Slang91 Gewist lid | zal warschijndelijk wel iets moois uitkomen succes iedeteen ik kijk er naar uit 13-4-2009 16:31 | ||
Xaverius Inactief | Echt jammer van de korte tijdsduur Aangezien ik tonnen schoolwerk heb Maarja toch effe rap een pogingkje gedaan: Rsr in een jong fris kleedje ^^ EDIT: You rip? I come kill yooo!!! xD 17-4-2009 17:10 | ||
Nouno2 Inactief | Zou leuk zijn als er eens een nieuw logo komt, maar zelf zal ik geen maken of zal er zelfs nog niet aan beginnen omdat ik nu al weet dat het slecht zal zijn GL iedereen met logo`s maken. 6de plaats survival toernooi 2008/2009 17-4-2009 17:14 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Die bliksemflitsen hadden wel wat tbh. 17-4-2009 18:27 | ||
Xaverius Inactief | Voila hierbij zal ik het tot nu toe laten. Het toffe aan de onderste logo`s is je kan ze altijd veranderen van kleur naar gelang de theme Thul, wil je 1 svg voor allemaal of 1 per logo? Kan je er dan wel bij zetten dat van de onderste de kleuren gekozen mogen worden? Ik heb geen tijd voor collorpics te doen 17-4-2009 18:31 | ||
Sir Mvl Inactief | Juist terug van vakantie en ga nu nog voor een weekendje weg dus ik zal na de deadline wel een ontwerpje maken ;) edit: Toch even incscape al gedownload en er al even mee gespeeld en ontdekt dat de `tools` duidelijk zijn om te gebruiken: [http://i256.photobucket.com/albums/hh187/Sir_MVL/Tekening.png]> Na dit weekend zal ik voor een echt ontwerp eens zien of ik tijd vind ;) en ik moet Paulus gelijk geven, die bliksemschichten hebben wel iets :( Zal zien het in mijn ontwerp te integreren ;o 17-4-2009 18:41 | ||
Stomme Kaas Gewist lid | Dit is wat ik tot nu toe heb, moet nog wat uitgewerkt worden. @ Xave, ja het is er wel een . 18-4-2009 18:15 | ||
Xaverius Inactief | Et voila, de final versions wegens tijdgebrek effe inzenden @Stomme_kaas: ik vrees dat dat geen vector is of mag je images in je vector steken? 18-4-2009 18:38 | ||
Chocoman77 Inactief | Al die ontwerpen zijn zo vrolijk en kleurrijk . Wilt iemand eens iets donkers maken? Waarom ik er zelf geen maak? Omdat ik niet weet hoe . 18-4-2009 21:22 | ||
Xaverius Inactief | Een logo is om nieuwe leden te trekken hé. Dus moeten ze kleurrijk zijn enzo (kleurijk straald frisheid uit). Maar als ik morgen nog een gaatje vind zal ik eens proberen 18-4-2009 22:17 |