Twan Rune Member (6.9) | Een strak plan enzo. Wel heel handig met dat inactiefheids shizzle ding. 16-3-2009 19:40 | ||
Alabuka2 Inactief | Handig systeem. Toch wel een stap vooruit moet ik zeggen . 16-3-2009 19:46 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Zeer goed idee, dit zal zeker een positief effect op de clan hebben, ik hoop natuurlijk wel dat jullie gaan luisteren naar binnengekomen mails. En hopelijk houden leden (inclusief mezelf ), zich aan de nieuwe regels. Edit: Hopelijk heeft dit wel geen negatief effect op de actiefheid van het forum. Den Boom In 16-3-2009 19:48 | ||
Habbostery Inactief | Dit is een strak plan nu weet je tenminste waar je alles kwijt kunt Ziet er handig uit... nu maar hopen dat de Kritiek-mail weer snel dood gaat? 16-3-2009 20:39 | ||
Lancedh Inactief | quote: Kun je de clanmail niet gebruiken ? 16-3-2009 20:42 | ||
Jarre9 Inactief | ik heb nog een vraagje, moet je met je clan email adres sturen of met je eigen email adres? 16-3-2009 20:51 | ||
Jules Inactief | Praktische oplossing, hopelijk zal dit ervoor zorgen dat we geen publiekelijk gezeur meer hebben. 16-3-2009 20:54 | ||
Leon Gewist lid | Opzich wel aardig, echter zou ik niet met die mails werken. Moeilijk afzender achterhalen etc, fake mails (=Mensen maken fake e-mail accounts aan en flamen op de kritiek@rsrclan.com of andere mails.) Ik heb een ander idee. Ongeveer zoals het werkt met Newsflash inzenden: - Je kiest uit de mogelijkheden - Je kiest het onderwerp - Je vult de tekst in Vervolgens kunnen de MOLB`ers onder het Admin Leden kijken welke PM`s over welk onderwerp ingezonden zijn, zoals het ook nu werkt bij de Ledenbestuur Admins. Bij de Newsflash zie je tevens meteen de inzender die zijn of haar ding heeft ingezonden. Mijn ontwerpvoorbeeld: 16-3-2009 21:04 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Yea, Leon. En da`s vooral handig voor `banappeal` he? I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 16-3-2009 21:10 | ||
Stanley Rune Member (6.9) | Goed gedaan Thul ! Is het anoniem of niet? 16-3-2009 21:11 | ||
Elanthiel Leader (9) | Tuurlijk niet, Stanley. Je email adres en IP adres zijn altijd bekend. Maar als je iets instuurt naar kritiek@rsrclan.com dan wordt dat bericht wel vertrouwelijk behandeld. De problemen die je hebt met een bepaald persoon worden wel geadresseerd, maar jouw naam wordt daar dan niet bij genoemd. 16-3-2009 21:13 | ||
Catznc00kies Inactief | Net zoals Leon ben ik ook tegen het gebruiken van email hiervoor. Zijn voorstel is dan ook exact wat ik in gedachten had, het is betrouwbaarder, sneller en je hoeft geen email te gebruiken, alles kan gewoon via de rsr website. @Tim, dat kan ook simpel opgelost worden, als je als verbannen lid inlogd krijg je de reden te zien, zet er gewoon een soort van communicatiebox bij om je ban te appealen. Wellicht iets meer werk, maar uiteindelijk is het een veel grotere verbetering. Hoe de berichten aankomen: alle MOLs kunnen bij een admin alle berichten bekijken, gesorteerd op onderwerp, en uit die onderwerpen alleen hun afdeling beantwoordden. 16-3-2009 21:59 | ||
Xaverius Inactief | Wel dit noem ik nu eens een stap in de goeie richting! Nu nog de inlogpagina opfrissen en beginlayout op die van sir_mvl zetten en we gaan al veel meer leden houden 16-3-2009 22:32 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | Het ziet er goed uit. Keep up the good work! 16-3-2009 23:11 | ||
Rutgerino Inactief | Hoera, papa Thul heeft het opgelost! Goeie, nu kan je ook als je banned bent toch nog even contact opnemen. Ik hoop dat de boel niet dood gespammed wordt. 16-3-2009 23:34 |