir MVL style erin gezien te hebben maar `t is echt een mooie upgrade!!! En ik geef niet snel complimenten . Keep up & respectah aan allen die eraan werkten http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 26-5-2009 13:35 | ||
Alabuka2 Inactief | Wat een make-over van rsr de laatste tijd Ik heb ff zitten kijken naar de hof tot ik uiteindelijk mijzelf zag staan als 10de bij woodcutting =) Ik kijk al uit naar de volgende updates 26-5-2009 16:13 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | quote: Een andere mogelijkheid die zo direct in mij opkomt en me eigelijk beter lijkt, is gewoon een complete RSR-Highscore op de site zelf, dan heb je alle tijd van de wereld om na te lezen etc. Dan gaat ook de frontpage niet volstaan met knopjes . Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 26-5-2009 16:55 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Zo is het véél beter. Dit was hard nodig, na zoveel jaren was RSR hier wel aan toe. Wel ziet het zwaardje er raar uit als je naar de top en naar het begin kijkt (of ligt dit gewoon aan mij). 26-5-2009 17:20 | ||
Ewout Inactief | Ijmuide, het is dit zwaard: [http://www.zybez.net/img/idbimgb/11694.gif]> 26-5-2009 17:26 | ||
Mats Gewist lid | Leuke update: mooi logo, mooie achtergrond Nieuw hof is beter (vooral doordat je verschillende accounts kan instellen. Nu sta ik op 1 bij bounty rogue, 1 bij bounty hunt en op 2 met een ander acc op bounty rogue ) 2 opmerkingetjes: De 'Ik wil lid worden' en 'Gasteningang' staan niet gecentreerd. Volgens de letters die rond het zwaard hangen wordt het zwaard schuin gehouden (punt is dichter bij scherm dan de achterkant.) het zwaar zelf is hier echter niet aan aangepast. Ik weet niet of dat dat te verhelpen valt maar nu lijken de verhoudingen wat fout. Voor de rest: Top 26-5-2009 17:37 | ||
Sir Mvl Inactief | Inderdaad.., het kleuren-palet is mijn schuld :( 26-5-2009 19:11 | ||
Deemril Inactief | Omfg! Het is wel véééééééééééééééééééé (....) éééél te nice! Maar 1 foutje, hij rekent ook tot boven de 99 . Zo heeft Frenk Master 100wc xD. Maar het is echt wel Foeking nice! Good Job! 26-5-2009 19:24 | ||
Ijmuide 222 Inactief | quote: Dan is dat erg mooi uitgewerkt. 26-5-2009 21:22 | ||
Zubat-freak Inactief | nice!!!! Maar zou frontpage ook aangepast kunnen worden naargelang welke skin je hebt? Zou veel mooier zijn dan nu als je inlogged weer een andere. 26-5-2009 21:29 | ||
Pk-jos Inactief | @Zub: En hoe weet de site wie jij bent voor je ingelogged bent? 26-5-2009 21:34 |