quote:
Een MOLB zei:
Cat heeft een constant batch of fun events geleverd, like het Ei ei ei event, en dergelijke events. Het is niet alleen de kwantiteit, maar ook de kwaliteit die in dit geval vooral telt. En daar is de rating ook naar.
Twan Rune Member (6.9) | Gefeliciteerd allen! Ik ken die sig van Arjen niet, maar nu ik hem zie vind ik hem zeer orgineel. Joris heeft een hele mooie mp dus ook zeer de moeite waard. En wat Hendrik en Hannes betreft, ook terecht. Die wat geen medal hebben, gl over 3 maanden. 18-5-2009 13:48 | ||
Cha0sk1ng Inactief | Woeptiedoe!, gefeliciteerd Hanges en Hendrik met je blaadjes, jullie komen idd ook op de chat, zoals t hoort, veel plezier dr mee (en probeer ze maar te verpatsen ), wat gaan jullie verder nog doen op deze feestelijke dag? En Cat, eerlijke stemming of gewoon net lang genoeg gezeurt tot ze t allemaal zo moe waren en het maar toezegden? 18-5-2009 14:33 | ||
Folkie5 Gewist lid | VRIENDJESPOLITIEK@@@@@@@@@@ 18-5-2009 14:34 | ||
Stanley Rune Member (6.9) | Ken die hele hendrik niet 18-5-2009 14:35 | ||
Cha0sk1ng Inactief | Moet je meer op chat komen dus Stanley, ik herken m wel 18-5-2009 14:41 | ||
Zubat-freak Inactief | Yay free pixels. Anyway gratz aan de andere mensen die medal hebben gekregen. @Cga0sk1ng : ken je me naam nu nog niet? @Stanley : ik hoop voor jou dat dat een grap is ps: Daarom werdt er niks meer gezegt @ #LB toen ik daar was 18-5-2009 14:44 | ||
Jules Inactief | Gefeliciteerd allemaal! Hopelijk zijn er geen tranen want dan moet je misschien maar eens wat anders gaan doen . 18-5-2009 14:58 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: Eigenlijk Zubat, Blaadjes zijn ModBoard (en als er 7+ zijn die in aanmerking komen regelen we dat op het Leaderboard of via pms), dus het LB wist van niets 18-5-2009 14:59 | ||
Zubat-freak Inactief | Oja , daar had je al iets van gezegt Anyway , volgende event pluim is voor mij!!! 18-5-2009 15:05 | ||
Elanthiel Leader (9) | *schrijft alvast een herinnering om volgende medal uitreiking niet op Zubat te stemmen voor de pluim* MUAHUAHUA Nee hoor, Zubat, maak je maar niet druk Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie pixels! Dat jullie ze maar met trots mogen dragen! 18-5-2009 15:25 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Niets belet je om events te blijven organiseren Zubat, graag zelfs! ^_^ Gefeliciteerd allen met jullie verdiende pixels, ik denk dat haast niemand commentaar kan hebben op de keuzes, ik vind ze allen heel terecht . Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 18-5-2009 15:42 | ||
Dark Dart2 Inactief | Jeuj zub en hen hebben een blaadje Anderen ook gefeliciteerd hoor. lol 18-5-2009 16:06 | ||
Stanley Rune Member (6.9) | quote: Mja, voor blaadje moet je denk ik ook wel actief zijn op het forum, en dan niet alleen de spamtopics op verhalenbundel 18-5-2009 16:36 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | quote: Latijn leren. Heb morgen een belangrijke toets. quote: Ik jou wel. Gefeliciteerd allemaal! Die mp medal voor Joris is ook zeer verdiend. 18-5-2009 16:46 | ||
Nighthell14 Inactief | OMG Cat, die medal voor jou is zeker weer zon vriendjespolitiek actie pff.. win ze is eerlijk ! Maar voorals nog gefeliciteerd ermee net zoals alle anderen die een medal hebben gekregen! 18-5-2009 17:03 |