Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medailletjes :o]
Medailletjes :o

Goeiemiddag, trouwe RSR leden!

Het afgelopen kwartaal hebben jullie natuurlijk vol verwachting uitgekeken naar deze dag, deze grootse dag, deze dag waarop de legendarische medaluitreiking plaatsvindt.

Uiteraard worden jullie niet teleurgesteld. Deze keer hebben we een EventPluim, een MemberPage Medal, een Originality Medal en maar liefst twee Blaadjes van Herkenning te verdelen.

De EventPluim

...gaat naar
...mij.
Jaja, beetje raar om dit zelf te typen, maar er is een eerlijke stemming geweest! (Echt waar!) Goed, voor de redenering dan toch maar een quote.
quote:
Een MOLB zei:
Cat heeft een constant batch of fun events geleverd, like het Ei ei ei event, en dergelijke events. Het is niet alleen de kwantiteit, maar ook de kwaliteit die in dit geval vooral telt. En daar is de rating ook naar.

De MemberPage Medal

...gaat naar
...H0tmarijke!
Onze Joris heeft een prima HTML guide op zijn memberpage staan, met overzichtelijke opmaak, duidelijke uitleg, kortom: een uitstekend voorbeeld van wat een goede memberpage is. Hij (ja, hij) won dan ook met overdonderende meerderheid van stemmen de gunst van de MOLBs, en daarmee deze prachtige medaille.

De Originality Medal

...gaat naar
...Arjan!
Wat is er nu origineler om voor een signature de keuken in te duiken om koekjes te bakken? Arjan moet het gedacht hebben, want zijn besluit om de koekjesbadge IRL te maken en vervolgens een foto ervan in zijn signature te zetten, heeft hem deze Mondriaan/Da Vinci opgeleverd. Gefeliciteerd, bak nog een lading koekjes om het te vieren zou ik zeggen! Plaatje
Plaatje[http://img172.imageshack.us/img172/2604/koekjesbadgeround.jpg]>

De 2 Blaadjes van Herkenning

...gaan naar
...Zubat-Freak en Hendrik73!
Ons Zubje en Hendrik zijn de laatste tijd zeer actief geweest, vooral door events te organiseren en bij te wonen, maar ook op de fora, chat en clanchat. Kortom: ken je hen niet? DAN MOET JE DRINGEND ACTIEVER WORDEN.
Al met al, de MOLs zijn trots om Hannes en Hendrik hun Blaadjes op te mogen spelden.

[Xedit]

De SkillPage Star!

Dit puntige gevalletje gaat deze keer naar Stijn, Just ne Pker. Eigenlijk had ik willen wachten met de uitreiking om hem te kwellen met het feit dat hij dit keer weer geen medal had, maar hij is in luck, dus hij heeft vanaf nu een puntig dingetje bij zijn signature-geval! Dit vanwege zijn vele werk en contributies aan de Mini-games page.
[/Xedit]

Dat was het dan weer.
Zat je er niet bij deze keer? Das spijtig, gewoon je best doen en wie weet ben je over 3 maanden 1 van de gelukkigen.
Zat je er wel bij? Nogmaals gefeliciteerd dan, en keep up the good work!

~ Cat,
namens de MOLBs.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 18-5-2009 13:34
Antwoorden:
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

Dankjewel lieve kindjes voor deze mooie medaille!
Ik draag hem op aan onze Simon, die vandaag niet in ons midden kon zijn :/`(. Ook wil ik bedanken:
Mijn mama, papa, 4 broertjes en kat Plaatje
<Catznc00kies> Je bent mij vergeten in je special thanks....
Bij deze Plaatje

Gratz0rs aan Cat, Arjan, Hendrik en Zubat. Hf met jullie pixels Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
18-5-2009 17:09
Ewout

Inactief

Ikv roeg me al af waar die blaadjes bleven voor die twee ^^
Gefeliciteerd allen met jullie mooie nieuwe pixels!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2009 17:20
Knuffelboom

Gewist lid

Felie allen, allemaal verdient lijkt me zoPlaatje
18-5-2009 17:42
Stanley

Rune Member (6.9)

quote:
Hendrik73 zei:
Latijn leren. Plaatje Heb morgen een belangrijke toets. Plaatje

Plaatje Ik jou wel. Plaatje

Gefeliciteerd allemaal! Die mp medal voor Joris is ook zeer verdiend.

OOOH Ben jij hendrik! Dan ken ik je wel Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2009 17:45
Catznc00kies

Inactief

Aan allen die gewonnen hebben: Proficiat!
Aan allen die nog niet gewonnen hebben: Ook proficiat.

(Citaat uit Samson & Gert, right Tim?)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2009 17:48
Red Jannix

Inactief

Awwww vinden jullie mijn signature niet mooi.. PlaatjePlaatjePlaatje

Gratz met de medals heren en dame!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Oldskool signature!
Niet echt actief helaas..
18-5-2009 18:05
Nollie28

Operator (8)

OMG, dit was niet de afspraak. VRIENDJES POLITIEK!!! SCHANDE, MOORD, BRAND.

Oh ja en gratz allen Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2009 18:37
Deemril

Inactief

Ik vind dat ze allemaal het wel verdiend hebben, zeker de guide op de memberpage van hetemarijke! Want die gebruik ik ook Plaatje. Hendrik en Zubat freak zijn nog bekender geworden na Survival Toernooi en populairste lid... en arjan... iedereen houd van koekjes! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
18-5-2009 19:07
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Allemaal zeer terecht, zeker de memberpage medal van H0tmarijke Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2009 20:05
Nouno2

Inactief

Vergeten dat het vandaag medailles zijn, zag het pas toen
zubat zijn blad als herkenning gebruikte tegen tim in chatPlaatje

Btw, gratz iedereen die een medaille kreeg^^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
18-5-2009 20:15
Zubat-freak

Inactief

quote:
Stanley zei:
Mja, voor blaadje moet je denk ik ook wel actief zijn op het forum, en dan niet alleen de spamtopics op verhalenbundel

herkenning: Zeer actief op forum en/OF chat
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-5-2009 20:16
Pttim

Moderator (7)

Gratz aan alle winnaars!!
Deze keer gelukkig weer allemaal terechte medals!! Geen discussie mogelijk: ze zijn allemaal dik verdiend!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-5-2009 20:29
Alabuka2

Inactief

Gefeliciteerd allemaal met jullie pixels.

De medaille van Hendrik en Zubat zat er wel eens aan te komen tbh.

Al vind ik dat Hendrik wel al eens het recht heeft om zijn events niet 7 dagen op voorhand te moeten organiseren, of zijn jullie al vergeten dat dat kon?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2009 20:49
Rutgerino

Inactief

Gefeliciteerd iedereen, al vind ik dat er elk keer weer bekende mensen worden overgeslagen. Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2009 20:52
Ewout

Inactief

Cat, er staat trouwens een foutje in je tekst, het is namelijk niet een Picasso maar een Mondriaan, kijk maar Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2009 21:21
Antwoord 16-30 van 47 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.