Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Questbatch 7.5 en andere dingetjes]
Questbatch 7.5 en andere dingetjes
Yup, één Goeden*vulmaarwatin* dames en heren,

Vandaag presenteer ik jullie Questbatch 7.5, die wederom zeven nieuwe guides introduceert op de RSR Site!

Het plan was eerst om een Questbatch 8 te launchen, maar ik ben door tijdgebrek niet toegekomen aan een aantal guides, thus Questbatch 7.5. Deze Questbatch bevat de volgende Quests:
Dragon Slayer door Ilovearagorn
Tree Gnome Village door Arnoud X122
Gertrude`s Cat door Arnoud X122
Contact! door Stomme Kaas
Plague City door Arnoud X122
Biohazard door Arnoud X122
Demon Slayer door Ilovearagorn

Deze guides zullen vanaf nu te lezen zijn op de Questpage. Verder heb ik nog een questguide van The Grand Tree, Hazeel Cult, Nature Spirit, Tower of Life(door Stomme Kaas) en Priest in Peril in de zak zitten. Ook zullen binnenkort de images van Mourning`s Ends Part I en Mourning`s Ends Part II een uncensor van de images tegemoet gaan!
Vergeet niet dat je ALTIJD questguides in kunt zenden. Vraag echter wel vantevoren mijn toestemming, zodat ik weet wie aan welke guide werkt, en er geen onverwachtse dubbele guides komen!

Om nog maar even bij de skillpages te blijven, moet ik jullie melden dat ik nog steeds geen tijd heb gehad voor ClueBatch #3. Deze batch zal nog steeds binnenkort komen, maar wanneer is mij onbekend.

Hierop volgt de mededeling van de winnaar van de SkillPage Star van deze maanden! Helaas heb ik voor geen één persoon deze medal, aangezien het inzendquotum niet hoog genoeg lag. Wel wil ik Rutgermans belonen met deze ster, vanwege zijn inzet die hij in het verleden heeft getoond voor de Questpage!
~~~~
Nu even iets heel anders, namelijk, de Newsflash. De Newsflash heeft er vanaf vandaag een nieuwe rubriek bij, genaamd het RSR Toernooi. Deze kun je vinden in de 26e Edite van de Newsflash. Een snellere link naar deze nieuwe rubriek kun je vinden door hier te klikken.

Ook wilde ik even een melding maken over de Prijsvraag. Voor de prijsvraag van de 25e editie heb ik slechts één inzending ontvangen, namelijk, van Nollie28. Dit maal is er dan ook geen prijsvraag, door het gebrek aan inzend-enthousiasme. Editie #27 zal wel weer een prijsvraag bevatten, ik hoop dan meer inzendingen te ontvangen.

Dan nog één laatste ding. Ik voorspel verandering aan de horizon. Veel verandering. Meer dingen ga ik nog niet onthullen, just wait and see...

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 23-11-2008 15:19
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

Yay, questbatch! Misschien ga ik dan nog ook wel questen ook!
En de newsflash pagina over het toernooi doet het zoals bedoeld hoor. Mooi gedaan Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-11-2008 11:27
Mzzlaersword

Inactief

Arnoud, probeer het dan ook is met de xs4all versie Plaatje

Goed werk iedereen die meegewerkt heeft Plaatje Nou is aan die cluebatch werken ik blijf erom zeuren Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
24-11-2008 13:19
Just Ne Pker

Leader (9)

*Stijn stelt zich het gezicht voor van Rutger die zich in het jaar 2156 (als hij eindelijk weer eens inlogt) afvraagt wat die ster is* Plaatje

En mooi werk guideschrijvers en Arnoud nog eens extra om de zooi up te loaden Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
25-11-2008 17:21
Antwoord 16-18 van 18 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.