Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medals Februari]
Medals Februari
En weer een hartelijk welkom bij alweer de eerste medaillelading van het jaar. Dit maal zijn er weinig medailles om uit te delen, maar dat betekent dus ook dat de medals dik en dwars verdiend zijn!

Ik begin maar met het triestere nieuws. De medals die niet zijn uitgedeeld. Dit betreft dit maal de Memberpage Medal en de Evenementen Medaille. Kort zijn er overwegingen geweest, maar er is bevonden dat niemand kon tippen aan het niveau waarvoor de vorige medailles uit werden gedeeld. Het zou dan ook oneerlijk zijn om voor `afgezwakt` niveau alsnog een medaille uit te delen.

Dan is er nog de SkillPage Ster. Deze zal misschien later nog uitgedeeld worden. Momenteel heb ik serieus geen tijd voor de skillpages. Overigens kampen we met een probleem voor alle skillpages behalve de questpage die het überhaupt onmogelijk maakt iets hieraan up te daten. Om deze reden is de Treasure Trails page dan ook down op dit moment. Voor deze Skillpage star is dan ook geen plaats deze uitreiking. Daarom heb ik besloten dat deze niet bij de standaard medals wordt inbegrepen, maar net zoals medals like Seen the Server buiten de medaluitreikingen om wordt uitgedeeld.

Nu de niet uitgedeelde medals achter de rug zijn, heb ik helaas maar weinig medals om uit te delen. Het betreft 2 Bladen van Herkenning, waarvan één speciale, en een Originality Medal. Ironisch genoeg zijn deze aan dezelfde persoon toebedeeld.

De twee Bladen van Herkenning zijn voor de volgende personen ter beschikking gesteld: Jarre9 en Gregoryw!

Hoor ik dat goed? Gregoryw? Die had toch al een blad? Juist ja. Omdat nou ja, eigenlijk iedereen hem kent, hij nog altijd actief is, en hij onlangs zelfs zonder doelloos gespam de 1000 postcount wist te bereiken, vonden we het wel geschikt hem als allereerste persoon een ster te gunnen. Deze ster zal vrij zeldzaam blijven. On occassion dus. En hij is vooral níet speciaal om de 1000 posts uitgedeeld, al was het wel een leuke bijkomstigheid. Ga dus vooral niet spammen om ook zo`n coole ster, of uberhaupt een blad, maar post wel, dan lijkt RSR ook wat actiever:$

De laatste medal alweer, helaas nog maar de derde, gaat uit naar wederom Jarre9. Hij wint de Originality medal vanwege zijn altijd leuke en originele signatures. Ik wil hem hierbij feliciteren met zijn twee medals in één uitreiking, iets wat alleen Nollie28 overtreft, die ooit drie medals in één uitreiking in de wacht sleepte. Jarre9 won zijn medal overigens specifiek met de volgende signature:
Plaatje

Daarmee beëindig ik deze vrij schaarse medaluitreiking. Gefeliciteerd aan onze twee winnaars. Ik wens jullie allemaal succes met het behalen van de medals voor de volgende keer, en niet getreurd, over 3 maanden is er weer een kans!

~Arnoud
~Het MOL-Team en het LedenBestuur
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 18-2-2009 22:42
Antwoorden:
Stanley

Rune Member (6.9)

Ok. Volgende dan maar weer he.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-2-2009 22:44
Rndom Angl

Inactief

Mja, gefeliciteerd dan maar =]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hijdoetutweereensnietofzo Hi mom!
18-2-2009 22:46
Lancedh

Inactief

/me wacht nog altijd op CS page

Gratz at greg
Jarre natuurlijk ook maar ik ben een tijd inactief geweest en heb dus zelf geen idee wie het is
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Catznc00kies

Inactief

Gratz en have fun met de mooie pixels. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Habbostery

Inactief

Ik dacht dat jarre9 al eerder had gewonnen met die sig Plaatje Moet ik dan gedroomd hebben of zo? Plaatje Of is dit de zoveelste dé-ja-vu die ik heb (ik wordt er gek van, telkens zo`n gek gevoel...)

