Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Review Utrechtmeet]
Review Utrechtmeet
Beste clanmensjes,

Zoals velen van jullie waarschijnlijk al wisten was er maandag 22 December een IRL meet te Utrecht, dus, ik zal maar eens uitleggen hoe dit ging.

Na een spannende reis waarbij ik mijn stoel aanbood aan oude man, kwam ik uiteindelijk aan op Utrecht CS. Ik liep naar de afgesproken plek toe, weliswaar een kwartier te vroeg, maar ik was er dus wel gewoon. Niemand was er nog..ik ging dus maar een cola kopen bij de burger king. Na wat rondgehuppeld te hebben zag ik een rare jongen achterin zitten..ik keek even goed en moest glimlachen, hij ook, ja, het was Wouter Plaatje. Na gezellig geconverseerd te hebben met wouter stroomden langzaam de mensen in, eerst Jochem (Koninghinz), vervolgens Twan, Jean-Pierre (Jupske/Black boy12) en Rogier (Broertje van Jupske) en even later ook Cat (Ilovearagorn), Luc (Nollie28) en Martijn (Elanthiel). Blijkbaar had Simon (Mzzlaersword) zijn trein gemist..zucht..dus na een halfuur was hij er ook. Overigens waren Cat, Martijn en Luc herkenbaar aan de Santa`s, Rubber chicken en Yoyo`s Plaatje. Simon had ook een yoyo meegenomen ^^.

Plaatje

Na eventjes gezit te hebben enzo gingen we maar richting de bowlingbaan. Men kwam erachter dat ik niet zeker was waar de bowlingbaan zich bevond, maar uiteindelijk vonden we het toch, zonder al te veel moeite. Eenmaal op de bowlingbaan ging het feest helemaal los. Links liet Simon zien hoe het moest en rechts Cat (Ja, Cat Plaatje ) met Wouter. Op de linkerbaan zaten Simon, Twan, Rogier, Jean-Pierre en Jochem. Op de rechterbaan Cat, Martijn (Tijntje), Jules, Luc (Lucccccccccc) en Wouter (Woutah). De een gooit 6 van de 8 keer goot en de ander gooit de hele tijd bagger maar op het einde toch wel mooi 2 strikes Plaatje. Na allerlei bowlkunsten was de score van de rechterbaan als volgt:

Cat 90 104 95 34
Tijn 78 77 108 34
Jules 51 73 76 26
Luc 61 45 51 62
Wouter 100 92 91 41

(Ja ik zuig in bowlen Plaatje )

Hierna hadden we allemaal wel eigenlijk trek in wat te eten, maar we realiseerden ons dat het steengrillen te duur was. Dus, op naar de Burgerking in het station! W00t!. Na daar lekker gegeten te hebben was het inmiddels tijd voor een groupspic, die genomen werd door Jochem omdat hij ons helaas al moest verlaten.

#1 door Martijn

Plaatje

#2 door Jochem

Plaatje

Hierna gingen we weer terug naar de bowlingbaan...omdat je daar ook kon poolen! W00t! Helaas was het niveau van het poolen NOG lager dan het niveau van het bowlen Plaatje. Maar dat maakte niet uit want het was retegezellig. Daar dronken we ook nog een pintje voordat we op jacht gingen naar een cafe ^^.

Dit duurde echter wat langer dan verwacht..Martijn wist nog wel een cafe te zitten maar dat zat vol. Na lang over de oude gracht geslenterd te hebben gingen we maar richting station. Echter, een mirakel geschiedde..we vonden een geschikt cafe! Hier gingen we nog even snel naar binnen om een pintje te nuttigen. Uiteindelijk gingen we weer terug naar het station rond kwart over 9 omdat een aantal mensen de trein moesten pakken, dus besloot ik meteen maar een punt achter deze meet te zetten.

Na wat grouphugs en foto`s bij het station en zelfs nog wat nagepraat te hebben besloten we toch maar uit elkaar te gaan. Iedereen liep het station in, maar ik bleef buiten staan, en wachtte op mijn bus. Ik pakte mijn mp3 speler en zette wat Tokyo Police Club op, om vervolgens een meisje tegen te komen dat ik kende. Maar goed dat de meet al afgelopen was Plaatje.

