Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Delft Meeting]
Delft Meeting
Plaatje[http://www.rsrclan.com/rewards/meets/delftmeet2.png] width=800 border=0>

Goedenavond dametjes!

En hierbij het verslagje van de onwijs gave meeting in Delft! Het begon supervroeg, met het bellen van verschillende mensen. Lullo`s, niet meer bellen als ik lig te slapen. Maar ja, om 13.00 had ik met Simon afgesproken onder de vertrektijdborden van Den Haag Centraal, of in elk geval wat er van over was. Gelukkig was Simon supahgoed herkenbaar, omdat er maar 1 mafmakker is die op 1 mei met een oranjehelm loopt.

Ik had van Wouter een SMS-je gekregen dat er ook nog een evil chicken zou komen. Nou ja, die wist ons natuurlijk te vinden, dus wij renden de trein in. Hij volgde ons, en ging naast ons zitten. We besloten `m maar mee te nemen. Hierna kwamen we om iets na half 2 aan in Delft Centraal. Eerst even wat cafeïne en koekjes halen, om daarna heerlijk in de zon te gaan zitten. Om 2 uur kwamen er een heleboel mensen aan tegelijk. Hoewel Martijn Jaron vergeten was, heeft ie `t toch kunnen vinden. Hierna zijn we eerst maar eens gaan uitzoeken waar die onwijze bowlingbaan zou moeten zijn. Lullo`s, je kan met een gerust hart op stap met een internetclan omdat die toch wel een telefoon bij zich hebben met internet/GPS.

Plaatje

Nou, de bowlingbaan was gedetecteerd, en we liepen er heen. Hier gingen we maar eens wat balletjes gooien, waar bleek dat de goede bowlers elkaar onbewust door hun voortreffelijke instinct hadden opgezocht. Op de ene baan bowlde Twan, Rutger, Leon, Simon, Wouter en Jamal, en op de andere baan zaten Carina, Pol, Jean-Pierre, Jaron en Martijn. Ze bakten er weinig van, wat opleverde een bal met negatieve snelheid, een bal des doods, een bal op een andere baan en de volgende score:

Plaatje

Tip voor de volgende keer: ga maar 1 uur bowlen. Bowlingbanen zijn kennelijk niet gemaakt om mee te bowlen, dus die gingen kapot. Niet veel later werd ik gebeld door Nick, die er ook aan kwam. Nu we met z`n twaalven waren, besloten dat we genoeg gebowld hadden. We betaalden, en ging op zoek naar een hapje eten. Maar toen puntje bij paaltje kwam. bleek Nick gelukkig aardig thuis te zijn in Delft, en hij wist ons te leiden naar eetcafé Bruintje Beer, waar we chillend in de zon saté hebben lopen eten. Na wat pinten gewipt te hebben besloten ik, Twan, Leon, Nick, Simon en Jaron maar weer eens zum Hause te gaan. Hier eindigde voor mij de meeting, die onwijs gezellig was. Ja tog?

Plaatje
Plaatje

Cat maakt het verslag binnenkort af en zal ongetwijfeld nog wat toevoegen.

[Catedit]
Wat heb jij met lullo`s, trouwens, bal! Je bent nog niet eens begonnen met studeren dus bewaar t tot na de zomer wil je. Plaatje

Anyway, toen bovenstaande aapjes na de groepsfoto naar huis waren gegaan, besloten ik, Pol, Tijn, Jamal en Wouter om nog naar de Mac te gaan voor een McFlurry. Zo gezegd zo gedaan natuurlijk, en een halfuurtje later smulden de heren van hun ijsje en vertrokken we in een random richting vanaf de McDonalds om toch na een tijdje af te buigen richting station.

Eenmaal daar aangekomen besloten we een bankje te nemen op het perron waar 3 van ons de trein moesten hebben.
Na een tijdje nog wat gekletst te hebben, kwam op het perron aan de overzijde de stoptrein naar Den Haag binnen, die Jamal bleek te moeten hebben. Hij moest er voor rennen, maar hij heeft hem gehaald! Plaatje
Daarna kwam onze trein ook binnen, en moesten we afscheid nemen van Tijn. Nadat Pol nog de conducteur-die-reisinformatie-geeft uithing, de laatste RSR roddels en nieuwtjes uitgewisseld waren, en Arnoud gedag was geknuffeld, was het tijd voor mij om uit te stappen :/`(

Ook wat mij betreft een absoluut geslaagde meet!
Tot de volgende keer ^_^

[/Catedit]
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door RutgerinoInactief op 2-5-2009 00:27
Antwoorden:
Black_boy12

Inactief

Nou Pol, die korte coupe is zoooo passé. Plaatje
Dus ik moet wel even eerlijk zijn, Lange Pol > Korte Pol.
Met bier is dat juist andersom, Heineken > Palm.

Enne Pol, ik wil ook wel eens even met een hark door je lokken kammen hoor. Dat scheelt je geld bij de kapper. Plaatje

"Live long, and prosper."
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time.

-Terry Pratchett: Good Omens-
4-5-2009 02:12
Maximasje

Gewist lid

Je moet het weer kort doen Polliewollie Plaatje < 3

Btw, Martijn lijkt best wel een beetje op Trevor van The Black Dahlia Murder D:, alleen dan iets minder getatoeërd, grotere baard, bril en wat minder bruut.
Verder leek de meet me wel vet, ik woon d`r echt naast, voor zover ik weet waar delft ligt, maar ik had geen zin. Volgende keer misschien?
4-5-2009 15:49
Pk-jos

Inactief

Oh My God I Can`t Believe it.

Sommige mensen moeten serieus;

- Nieuw kapsel
- Scheerschuim + scheermesjes
- Nieuwe kleren

Mijn eerste reactie toen ik de foto zag vielen er 3koppen me op en moest ik verdomd hard lachen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-5-2009 18:56
Black_boy12

Inactief

Dus ik lijk gewoon best wel een beetje normaal?

*celebrates*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time.

-Terry Pratchett: Good Omens-
4-5-2009 19:23
Nollie28

Operator (8)

quote:

Met bier is dat juist andersom, Heineken > Palm.

What? Heineken, you kidding me? Sure palm is ook niet alles, maar altijd beter dan Heineken. Maar persoonlijk ga ik liever voor de Jupiler of de Hertog Jan.

Voor de rest ziet de meeting er weer gezellig uit, ik mis alleen wel de hier had Luc kunnen zitten foto Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2009 00:41
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Black_boy12 zei: "Live well, and prosper."

Live long and prosper. Tsk tsk.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2009 23:19
Antwoord 31-36 van 36 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.