Beste clanmensjes,
Zoals velen van jullie waarschijnlijk al wisten was er maandag 22 December een IRL meet te Utrecht, dus, ik zal maar eens uitleggen hoe dit ging.
Na een spannende reis waarbij ik mijn stoel aanbood aan oude man, kwam ik uiteindelijk aan op Utrecht CS. Ik liep naar de afgesproken plek toe, weliswaar een kwartier te vroeg, maar ik was er dus wel gewoon. Niemand was er nog..ik ging dus maar een cola kopen bij de burger king. Na wat rondgehuppeld te hebben zag ik een rare jongen achterin zitten..ik keek even goed en moest glimlachen, hij ook, ja, het was Wouter
. Na gezellig geconverseerd te hebben met wouter stroomden langzaam de mensen in, eerst Jochem (Koninghinz), vervolgens Twan, Jean-Pierre (Jupske/Black boy12) en Rogier (Broertje van Jupske) en even later ook Cat (Ilovearagorn), Luc (Nollie28) en Martijn (Elanthiel). Blijkbaar had Simon (Mzzlaersword) zijn trein gemist..zucht..dus na een halfuur was hij er ook. Overigens waren Cat, Martijn en Luc herkenbaar aan de Santa`s, Rubber chicken en Yoyo`s
. Simon had ook een yoyo meegenomen ^^.
Na eventjes gezit te hebben enzo gingen we maar richting de bowlingbaan. Men kwam erachter dat ik niet zeker was waar de bowlingbaan zich bevond, maar uiteindelijk vonden we het toch, zonder al te veel moeite. Eenmaal op de bowlingbaan ging het feest helemaal los. Links liet Simon zien hoe het moest en rechts Cat (Ja, Cat
) met Wouter. Op de linkerbaan zaten Simon, Twan, Rogier, Jean-Pierre en Jochem. Op de rechterbaan Cat, Martijn (Tijntje), Jules, Luc (Lucccccccccc) en Wouter (Woutah). De een gooit 6 van de 8 keer goot en de ander gooit de hele tijd bagger maar op het einde toch wel mooi 2 strikes
. Na allerlei bowlkunsten was de score van de rechterbaan als volgt:
Cat 90 104 95 34
Tijn 78 77 108 34
Jules 51 73 76 26
Luc 61 45 51 62
Wouter 100 92 91 41
(Ja ik zuig in bowlen
)
Hierna hadden we allemaal wel eigenlijk trek in wat te eten, maar we realiseerden ons dat het steengrillen te duur was. Dus, op naar de Burgerking in het station! W00t!. Na daar lekker gegeten te hebben was het inmiddels tijd voor een groupspic, die genomen werd door Jochem omdat hij ons helaas al moest verlaten.
#1 door Martijn
#2 door Jochem
Hierna gingen we weer terug naar de bowlingbaan...omdat je daar ook kon poolen! W00t! Helaas was het niveau van het poolen NOG lager dan het niveau van het bowlen
. Maar dat maakte niet uit want het was retegezellig. Daar dronken we ook nog een pintje voordat we op jacht gingen naar een cafe ^^.
Dit duurde echter wat langer dan verwacht..Martijn wist nog wel een cafe te zitten maar dat zat vol. Na lang over de oude gracht geslenterd te hebben gingen we maar richting station. Echter, een mirakel geschiedde..we vonden een geschikt cafe! Hier gingen we nog even snel naar binnen om een pintje te nuttigen. Uiteindelijk gingen we weer terug naar het station rond kwart over 9 omdat een aantal mensen de trein moesten pakken, dus besloot ik meteen maar een punt achter deze meet te zetten.
Na wat grouphugs en foto`s bij het station en zelfs nog wat nagepraat te hebben besloten we toch maar uit elkaar te gaan. Iedereen liep het station in, maar ik bleef buiten staan, en wachtte op mijn bus. Ik pakte mijn mp3 speler en zette wat Tokyo Police Club op, om vervolgens een meisje tegen te komen dat ik kende. Maar goed dat de meet al afgelopen was
.
Moar pics:
Twan - Wouter - Luc
Jochem - Rogier - Twan - Jean-Pierre
Twan - Rogier - Jean-Pierre
Jochem - Simon..of toch niet?
Deze had Jaron kunnen eten!
Martijn showt z`n yoyo skills
Nog maar eens..
Hier had Joris op kunnen zitten!
Hier had Joris aan kunnen zitten!
Hier had Rutger kunnen zitten