Moar pics:

Plaatje

Plaatje
Twan - Wouter - Luc

Plaatje
Jochem - Rogier - Twan - Jean-Pierre

Plaatje
Twan - Rogier - Jean-Pierre

Plaatje
Jochem - Simon..of toch niet? Plaatje

Plaatje
Deze had Jaron kunnen eten!

Plaatje
Martijn showt z`n yoyo skills

Plaatje
Nog maar eens.. Plaatje

Plaatje
Hier had Joris op kunnen zitten!

Plaatje
Hier had Joris aan kunnen zitten!

Plaatje
Hier had Rutger kunnen zitten

Plaatje
Poolen ^^

Plaatje
Rogier aan het poolen Plaatje

Plaatje
SKILLS. Luc has them.

Plaatje
Deze had BATJE kunnen drinken!

Plaatje
Rogier, Luc, Jean-Pierre, Cat, Martijn, Twan, Jules

Plaatje
Rogier, Luc, Jean-Pierre, Cat, Martijn, Simon, Twan

Plaatje
Jaron zijn favoriete lekkernij!

Plaatje
Dit had Rutger ook kunnen zijn Plaatje.

Hier nog wat filmpjes:

USXm6w4ZF2g

Tijn Poolen

En ik:
qpqqfncmWjE

Al met al een naar mijn mening zeer geslaagde meet Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door JulesInactief op 23-12-2008 14:40
Antwoorden:
Twan

Rune Member (6.9)

Zeer geslaagde meet, leuk verslag alleen sta ik een beetje donkerjaarfucker op de groepsfoto`s.Plaatje Och ja who cares. We want meer meets!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
23-12-2008 14:49
Folkie5

Gewist lid

Gaat die laatste bal van Jules er nou in of niet?Plaatje
23-12-2008 14:51
Jules

Inactief

Jawohl, die gaat erin Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2008 14:52
Jarre9

Inactief

lol @ wouter zijn t-shirt
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2008 14:56
Elanthiel

Leader (9)

Op een of andere manier, op het moment dat Cat aan het filmen was, gingen alle ballen van Jules erin. Ze is er dus maar redelijk snel mee opgehouden Plaatje

Was wederom een leuke meet. Jammer dat Pol, Rutger, Batje en Rico er niet konden zijn. Maar het was desondanks een zeer geslaagde meeting. Volgende keer bowlen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2008 14:56
Leon

Gewist lid

quote:

Hier had Joris aan kunnen zitten.

*Hier had Joris in kunnen zitten.

Nice pics verder Plaatje

Trouwens, dat biertje ziet er wel troebel uit...
23-12-2008 14:58
Bert

Rune Member (6.9)

Haha Jules, je ziet er minder ruig uit dan ik verwachtte !
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
23-12-2008 15:00
Jules

Inactief

Wat had jij nou verwacht? Dat ik een wilde barbaar was Plaatje?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2008 15:01
Bert

Rune Member (6.9)

Een ambetant, ruig, etterig ventje ^^, maar je ziet er maar een normale uit Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
23-12-2008 15:04
Otherwise777

Inactief

leuk, volgende weer in breda Plaatje?
btw ik was al eerste niet jij ;p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
23-12-2008 15:06
Ewout

Inactief

Luc`s Rubber Chicken skills failen wel ^^
En ROFL @ Peanuts, vooral de gezichtsuitdrukkingen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2008 15:15
Tisiptgemak

Inactief

Nou nou zag me dat er even dolletjes uit.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
23-12-2008 15:17
Thexcamelot

Inactief

Leuk, jammer dat ik er niet bij kon zijn Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
23-12-2008 15:37
Koninghinz

Inactief

idd geslaagde meet, probeer er de volegende keer weet te zijn, en langer. Eindelijk die felbegeerde beer badge Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2008 15:55
Twan

Rune Member (6.9)

quote:
Otherwise777 zei: leuk, volgende weer in breda Plaatje?
btw ik was al eerste niet jij ;p
En Rogier , Jean Pierre en ik kwamen voor Jochem!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
23-12-2008 16:07
Antwoord 1-15 van 29 totaal.
>> Volgende 14

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.