Twan Rune Member (6.9) | Koeliejoelie een nieuwe frontpage. Succes met ontwerpen iedereen! 12-4-2009 02:24 | ||
Rutgerino Inactief | Gaaf! Ik hoop dat we echt een vet kikke logo krijgen, ik ben die 2 zwaardjes in m`n favorieten inmiddels wel een beetje zat. 12-4-2009 02:25 | ||
H0tmarijke Adam Member (5.8) | Cool! Een nieuwe frontpage! Mijn ontwerp (svg) is bijna af. Nog een paar kleine tweaks en dan is ie zeker `n kanshebber (Koppeling opslaan als... gebruiken. FF opent het zo cool als ie is in xml) Voor zij die dit niet kunnen openen heb ik hier (png) een voorproefje. Hoewel de uitslag bij deze al gekend is, wens ik jullie veel geluk met jullie ontwerpen! 12-4-2009 04:25 | ||
Lancedh Inactief | quote: Spijtig, of is dit gewoon omdat anders zij met de meeste vrienden meer kans maken. Ook wel irri dat ik pas volgend jaar grafisch ontwerp ga volgen =/ Miss probeer ik wel wat als ik me verveel. 12-4-2009 11:04 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Een stemming door de MOL`s is gewoon praktischer Lance, en hoewel sommigen zeggen dat je dan vriendjespolitiek krijgt, kan je er toch vanuit gaan dat het MOLB-team een objectieve keuze zal maken. Anyway, leuk om te zien dat de frontpage updated gaat worden. Misschien dat de makers ervan (want ik zuig in zo`n dingen ) ook rekening kunnen houden met extra info die op de site komt, zoals een inlogvak. M.a.w. meer een totaalbeeld van de frontpage maken. Maar een logo op zich is ook al best goed! Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 12-4-2009 11:11 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Ok ehm zoiets? Moet wel zeggen dat ik atm nog geen hol van dat programma snap [http://i44.tinypic.com/259evtk.png] width=400> 12-4-2009 11:13 | ||
Lancedh Inactief | 2 vragen ivm dat programma. 1) Is het mogelijk om zelf een afmeting te kiezen ? 2) Is het mogelijk om een logo te maken in photoshop, dan te copieren in Inkscape en zo op te slaan als .svg ? 12-4-2009 11:26 | ||
Deemril Inactief | Ik zelf snap geen r*et van dat programma, ik ga dus ook niets ontwerpen! Veel geluk iedereen met het ontwerpen van de homepage! 12-4-2009 11:26 | ||
H0tmarijke Adam Member (5.8) | RTFM: [http://tavmjong.free.fr/INKSCAPE/MANUAL/html/index.php] Lancedh: 1) Om Tim te citeren: Vector art-bestanden hebben het geweldige voordeel dat ze geen kwaliteitsverlies hebben bij het resizen. 2) Je kunt in een SVGbestand linken naar een .png/.jpg/... maar dat is niet de bedoeling vermoed ik. Alle voordelen van SVG worden daardoor teniet gedaan. Als je een xmlversie bekijkt, is het meteen duidelijk dat je gemakkelijk op elk object wiskundige bewerkingen kunt uitvoeren. Hierdoor wordt het meteen ook gemakkelijker om leuke effectjes toe te voegen en te veranderen. 12-4-2009 11:43 | ||
Stanley Rune Member (6.9) | Tot wanneer mag je insturen? 12-4-2009 11:56 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Stanley: Zoals in de topic al staat, TOT 20 april, dus tot en met de laatste seconde van 19 april is inzenden toegestaan. quote: Hoewel het toegestaan is om je logo`s te posten, wordt dit afgeraden, zodat anderen niet je ideeen kunnen stelen. Note wel dat ingevoegde plaatjes natuurlijk niet zijn toegestaan omdat, zoals je zelf al in je volgende post zei, dan alle voordelen van SVG verdwijnen. 12-4-2009 13:25 | ||
Rutgerino Inactief | quote: Sorry, maar dát is wat ik noem lelijk Maar ja, het zal nog wel wat mooier worden he? 12-4-2009 14:19 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Als ik nog ergens een gaatje vind ik mijn agenda, zal ik ook wat uitproberen. Alleen is de deadline van 20 april wat héél kortbij 12-4-2009 14:35 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: I agree 12-4-2009 14:39 | ||
Rndom Angl Inactief | quote: lol Hi mom! 12-4-2009 15:23 |