Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Clanlogo wedstrijd!]
Clanlogo wedstrijd!
Hallo leden en ander gespuis!

Het zit er al een tijdje aan te komen, dat er een nieuwe stijl voor de clan site moet komen.
We zien er immers (nog steeds) een beetje kinderachtig uit met dat bloed en bliksem op de front page - zo jaren negentig.

Vandaar dat er gedurende de gehele komende week een clanlogo design wedstrijd is afgekondigd!

Even een paar regeltjes:
- Iedereen mag meedoen, leden, leaders, total strangers. Zolang je maar een logo instuurd, doe je mee.
- Het logo moet vector art zijn - dit wil zeggen van het bestandstype SVG (Scalable Vector Graphics). Een geweldig en gratis programma waarmee je dit soort bestanden kan maken is hier te downloaden: [http://www.inkscape.org/download/?lang=en] - een ander programma gebruiken mag natuurlijk gewoon, zolang je maar een SVG bestand instuurt!
- Bovenstaande eis is zodat we het logo makkelijk kunnen herbruiken in art voor de rest van de site en dergelijke. Logo`s die geen vector art zijn doen niet mee aan de wedstrijd, hoe mooi ze ook zijn.
- Insturen van een logo gaat naar het email adres jaron@vietors.com - zet de tekst "clanlogo wedstrijd" ergens in je onderwerp zodat ik weet dat het een inzending is!
- Je mag zoveel logo`s insturen als je wilt, er is geen limiet per persoon, en veel logo`s insturen verhoogd of verlaagd je kansen om te winnen niet. We nemen gewoon het beste ontwerp, of dat nou het enige ontwerp van persoon X was, of een van de 1000 ontwerpen van persoon X.
- Samenwerken is toegestaan, vermeld dan wel even de namen van iedereen die meewerkte aan het ontwerp in je inzending.
- Insturen mag vanaf nu TOT maandag 20 april. Dus laatste inzendingen die nog meedoen moeten een seconde voor middernacht op 19 april binnen zijn! Als je een paar minuten te laat bent zien we het waarschijnlijk nog wel door de vingers, maar geen garanties. Of je nou vroeg of laat instuurt, je maakt evenveel kans.
- Je mag ook meerdere versies van een zelfde ontwerp insturen, we kiezen gewoon de versie die wij het mooiste vinden.
- Gebruik geen artwork dat niet van jou is. Dus geen gestolen werk van anderen insturen.
- Na inzending mogen we je logo gebruiken zoals we maar willen. Natuurlijk wordt je als auteur van het logo vermeld, maar je rechten om ons geld te vragen voor gebruik van het logo en dergelijke vervallen.

Hoe maak je meer kans om te winnen?
- Maak een logo dat er "cool" uit ziet: niet opschepperig, maar wel stijlvol.
- Probeer RuneScape te impliceren, op zo een manier dat alleen RS spelers het zien. Iemand die RS niet kent, moet het logo dus niet direct met een kinderspelletje in verband kunnen brengen.
- Maak het niet te ingewikkeld, liefst maar een paar kleuren als het kan. Veel kleuren mag, maar het moet wel erg mooi zijn als je er veel gebruikt. Simpel is vaak beter, maar dat is je eigen keuze natuurlijk.

Verder nog een paar puntjes:
- Er is geen enkele garantie dat we een winnaar kiezen - misschien organiseren we wel nog een wedstrijd als er geen enkele inzending goed vonden.
- De hele frontpage zal het design van het logo gaan volgen, en er zal een nieuwe default skin worden gemaakt die erbij past. Hiervoor kunnen we je, mits je logo gekozen wordt, om hulp vragen bij het design. Je hoeft niet perse te helpen in dat geval, maar dat zou wel zo fijn zijn.
- Er is geen prijs, behalve dan de eer dat je het nieuwe clanlogo hebt ontwikkeld. Natuurlijk wordt je wel als winnaar en als auteur van het nieuwe vernoemt.
- Er is geen stemming. De het MOLB team kiest een winnaar. Wel worden de beste designs achteraf op de site gezet. (Of alle designs, als er erg weinig inzendingen zijn.)

Ten slotte: veel succes! Als er nog vragen zijn, post maar.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 12-4-2009 02:20
Antwoorden:
Slang91

Gewist lid

zal warschijndelijk wel iets moois uitkomen succes iedeteen ik kijk er naar uitPlaatje
13-4-2009 16:31
Xaverius

Inactief

Echt jammer van de korte tijdsduur Plaatje
Aangezien ik tonnen schoolwerk heb Plaatje
Maarja toch effe rap een pogingkje gedaan:

Plaatje

Rsr in een jong fris kleedje ^^

EDIT: You rip? I come kill yooo!!! xD
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-4-2009 17:10
Nouno2

Inactief

Zou leuk zijn als er eens een nieuw logo komt,
maar zelf zal ik geen maken of zal er zelfs nog niet
aan beginnen omdat ik nu al weet dat het slecht zal zijnPlaatje

GL iedereen met logo`s maken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
17-4-2009 17:14
Paulus55

Rune Member (6.9)

Die bliksemflitsen hadden wel wat tbh.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-4-2009 18:27
Xaverius

Inactief

Plaatje

Voila hierbij zal ik het tot nu toe laten. Het toffe aan de onderste logo`s is je kan ze altijd veranderen van kleur naar gelang de theme Plaatje

Thul, wil je 1 svg voor allemaal of 1 per logo? Kan je er dan wel bij zetten dat van de onderste de kleuren gekozen mogen worden? Ik heb geen tijd voor collorpics te doen Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-4-2009 18:31
Sir Mvl

Inactief

Juist terug van vakantie en ga nu nog voor een weekendje weg dus ik zal na de deadline wel een ontwerpje maken ;)

edit: Toch even incscape al gedownload en er al even mee gespeeld en ontdekt dat de `tools` duidelijk zijn om te gebruiken:

Plaatje[http://i256.photobucket.com/albums/hh187/Sir_MVL/Tekening.png]>

Na dit weekend zal ik voor een echt ontwerp eens zien of ik tijd vind ;)

en ik moet Paulus gelijk geven, die bliksemschichten hebben wel iets :( Zal zien het in mijn ontwerp te integreren ;o
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-4-2009 18:41
Stomme Kaas

Gewist lid

Plaatje

Dit is wat ik tot nu toe heb, moet nog wat uitgewerkt worden.

@ Xave, ja het is er wel een Plaatje.
18-4-2009 18:15
Xaverius

Inactief

Plaatje

Et voila, de final versions wegens tijdgebrek Plaatje effe inzenden

@Stomme_kaas: ik vrees dat dat geen vector is Plaatje of mag je images in je vector steken?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-4-2009 18:38
Chocoman77

Inactief

Al die ontwerpen zijn zo vrolijk en kleurrijk Plaatje. Wilt iemand eens iets donkers maken?

Waarom ik er zelf geen maak? Omdat ik niet weet hoe Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-4-2009 21:22
Xaverius

Inactief

Een logo is om nieuwe leden te trekken hé. Dus moeten ze kleurrijk zijn enzo (kleurijk straald frisheid uit). Maar als ik morgen nog een gaatje vind zal ik eens proberen
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-4-2009 22:17
Antwoord 16-25 van 25 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.