Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [[The Jagex Cup] Inschrijvingen]
[The Jagex Cup] Inschrijvingen
Zoals jullie al hebben kunnen lezen op Clannews, houdt Jagex een skilltoernooi. Er is voldoende belangstelling om mee te doen, dus bij deze het inschrijvings topic.

Er kunnen helaas maar 10 mensen meeskillen, en dus is het zaak dat we van de aanmelding een top 10 maken met de beste potentie om veel xp te halen.

Heb je interesse? Geef je dan op, en vul het volgende template in:
quote:

Runescape naam waarop je meedoet:

-Begrijp je de regels zoals hier gegeven?
-Ben je p2p?
-Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu?
-Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets?
-Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge)
-Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald? (zie hier)
-Als je antwoord nee was, waarom niet?

We moeten voor maandag morgen 11uur een lijst in leveren met clanleden die mogelijk mee gaan doen, en pas later de 10 die daadwerkelijk gaan skillen.

Personen opgegeven met juist ingevuld formulier:
Ilovearagorn
Zubat Freak
Nollie28
Emavg
Opm3
Pieterjan29
Irl Rs
Dark Nike7
Dark Dart2
Thojohn22
Hendrik73
Dark G Unit
Delft0
Chocoman77
Arnoud X122
Pttim
Mzzlaersword

Nog toe te voegen:
Soldier4018

De registratie post is nu gemaakt, maar:
- Members can be added during the competition, as long as they weren`t previously registered to another clan. In order to update your memberlist, make a post on the `Jagex Cup Management` sticky.
En aangezien we nog maar 17 gegadigden hebben met plek voor 20, mag je je nog steeds opgeven.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 21-3-2009 13:54
Antwoorden:
Dark G Unit

Inactief

Dark g unit

ja

-Ben je p2p?

ja

ja, heb er 5

-Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets?

nee

-Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge)

ja

-Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald? (zie hier)

RSR Survivaltoernooi Challenge 13 `Mini Woodcutting Toernooi` (4/12/2008)
Dark_G_Unit 820575
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-3-2009 21:12
Delft0

Gewist lid

Delft0

Ja

-Ben je p2p?
Ja

Ja. Nu 0, maar op woensdag/donderdag 2x de volle bak.

Nee.

Ja

RSR Survivaltoernooi Challenge 13 `Mini Woodcutting Toernooi` (4/12/2008)
Delft0 643875
(In een korte periode *kuch*)

-
21-3-2009 22:58
Chocoman77

Inactief

Ik wil me graag opgeven en hier zijn de antwoorden op de vragen:

-Ik begrijp de regels
-Ik ben member
-Ik ben zeker bereid pinguin points te gebruiken en en heb er momenteel 10
-Ik heb geen items die een skill boosten
-Ik heb nog nooit meegedaan aan een rsr

-Omdat sinds ik in rsr zit er geen tornooi was waar ik aan kon meedoen (naar mijn weten toch)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-3-2009 08:56
Alabuka2

Inactief

Ik ga niet meedoen omdat ik het wat rustiger aan ga doen.
Ik zal wel de cup een beetje volgen en uiteraard de leden optimaal steunen Plaatje

Gl all!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-3-2009 15:48
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

-Runescape naam waarop je meedoet: Arnoud X122
-Begrijp je de regels zoals hier gegeven?: Ja
-Ben je p2p? : Ja
-Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? : Ja, 15. Tegen dan 30.
-Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? : RC-tokens, maar daar komt niemand aan:$ Craften via Abyss ownt everyday, anyway.
-Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) : Tuurlijk, Groepsskilltoernooi
-Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald?: 2 063 081 (Attack, Slayer, Hitpoints)

~Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-3-2009 23:01
Pttim

Moderator (7)

Runescape naam waarop je meedoet: Pttim

Ja
-Ben je p2p?
Ja
Ja, heb er nu 15
50 agility tickets
Ja, survival toernooi
Woodcutting: +/- 67k exp (Had het toen vreeslijk druk met school en kon dus helaas niet veel doen. Komende periode is het rustig.)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
22-3-2009 23:38
Mzzlaersword

Inactief

Runescape naam waarop je meedoet: Mzzlaersword

-Begrijp je de regels zoals hier gegeven? Jazeker.
-Ben je p2p? Jazeker.
-Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? Die gebruik ik er graag aan, geen idee hoeveel ik er nu heb, zullen er niet zo bizar veel zijn.
-Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? Nope.
-Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) Jup. Heb aan het groepsskilltoernooi meegedaan Plaatje
-Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald? (zie hier) Mzzlaersword 1 482 156 - Mzzlaersword: Attack, Hunter, Smithing

-

Ik was weg sorry :$:$ maar ik heb potentie Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
23-3-2009 02:11
Chocoman77

Inactief

Ok iedereen is ingeschreven en de tijd is om dus wie mag nu meedoen en wie niet?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-3-2009 19:17
Soldier4018

Inactief

Ja
-Ben je p2p?
Nee
N.v.t.
FOG Tokens (RC/Fishing gloves)
Ja.
RSR Survival Toernooi, Woodcutting, 415513
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-3-2009 20:59
R0ck3t B0i

Gewist lid

ik doe niet mee heb niet hele hoge skills op rocket
en membership is bijna afgelopen.
ga de eerste tijd eens met mn skiller bezig Plaatje

maar gl to all en maak er wat van.
ik zal bij de finish jullie staan aanmoedigenPlaatje
24-3-2009 21:07
Chocoman77

Inactief

Nu maar hopen dat het een skill wordt die ik graag train zoals rc of woodcutting Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2009 07:23
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:

Registration finishes 25th March at 23:59 GMT and there will be a rest period until 29th March.

9pm BST (GMT +1) Sunday 29th March is when we will hold the draw for the Combat & Combined Cups matches and the draw for the first week`s skill in the Skilling Cup.

Once the first week`s skill has been announced, we will put a further registration sticky for the clans to announce their 10 skilers. These must already be registered to the clan before you register them for the skill. These do not have to be the same skillers for the second week, there will be a similar registration period for the second week. This registration period for the first week`s skilling will last for a week and will close 9pm BST 5th April. The skilling period for the first week will then start 00:01 BST 6th April until 23:59 BST 12th April. The draw for the second skilling week skill will then take place 9pm BST 12th April live in-game. The registration period for the second week`s skilling skill will then open and close on 9pm BST 19th April with the actual skilling week starting 00:01 20th April until 23:59 BST 26th April.

Dat houdt dus in dat Jagex nu ineens wel heeft besloten om de skill bekend te maken vóór de 10 skillers moeten worden opgegeven..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2009 09:31
Opm3

Inactief

@ cat is toch positief?

dan kan deelnemer zelf beslissen of hij met die skill wilt meedoen of niet
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2009 13:08
Ilovearagorn

Leader (9)

Positief, ja, opzich wel.
Maar het is vervelend dat als je de regels leest, en ze een week later ineens veranderd zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2009 13:50
Dark Nike7

Gewist lid

Ik vind dat ook positief want als het nu bv runecrafting is dan doe ik liever niet mee Plaatje al de andere skills zijn wel goed
28-3-2009 09:50
Antwoord 16-30 van 30 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.