Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Questbatch 7.5 en andere dingetjes]
Questbatch 7.5 en andere dingetjes
Yup, één Goeden*vulmaarwatin* dames en heren,

Vandaag presenteer ik jullie Questbatch 7.5, die wederom zeven nieuwe guides introduceert op de RSR Site!

Het plan was eerst om een Questbatch 8 te launchen, maar ik ben door tijdgebrek niet toegekomen aan een aantal guides, thus Questbatch 7.5. Deze Questbatch bevat de volgende Quests:
Dragon Slayer door Ilovearagorn
Tree Gnome Village door Arnoud X122
Gertrude`s Cat door Arnoud X122
Contact! door Stomme Kaas
Plague City door Arnoud X122
Biohazard door Arnoud X122
Demon Slayer door Ilovearagorn

Deze guides zullen vanaf nu te lezen zijn op de Questpage. Verder heb ik nog een questguide van The Grand Tree, Hazeel Cult, Nature Spirit, Tower of Life(door Stomme Kaas) en Priest in Peril in de zak zitten. Ook zullen binnenkort de images van Mourning`s Ends Part I en Mourning`s Ends Part II een uncensor van de images tegemoet gaan!
Vergeet niet dat je ALTIJD questguides in kunt zenden. Vraag echter wel vantevoren mijn toestemming, zodat ik weet wie aan welke guide werkt, en er geen onverwachtse dubbele guides komen!

Om nog maar even bij de skillpages te blijven, moet ik jullie melden dat ik nog steeds geen tijd heb gehad voor ClueBatch #3. Deze batch zal nog steeds binnenkort komen, maar wanneer is mij onbekend.

Hierop volgt de mededeling van de winnaar van de SkillPage Star van deze maanden! Helaas heb ik voor geen één persoon deze medal, aangezien het inzendquotum niet hoog genoeg lag. Wel wil ik Rutgermans belonen met deze ster, vanwege zijn inzet die hij in het verleden heeft getoond voor de Questpage!
~~~~
Nu even iets heel anders, namelijk, de Newsflash. De Newsflash heeft er vanaf vandaag een nieuwe rubriek bij, genaamd het RSR Toernooi. Deze kun je vinden in de 26e Edite van de Newsflash. Een snellere link naar deze nieuwe rubriek kun je vinden door hier te klikken.

Ook wilde ik even een melding maken over de Prijsvraag. Voor de prijsvraag van de 25e editie heb ik slechts één inzending ontvangen, namelijk, van Nollie28. Dit maal is er dan ook geen prijsvraag, door het gebrek aan inzend-enthousiasme. Editie #27 zal wel weer een prijsvraag bevatten, ik hoop dan meer inzendingen te ontvangen.

Dan nog één laatste ding. Ik voorspel verandering aan de horizon. Veel verandering. Meer dingen ga ik nog niet onthullen, just wait and see...

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 23-11-2008 15:19
Antwoorden:
Rutgerino

Inactief

Aaight!

Lekker bezig Arnoud, zo midden in de sneeuw...
Vroeger waren de prijsvragen altijd RSR gerelateerd, toen stuurde ik nog wel eens een antwoord in!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 15:24
Bv202

Inactief

Rutgermans? Is die hier nog?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 15:24
Emavg

Inactief

Dan nog één laatste ding. Ik voorspel verandering aan de horizon. Veel verandering. Meer dingen ga ik nog niet onthullen, just wait and see...

Oh joepiedepoepie wat een verassing!
een verassing van opperbevelhebber ARNOUD!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 15:25
Knuffelboom

Gewist lid

Dus dan noem je het maar Questbatch?Plaatje
Wel tof dat er een nieuwe rubriek in de NF komt, nu wel hopen dat de volgende keer alle rubrieken ook nog gevuld zijn. Anders is het nogsteeds zinloosPlaatje

Ohja;
Wanneer word de achtergrond van de NF nu gefixt?
23-11-2008 15:27
Thojohn22

Inactief

En eindelijk staan de NF eens in volgorde.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 15:37
Pttim

Moderator (7)

Nice update! Nu hebben we van alle f2p quests een guide!! Ga zo door Noudje!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
23-11-2008 16:03
Nollie28

Operator (8)

Goed bezig Arnoud, die skillpages komen er uiteindelijk wel Plaatje. En Goed bezig met de guides, Noud, Barry en Cat.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 16:06
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Good job. Plaatje Jullie verichten geweldig werk! Hopelijk blijft het zo door gaan. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 16:20
Jules

Inactief

Gaat goed, klasse gedaan Plaatje. Het menu van je toernooi rubriek werkt overigens niet, ik denk dat je de A tags verkeerd gebruikt Plaatje. Was geloof ik op je memberpage ookal zo Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 16:45
Deemril

Inactief

=O nu maak je me nieuwsgierig....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
23-11-2008 17:53
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Thojohn22 zei: En eindelijk staan de NF eens in volgorde.
Ya!!! Goed werk Arnoud en iedereen die heeft meegewerkt.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 19:22
Alabuka2

Inactief

zozo weer wat questguides, thanks voor die gene die ze maakte Plaatje.

En die dinge die gaan kome Plaatje
ben wel nieuwsgierig. Maak anders een een behind the scenes?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 19:35
Catznc00kies

Inactief

Misschien krijg je meer reactie als we minder moeite moeten doen? zo zitten we toch in mekaar?
Vraag aan jaron een systeempje zodat je onder prijsvraag in de nf zelf een textvakje krijgt onder elke vraag, en vanonder een verzend knopje.

Leuke improvement voor de site imo.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 20:47
Soldier4018

Inactief

Wat een geheimiteiten!

Goed bezig, Arnoud en volgenlingen Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 20:52
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Jules zei: Gaat goed, klasse gedaan Plaatje. Het menu van je toernooi rubriek werkt overigens niet, ik denk dat je de A tags verkeerd gebruikt Plaatje. Was geloof ik op je memberpage ookal zo Plaatje.

Ze werken wel, alleen werken ze alleen vanaf [http://rsrclan.com]. Als je [http://www.rsrclan.com] uset, ben je screwed. Ik zal het nog wel even aanpassen, is een fout van mijn kantPlaatje

[Xedit] Bwugh, dat blijkt het probleem niet te zijn. Zucht, nu moet ik nog gaan zoeken ook:'( [/Xedit]
[Xedit2]Meh, ik doe het wel op de formele manier. Nu zou het moeten werken voor IEDERE gebruiker..[/Xedit2]

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2008 23:21
Antwoord 1-15 van 18 totaal.
>> Volgende 3

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.