Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Rewards systeem - deel 2]
Rewards systeem - deel 2
Hallo allemaal!

Nee, het eerdere bericht op 1 april was geen grap, en vanaf vandaag is het nieuwe rewards systeem volledig in werking.
Alle lintjes, medals, duimpjes, badges en vaantjes staan nu in 1 centrale database, die niet meer gekoppeld is aan de ledenlijst. Vanaf dit moment kan je geen badges of duimpjes van welk soort dan ook meer verliezen.

Dit betekend ook dat als je op het moment dat je dit leest nog rewards mist, je het even moet melden (in dit topic, of via een mailtje naar technisch at rsrclan punt com)! Hoewel alle oude data gewist is, hebben we wel nog backups, dus kunnen we je claim nog checken.

Alle nieuwe rewards die vanaf vandaag ingevoerd worden zullen ook hun haal-datum bewaren, dus je kan vanaf vandaag zien wanneer een bepaalde reward gehaald was. Alle oude rewards zullen "voor April 2009" weergeven als datum. (Behalve event en glim duimpjes, welke die informatie wel bevatten.)

Enjoy, en eventuele problemen of suggesties kunnen nog in dit topic geplaatst worden.

PS: Het systeem waar je kan aangeven hoe de rewards moeten worden weergegeven in het forum (onder andere via tabs) komt er binnenkort nog aan!

EDIT:
Even om wat vragen te beantwoorden (dit valt meer op dan een reply...):
- Ja, de sterretjes zijn vervangen door X??. In de mouseover zie je de medal dan ook zoveel keer staan. Als je 3 sterren had, had je de medal, plus 3 is 4, dus staat er nu X4.
- De volgorde waarin ze staan wordt instelbaar als het tabs systeem er komt. Die staat dus niet vast en mag je zelf gaan kiezen.
- Ja, alles is vrij klein. Hoe groot de kleine versie is, is echter een beslissing van de skin-maker. Je kan dus rustig een skin kiezen die hele grote "kleine" plaatjes gebruikt, dan heb je het effect van vroeger. In fact, schrap dat, ik maak het wel gewoon een instelling bij je persoonlijke instellingen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 11-4-2009 02:50
Antwoorden:
Habbostery

Inactief

Sterretjes zijn weg Plaatje ik heb nu een munt van vrijgevigheid x2 Plaatje En jullie hebben de x1 ook weggehaald? IK heb namelijk ook een glimduim zonder iets erachter Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-4-2009 12:30
Lancedh

Inactief

Is er eigelijk een lijst met dingen waaraan nog gewerkt moet worden, wat er nog moet komen, ... ?
(die leden kunnen/mogen zien)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-4-2009 13:28
Scizor20

Inactief

Ik heb zin om m`n eerste vaandel te krijgen: Tears of Guthix Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-4-2009 16:22
f

Gewist lid

quote:
Bv202 zei: Zelfs de Technomancy medal is héél klein nu
Dat vind ik een van de positieve dingen, vond het altijd zo lelijk!

Goed dat je het later zelf kan veranderen, alhoewel ik er steeds meer gewend aan begin te raken. Misschien een idee om die pop up schermpjes een achtergrond te geven?

Ik heb ook zin in m`n eerste vaandel, moet er nog wel ff wat voor doen! *Kijkt omlaag*
11-4-2009 17:24
Deemril

Inactief

Héél mooi gedaan! Plaatje
De grote van de medals vind ik perfect, anders moet je beginnen scrollen en dat vind ik onhandig.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
11-4-2009 18:13
Delft0

Gewist lid

Ik wil nieuwe badges xd
11-4-2009 21:54
Otherwise777

Inactief

good job ;p

ohja, ik mis nog 50 duimpjes, ghehe
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
11-4-2009 23:13
Just Ne Pker

Leader (9)

quote:
Lancedh zei: Is er eigelijk een lijst met dingen waaraan nog gewerkt moet worden, wat er nog moet komen, ... ?

Nope, in het verleden is gebleken dat zo`n lijst moeilijk bij te houden is, daarom hebben we er vanaf gezien Plaatje.

Wel leuke updates Jaron, nu het systeem nog wat finetunen ^,^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
12-4-2009 11:07
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Lancedh zei: Is er eigelijk een lijst met dingen waaraan nog gewerkt moet worden, wat er nog moet komen, ... ?
Die hebben we wel, maar niet openbaar. Om gezeur te voorkomen als er last-minute iets verandert ofzo Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
12-4-2009 11:44
Paulus55

Rune Member (6.9)

Wel leuk dat de meeste medals wél de datums voor april laat zien. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-4-2009 20:59
Ohno

Rune Member (6.9)

Waar is de beer badge naartoe? Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-4-2009 23:31
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Otherwise777 zei: good job ;p

ohja, ik mis nog 50 duimpjes, ghehe
Ik mis er ook wel een paarPlaatje

@Ohno: die wordt vervangen door een bierduimpjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-4-2009 02:11
Mrkuolematon

Gewist lid

Nice, maar bij die munt van vrijgevigheid kan je ipv `behaald voor april 2009` misschien wel `behaald voor december 2007` zetten? Lijkt me een stuk logischer sinds dat je die munt sinds toen niet meer kan halen Plaatje.
15-4-2009 10:29
f

Gewist lid

"Firemaking badge, klik hier om een voorbeeld te zien!"

Er moet nog wat veranderd worden. Plaatje
15-4-2009 17:34
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Paulus55 zei: Wel leuk dat de meeste medals wél de datums voor april laat zien. Plaatje
You`ve got me to thank for. Plaatje
quote:
Mrkuolematon zei: Nice, maar bij die munt van vrijgevigheid kan je ipv `behaald voor april 2009` misschien wel `behaald voor december 2007` zetten? Lijkt me een stuk logischer sinds dat je die munt sinds toen niet meer kan halen Plaatje.
Dat laat het systeem niet toe. Dat is gewoon een standaardbericht voor `Onbekend` Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
15-4-2009 19:16
Antwoord 16-30 van 30 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.