Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Review Utrechtmeet]
Review Utrechtmeet
Beste clanmensjes,

Zoals velen van jullie waarschijnlijk al wisten was er maandag 22 December een IRL meet te Utrecht, dus, ik zal maar eens uitleggen hoe dit ging.

Na een spannende reis waarbij ik mijn stoel aanbood aan oude man, kwam ik uiteindelijk aan op Utrecht CS. Ik liep naar de afgesproken plek toe, weliswaar een kwartier te vroeg, maar ik was er dus wel gewoon. Niemand was er nog..ik ging dus maar een cola kopen bij de burger king. Na wat rondgehuppeld te hebben zag ik een rare jongen achterin zitten..ik keek even goed en moest glimlachen, hij ook, ja, het was Wouter Plaatje. Na gezellig geconverseerd te hebben met wouter stroomden langzaam de mensen in, eerst Jochem (Koninghinz), vervolgens Twan, Jean-Pierre (Jupske/Black boy12) en Rogier (Broertje van Jupske) en even later ook Cat (Ilovearagorn), Luc (Nollie28) en Martijn (Elanthiel). Blijkbaar had Simon (Mzzlaersword) zijn trein gemist..zucht..dus na een halfuur was hij er ook. Overigens waren Cat, Martijn en Luc herkenbaar aan de Santa`s, Rubber chicken en Yoyo`s Plaatje. Simon had ook een yoyo meegenomen ^^.

Plaatje

Na eventjes gezit te hebben enzo gingen we maar richting de bowlingbaan. Men kwam erachter dat ik niet zeker was waar de bowlingbaan zich bevond, maar uiteindelijk vonden we het toch, zonder al te veel moeite. Eenmaal op de bowlingbaan ging het feest helemaal los. Links liet Simon zien hoe het moest en rechts Cat (Ja, Cat Plaatje ) met Wouter. Op de linkerbaan zaten Simon, Twan, Rogier, Jean-Pierre en Jochem. Op de rechterbaan Cat, Martijn (Tijntje), Jules, Luc (Lucccccccccc) en Wouter (Woutah). De een gooit 6 van de 8 keer goot en de ander gooit de hele tijd bagger maar op het einde toch wel mooi 2 strikes Plaatje. Na allerlei bowlkunsten was de score van de rechterbaan als volgt:

Cat 90 104 95 34
Tijn 78 77 108 34
Jules 51 73 76 26
Luc 61 45 51 62
Wouter 100 92 91 41

(Ja ik zuig in bowlen Plaatje )

Hierna hadden we allemaal wel eigenlijk trek in wat te eten, maar we realiseerden ons dat het steengrillen te duur was. Dus, op naar de Burgerking in het station! W00t!. Na daar lekker gegeten te hebben was het inmiddels tijd voor een groupspic, die genomen werd door Jochem omdat hij ons helaas al moest verlaten.

#1 door Martijn

Plaatje

#2 door Jochem

Plaatje

Hierna gingen we weer terug naar de bowlingbaan...omdat je daar ook kon poolen! W00t! Helaas was het niveau van het poolen NOG lager dan het niveau van het bowlen Plaatje. Maar dat maakte niet uit want het was retegezellig. Daar dronken we ook nog een pintje voordat we op jacht gingen naar een cafe ^^.

Dit duurde echter wat langer dan verwacht..Martijn wist nog wel een cafe te zitten maar dat zat vol. Na lang over de oude gracht geslenterd te hebben gingen we maar richting station. Echter, een mirakel geschiedde..we vonden een geschikt cafe! Hier gingen we nog even snel naar binnen om een pintje te nuttigen. Uiteindelijk gingen we weer terug naar het station rond kwart over 9 omdat een aantal mensen de trein moesten pakken, dus besloot ik meteen maar een punt achter deze meet te zetten.

Na wat grouphugs en foto`s bij het station en zelfs nog wat nagepraat te hebben besloten we toch maar uit elkaar te gaan. Iedereen liep het station in, maar ik bleef buiten staan, en wachtte op mijn bus. Ik pakte mijn mp3 speler en zette wat Tokyo Police Club op, om vervolgens een meisje tegen te komen dat ik kende. Maar goed dat de meet al afgelopen was Plaatje.

Moar pics:

Plaatje

Plaatje
Twan - Wouter - Luc

Plaatje
Jochem - Rogier - Twan - Jean-Pierre

Plaatje
Twan - Rogier - Jean-Pierre

Plaatje
Jochem - Simon..of toch niet? Plaatje

Plaatje
Deze had Jaron kunnen eten!

