Just Ne Pker Leader (9) | Ziet er naar uit dat jullie hopen en hopen lol hebben gehad, volgende keer maar zien dat ik er terug bij ben . Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 2-5-2009 16:04 | ||
f Gewist lid | Altijd geinig om die mensen in `het echt` te zien! Thul is ook ouder geworden als je kijkt naar z`n avatar. ^^ @Otherwise: Nieuw phat gekocht? 2-5-2009 16:23 | ||
Flikkerman Gewist lid | Alsjeblieft, Pol , KNIP JE HAAR. Het is net over de intellectuelen grens en wordt redelijk eng. Volgens mij heb je het sinds de Hasseltmeet niet meer geknipt . 2-5-2009 17:49 | ||
Otherwise777 Inactief | quote: keb elke meet een nieuwe phat ;p was eiglk de bedoeling dat hij oranje werd, maar die kon ik niet vinden in de rabobank 2-5-2009 18:32 | ||
Knuffelboom Gewist lid | Ziet er dolletjes uit, maar helaas te ver voor mij 2-5-2009 20:10 | ||
Ryu Nick Gewist lid | ik bijt op die foto net op me lip en ik heb toch weer wat leuke billen gezien in delft je moet alleen blijven opletten. beetje jammer dat ik de verkeerde trein had genomen waardoor ik een uur te laat was, it happens. ciao ciao 2-5-2009 20:29 | ||
Rutgerino Inactief | Ik vond het allemaal weer vet gezellig, en bedankt voor die complimentjes he 2-5-2009 20:30 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | quote: Als je weet dat: 1. Pol altijd gelijk heeft en 2. Je informatie foutief was en 3. je niet wilt uitdagen Waarom zeur je er dan nog over? Post gewoon niet op PC Hulp? Anyway, ziet er leuk uit, ik hoop dat ik die van Hasselt toch kan meepikken, stom dat ie niet in de paasvakantie was ... 2-5-2009 20:41 | ||
H0tmarijke Adam Member (5.8) | @Tijn: aaarggh! Moss giant! @Simon: @Thul: Wat ben jij veranderd zeg @Rest: <3 2-5-2009 21:25 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: Mijn haar is langer, ben je heel erg bang voor mij? (zo ja, mooi ) quote: Hij was voor Nederlanders in de vakantie 2-5-2009 22:22 | ||
Mzzlaersword Inactief | Was vette meet ^^ Leon gezien en puntje bij paaltje hard gelache natuurlijk ja togg! - Simon (1988-heden) 2-5-2009 23:11 | ||
Lancedh Inactief | quote: als die redenering klopt ben ik zover ik weet de meest gevreesde persoon in rsr ... (jij telt niet mee cat, jij bent een dier, geen persoon) @topic geef mij maar een meeting in Belgie =/ 3-5-2009 00:51 | ||
Arjan Gewist lid | wow, Pol heeft wel lang haar, had meer zoiets verwacht op die foto Zag er leuk uit! Niets voor mij denk ik, daar ben ik te lui voor 3-5-2009 01:02 | ||
Deemril Inactief | Pol lang haar < Pol kort haar. Nouja iedereen zijn eigen harige keuzes... 3-5-2009 11:59 | ||
MacGyver Retired Leader (R) | Vreemd, van heel veel mensen krijg ik juist te horen dat Pol lang haar > Pol kort haar. Though, `t is nu wel een beetje erg lang en vooral vol, ik heb heel dik haar. Moet weer naar de kapper om `t uit te dunnen 3-5-2009 14:33 |