In ieder geval gratz met de medals Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-2-2009 23:00
Otherwise777

Inactief

quote:

Ik begin maar met het triestere nieuws. De medals die niet zijn uitgedeeld. Dit betreft dit maal de Memberpage Medal en de Evenementen Medaille. Kort zijn er overwegingen geweest, maar er is bevonden dat niemand kon tippen aan het niveau waarvoor de vorige medailles uit werden gedeeld. Het zou dan ook oneerlijk zijn om voor `afgezwakt` niveau alsnog een medaille uit te delen.

das gewoon dikke bullshit, er is vast wel iemand die hem verdiend, geef hem dan aan degene met de meeste stemmen zonder de "niemand" meegerekend

het is dat jaron met dat idee kwam, ik vind eiglk niemand geschikt
en iedereen liep er als een hondje achteraan

zielig gewoon
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
18-2-2009 23:02
Nighthell14

Inactief

Wouter, ik weet niet wie je bron is maar daarmee zou ik maar snel ophouden want Jaron heeft niet eens meebeslist over de memberpage medal.

Hou gewoon voortaan je mond of weet waarover je praat.

@ topic; Gefeliciteerd beiden, vooral die van Greg vind ik verdiend ! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-2-2009 23:32
Mzzlaersword

Inactief

quote:
Otherwise777 zei:

das gewoon dikke bullshit, er is vast wel iemand die hem verdiend, geef hem dan aan degene met de meeste stemmen zonder de "niemand" meegerekend

zielig gewoon

Had jij gehoopt op een medal dan ofzo? Als we die medals maar blijven uitdelen aan mensen die toevallig de beste waren, zijn die medals ook niet meer speciaal, en het wordt natuurlijk ook niet zomaar gegeven, `t is byzonder dus hopelijk blijft het dat. Plaatje

Gratz Greg en Jarre! Vind het zeer terecht Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
18-2-2009 23:48
Nollie28

Operator (8)

quote:
Otherwise777 zei:

Kwality over kwantity my friend. Het moet niet al te makkelijk zijn om zo een medal te krijgen natuurlijk.
Er waren nou niet echt memberpages die echt indruk op mij maakte op degene die al een mp medal hebben na en voor de event medal geld vrijwel hetzelfde.

En ja op de rest van die post van je wouter zou ik maar niet eens reageren want ik vind het uitermate beledigend.

ontopic: Greg gratz met je ster, Jarre dubbel gratz
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 00:04
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Bedankt voor de ster jongens & meisje. Ik blijf actief dat weten jullie.

Jarre, gratz met je verdiende medal!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 00:27
Habbostery

Inactief

quote:
Gregoryw zei: Bedankt voor de ster jongens & meisjes

OF Cat mag je nu een klap in je gezicht verkopen, OF Sharonf mag je nu een trap in de ballen geven. Either way, voor zover ik weet is er niet maar 1 meisje Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 00:47
Stanley

Rune Member (6.9)

quote:
Otherwise777 zei:

zielig gewoon

Ik weet niet of het over jezelf gaat, maar jouw memberpage staat niet op rsr en kan dus eigenlijk niet winnen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 01:59
Lancedh

Inactief

uhm Stanley...
Cat en nighthell hun MP voorpagina staat op RsR, de rest is ook ergens anders geupload.
maw, other zijn page kan evengoed winnen ?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 07:03
Thexcamelot

Inactief

quote:
Gregoryw zei: Bedankt voor de ster jongens & meisje. Ik blijf actief dat weten jullie.

Jarre, gratz met je verdiende medal!

lekker sterretje :$ gefeliciteerd Greg en jarre Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
19-2-2009 07:27
Bobsel

Rune Member (6.9)

Hmm, lijkt er op dat ik nu weer een reden heb op actief te worden in RSR. Die ster lijkt mij ook wel leuk =D
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2009 07:37
Antwoord 1-15 van 58 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.