quote:
Runescape naam waarop je meedoet:
-Begrijp je de regels zoals hier gegeven?
-Ben je p2p?
-Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu?
-Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets?
-Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge)
-Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald? (zie hier)
-Als je antwoord nee was, waarom niet?
Ilovearagorn Leader (9) | Runescape naam waarop je meedoet: Ilovearagorn -Begrijp je de regels zoals hier gegeven? Ja. -Ben je p2p? Ja. -Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? Ja, 0. -Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? Ja, op dit moment 1473 agi tickets, tegen de tijd dat het de skill week er is 2500. Dat is dus 858k xp. Verder nog 10k tgop tokens. -Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) Nee. -Als je antwoord nee was, waarom niet? Ik was de organisator. 21-3-2009 14:29 | ||
Emavg Inactief | Runescape naam waarop je meedoet: emavg -Begrijp je de regels zoals hier gegeven? Zo ongeveer ja. -Ben je p2p? Nog niet -Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? Ja, 0. -Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? Nee -Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) Ja -Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald? RSR Survival toernooi, Woodcutting, 0 (weekendje weg en m`n wc stond niet in Highscore) Als er betere mensen zijn dan ik vind ik dat oké, dan moedig ik wel aan, 21-3-2009 14:31 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Je mist "als je antwoord ja was". 21-3-2009 14:33 | ||
Zubat-freak Inactief | Runescape naam waarop je meedoet: -Begrijp je de regels zoals hier gegeven? ja -Ben je p2p? ja -Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? ja , momenteel geen (sparen dus) -Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? nee -Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) ja -Als je antwoord ja was, welk toernooi, met en hoeveel xp heb je gehaald? (zie hier) groepsskilltoernooi 935 867 (def hp slay) survival toernooi 373975 (was tijdens examens) -Als je antwoord nee was, waarom niet? 21-3-2009 14:36 | ||
Nollie28 Operator (8) | Runescape naam waarop je meedoet: Nollie28 -Begrijp je de regels zoals hier gegeven? ja -Ben je p2p? ja -Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu?ja, 0 -Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? nee -Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) ja, -Als je antwoord ja was, welk toernooi, met en hoeveel xp heb je gehaald? (zie hier) groupskill toernooi, Nollie28 10 847 143, hieving, Firemaking, Defence -Als je antwoord nee was, waarom niet? 21-3-2009 14:39 | ||
Opm3 Inactief | Runescape naam waarop je meedoetpm3 -Begrijp je de regels zoals hier gegeven? ja -Ben je p2p? ja -Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? afhankelijk van de skill,0 -Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? nee -Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) ja -Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald? (zie hier) groepsskilltoernooi Smithing, Hitpoints, Ranged 292 141 21-3-2009 15:40 | ||
Pieterjan29 Rune Member (6.9) | Runescape naam waarop je meedoet: pieterjan29 -Begrijp je de regels zoals hier gegeven? yep -Ben je p2p? yep -Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? yep heb er geloof ik 2 -Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? ik heb nog lampen met 10k xp -Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) ja -Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald? (zie hier) Woodcutting toernooi nee RSR Groeps SkillToernooi ja Firemaking, Mining, Woodcutting 2 040 643 xp RSR Survivaltoernooi ja 295415 xp op een examen weekje -Als je antwoord nee was, waarom niet? ik zat noch niet in rsr 21-3-2009 15:52 | ||
Jarre9 Inactief | Runescape naam waarop je meedoet: Irl Rs -Begrijp je de regels zoals hier gegeven? Ja -Ben je p2p? Ja -Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? ik ben bereid penguin points te spenderen aan de opgegeven skill, heb er nu nog iets van 7 staan. -Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? 20 agility tickets -Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) ja, groepsskilltoernooi toen had ik gekozen voor woodcutting strength en hp, meeste gedaan met wc. -Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald? (zie hier) Jarre9 2 632 397 -Als je antwoord nee was, waarom niet? / 21-3-2009 16:16 | ||
Dark Nike7 Gewist lid | Runescape naam waarop je meedoet: Dark Nike7 -Begrijp je de regels zoals hier gegeven? jep -Ben je p2p? jep -Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? Nu 20 fzo en ja ik ga er nu zoeken tot het begin van het tornooi zodatk er veel heb -Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? heb 91+ thieving dus als het thieving is haal ik 200k per uur -Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) Kheb aan groepskilltoernooi meegedaan , en survival tornooi Met groepskill had ik 4.1m xp en mini wc had ik 350k -Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald? (zie hier) Zie vraag hierboven -Als je antwoord nee was, waarom niet 21-3-2009 16:16 | ||
Dark Dart2 Inactief | Runescape naam waarop je meedoet: Dark_Dart2 -Begrijp je de regels zoals hier gegeven? Ja -Ben je p2p? Ja -Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? Ja, 8 -Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? Ja, heb nog een paar agility tickets liggen. -Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) Nee -Als je antwoord nee was, waarom niet? Ik heb wel aan het survival toernooi meegedaan maar niet aan die challenge lol 21-3-2009 16:54 | ||
Thojohn22 Inactief | Naam: Thojohn22 Begrijp je de regels zoals hier gegeven? Ja -Ben je p2p? Ja -Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? Ik heb geen, maar haal dat wel met xp in. -Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? Nee, tabs allemaal al gebruikt voor dat dit uitkwam. -Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) Ja -Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald? (zie hier) skilltoernooi: Thojohn22: Attack, Hitpoints, Slayer : 557 301 xp survival: Thojohn22: 181483 -Als je antwoord nee was, waarom niet? Waarschijnlijk zat ik nog niet in clan voor dat eerste toernooi. 21-3-2009 17:01 | ||
Deemril Inactief | Ik ga niet medoen, ik ben f2p en ik vind dat RSR het zo goed mogelijk moet doen! go for it! 21-3-2009 17:10 | ||
Jules Inactief | Succes allemaal! Ik doe mee met RE dus helaas 21-3-2009 19:39 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | Runescape naam waarop je meedoet: Hendrik73 -Begrijp je de regels zoals hier gegeven? yup -Ben je p2p? Yh -Ben je bereid om penguin points te gebruiken, en hoeveel heb je er nu? Altijd, 30. -Heb je nog andere items die 1 van de skills boosten zoals rc tabs of agility tickets? Ik heb 200+ law tabs, 30 graahks, 80 agil tickets, wc cape, fm cape, fm gloves + ring + adze. -Heb je eerder meegedaan met een RSR skill toernooi? (WC toernooi/groepsskilltoernooi/survival toernooi skill challenge) Ik heb meegedaan aan het groepsskilltoernooi (Zie ribbon)en ook de survival toernooi skill challenge. -Als je antwoord ja was, welk toernooi, met welke skill en hoeveel xp heb je gehaald? Wc, fletch en att. XP: 2 156 849 Surv toernooi challenge: XP: 335 275 (Ik had toen examens..) Overig: Ik train mijn thieving en hunter soon 81+. Dus die skills zullen dan ook een stuk sneller gaan. 21-3-2009 19:39 | ||
Leon Gewist lid | Succes, ik doe niet mee. Maar zou tof zijn als RSR een goede ranking boekt. 21-3-2009 19:45 |