Plaatje
Martijn showt z`n yoyo skills

Plaatje
Nog maar eens.. Plaatje

Plaatje
Hier had Joris op kunnen zitten!

Plaatje
Hier had Joris aan kunnen zitten!

Plaatje
Hier had Rutger kunnen zitten

Plaatje
Poolen ^^

Plaatje
Rogier aan het poolen Plaatje

Plaatje
SKILLS. Luc has them.

Plaatje
Deze had BATJE kunnen drinken!

Plaatje
Rogier, Luc, Jean-Pierre, Cat, Martijn, Twan, Jules

Plaatje
Rogier, Luc, Jean-Pierre, Cat, Martijn, Simon, Twan

Plaatje
Jaron zijn favoriete lekkernij!

Plaatje
Dit had Rutger ook kunnen zijn Plaatje.

Hier nog wat filmpjes:

USXm6w4ZF2g

Tijn Poolen

En ik:
qpqqfncmWjE

Al met al een naar mijn mening zeer geslaagde meet Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door JulesInactief op 23-12-2008 14:40
Antwoorden:
Knuffelboom

Gewist lid

Wie de neuq drinkt er nou weer witbier?

Mja, jammer dat ik er niet bij kon zijnPlaatje
23-12-2008 16:18
Catznc00kies

Inactief

Overdrijf je niet een beetje met de hier had ... kunnen ... foto`s? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2008 16:57
Deemril

Inactief

Wie is Slackerboy? Daar heb ik nu nog nooit over gehoord!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
23-12-2008 17:47
Twan

Rune Member (6.9)

Slackerboy aka Simon aka Mzzlaersword
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
23-12-2008 17:51
Jules

Inactief

Aka rareproxy Plaatje..jaja Simon is mening nickname aan het verzamelen xD.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2008 18:08
Deemril

Inactief

quote:
Twan zei: Slackerboy aka Simon aka Mzzlaersword aka Marcel
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
23-12-2008 18:21
Rutgerino

Inactief

Jongens, ownagegasnecrofiel dat ik er niet bij had kunnen zijn. Ik had zondagavond iets verkeerds gegeten bij de All in Grill, en was dus goed ziek. Ik beloof jullie, volgende meeting @ Den Haag, die ik zal regelen én waar ik bij zal zijn!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2008 22:13
Mzzlaersword

Inactief

quote:
Deemril zei: Wie is Slackerboy? Daar heb ik nu nog nooit over gehoord!

Da`s nou echt een vet coole gozer he Plaatje Kende ik `m maar.. WOW! Ik zou spontaan heaumeau worden! Plaatje

Was echt geweldige meet had et zeer naar mn zin Plaatje

@Rutger: Echt jammer idd dat je er niet was, maar naar The Hague kom ik zeker Plaatje

PS: Nee, ik join níet.Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
23-12-2008 22:47
Maximasje

Gewist lid

Ja piemels, ik wil die kont Plaatje.
24-12-2008 18:43
Elanthiel

Leader (9)

quote:
Rutgerino zei: Jongens, korstmotoraso dat ik er niet bij had kunnen zijn. Ik had zondagavond iets verkeerds gegeten bij de All in Grill, en was dus goed ziek. Ik beloof jullie, volgende meeting @ Den Haag, die ik zal regelen én waar ik bij zal zijn!

heulemaal niet! De volgende meet is in Delft en die regel IK Plaatje

Mja, we moeten maar eens een rooster gaan maken voor IRLmeets, iedereen wil er nou wel eentje organiseren, geloof ik Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-12-2008 23:39
Mitch368

Gewist lid

Jammer dat er nooit 1 gewoon in Amsterdam is want dan kan ik wel komen.
Maar ik kan er niet 1 organiseren. ( Kan me brood niet eens samenstellen. Plaatje )
28-12-2008 22:33
Paulus55

Rune Member (6.9)

Maxi, je bent écht goor.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-12-2008 21:54
Ewout

Inactief

quote:
Elanthiel zei:
heulemaal niet! De volgende meet is in Delft en die regel IK Plaatje

Mja, we moeten maar eens een rooster gaan maken voor IRLmeets, iedereen wil er nou wel eentje organiseren, geloof ik Plaatje

Nee, in Antwerpen en die organiseer IK!
Ach ja, niet de volgende maar ik wil `t wel organiseren Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-12-2008 22:33
Nollie28

Operator (8)

Damn, wil iedereen nou opeens een meet organiseren?
Jullie zijn allemaal aangestoken door het irl virus :X
ALL DUCK AND DUN!!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-12-2008 08:45
Antwoord 16-29 van 29 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.