Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Rewards systeem - deel 2]
Rewards systeem - deel 2
Hallo allemaal!

Nee, het eerdere bericht op 1 april was geen grap, en vanaf vandaag is het nieuwe rewards systeem volledig in werking.
Alle lintjes, medals, duimpjes, badges en vaantjes staan nu in 1 centrale database, die niet meer gekoppeld is aan de ledenlijst. Vanaf dit moment kan je geen badges of duimpjes van welk soort dan ook meer verliezen.

Dit betekend ook dat als je op het moment dat je dit leest nog rewards mist, je het even moet melden (in dit topic, of via een mailtje naar technisch at rsrclan punt com)! Hoewel alle oude data gewist is, hebben we wel nog backups, dus kunnen we je claim nog checken.

Alle nieuwe rewards die vanaf vandaag ingevoerd worden zullen ook hun haal-datum bewaren, dus je kan vanaf vandaag zien wanneer een bepaalde reward gehaald was. Alle oude rewards zullen "voor April 2009" weergeven als datum. (Behalve event en glim duimpjes, welke die informatie wel bevatten.)

Enjoy, en eventuele problemen of suggesties kunnen nog in dit topic geplaatst worden.

PS: Het systeem waar je kan aangeven hoe de rewards moeten worden weergegeven in het forum (onder andere via tabs) komt er binnenkort nog aan!

EDIT:
Even om wat vragen te beantwoorden (dit valt meer op dan een reply...):
- Ja, de sterretjes zijn vervangen door X??. In de mouseover zie je de medal dan ook zoveel keer staan. Als je 3 sterren had, had je de medal, plus 3 is 4, dus staat er nu X4.
- De volgorde waarin ze staan wordt instelbaar als het tabs systeem er komt. Die staat dus niet vast en mag je zelf gaan kiezen.
- Ja, alles is vrij klein. Hoe groot de kleine versie is, is echter een beslissing van de skin-maker. Je kan dus rustig een skin kiezen die hele grote "kleine" plaatjes gebruikt, dan heb je het effect van vroeger. In fact, schrap dat, ik maak het wel gewoon een instelling bij je persoonlijke instellingen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 11-4-2009 02:50
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed werk Thul, ziet er allemaal goed uit!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-4-2009 03:01
Kingjr56

Gewist lid

Nice Plaatje
nu hoef je niet te zoeken naar de request van de rewards Plaatje
11-4-2009 07:24
Ilovearagorn

Leader (9)

Als ik t goed zie hebben we wel nog geen admin om vaantjes of badges uit de delen, mensjes. Dus nee, we kunnen ze nog altijd niet geven.

Het is zeker een geslaagde update, het enige dat ik niet zo geweldig vind is de xn bij de medals ipv de sterretjes.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-4-2009 08:22
Bv202

Inactief

Ja idd, en 3 sterren is x4 geworden?

Voor de rest ziet `t er nice uit Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-4-2009 10:02
Ricothamen

Inactief

Als ik het goed zie heeft niemand meer een beer badge (duim).
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-4-2009 10:04
Bv202

Inactief

Bij die datums, kan daar het jaartal bijkomen? Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-4-2009 10:07
Stomme Kaas

Gewist lid

Mooi gedaan!

Nu is gelukkig ook dat ding dat als je een badge aanklikt dat er een pagina bijkomt, en daardoor de badge wegvalt weg ^^.

Ik wacht nog op de nieuwe badges, die lijken me vet.
11-4-2009 10:13
Nighthell14

Inactief

Zeer goede update, alleen wel jammer dat de medals nu zo klein zijn, ze zijn toch vrij speciaal als je ze hebt Plaatje.

Ik kijk uit naar het tabs-systeem!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-4-2009 10:19
Nouno2

Inactief

Leuke update, wel leuk dat als je over je badges/duimpjes/..
gaat, je wat info krijgt. Wel spijtig dat alles zo klein is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
11-4-2009 10:33
Jarre9

Inactief

leuke update wel, alleen jammer dat je medals zo klein zijn en achter je badges staan, zo lijken ze minder "speciaal" imo.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-4-2009 10:46
f

Gewist lid

Het is `dit betekent`, niet `dit betekend`.

Goede update als ik kijk naar de zijbalk. Maar in `t forum denk ik ze toch liever te hebben zoals ze ook vroeger waren. Dan al helemaal de medals!

En er staat ook naast de munt van vrijgeviheid 4x. Hoe kan dit dan? Plaatje En er staat nog bij de uitleg dat er sterren gegeven worden, moet ook nog even veranderd worden. (of niet, ik vond de sterretjes mooier)
11-4-2009 10:53
Zubat-freak

Inactief

omfg thul killed the stars Plaatje
Anyway this nice , en eindelijk eens overzichtelijk
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
11-4-2009 11:00
Dark Nike7

Gewist lid

Kvind het wel leuk Plaatje alleen jammer van de speciale badges zoals blad van herkenning , was leuker als die groter was
11-4-2009 11:25
Bv202

Inactief

Zelfs de Technomancy medal is héél klein nu Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-4-2009 11:45
Slang91

Gewist lid

Ik vind het zeer goeie update alleen de medals hadden iets grooter gemogen
11-4-2009 12:12
Antwoord 1-15 van 30 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.