quote:AVG heeft trouwens een nieuwe update uitgebracht, dus als je die ff update, zal het ook niet meer voorvallen [/edit]
- Zoek je opstart-cd en steek 'm in
- Tijdens het opstarten wordt gevraagd om op een toets te drukken om via de cd te booten, doe dat.
- Laat 'm ff bezig zijn, tot je gevraagd wordt wat voor installatie je moet hebben. Kies 'Repair' (druk op R)
- Ga naar je cd-drive (bv D). Typ:
* D:
* cd i386
* expand user32.dl_ C:WINDOWSSYSTEM32
- Om te controleren of hij braafjes gekopieerd heeft:
* C:
* cd WINDOWSSYSTEM32
* dir user*.*
- In die lijst zou ergens 'User32.dll' moeten staan. (Als je dit deed vóór de vorige stap, zal het er dus *niet* staan.)
- Reboot:
* exit
- Als hij vraagt om op een toets te drukken om via de cd op te starten: dat hoeft dus niet meer.
- Haal je cd eruit en hou 'm goed bij, je kunt nooit weten waar je'm nog voor nodig kunt hebben
Catznc00kies Inactief | Maar is het ook niet oplosbaar als iemand zijn werkende user32.dll upload? EDIT: blijkbaar niet... 9-11-2008 22:23 | ||
Knuffelboom Gewist lid | Jawel Catz, alleen moet je wel zorgen dat de `donor` pc dezelfde Service Pack geïnstalleerd heeft. Maar dan zit je nog met het probleem dat je een LifeCD nodig hebt ofzo. 10-11-2008 17:34 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Het rare is, ik heb hier al een tijdje last van maar ik gebruik geen AVG. Kan dit ook door iets anders komen? 10-11-2008 17:55 | ||
Powerlifter2 Gewist lid | ik had hem ook.. en verwijdere de hem ook maar met mijn pc is niets gebeurt? kan dat komen omdat ik hem verwijderd heb gewoon? en niet op power "remove"? Trouwens ik kreeg eerst 1 melden toen ik die verwijderde waren het ineens 3 ;l Mja, Gelukkig leeft me pc nog;p 11-11-2008 08:36 | ||
Maximasje Gewist lid | Geen AVG = ftw. n_n 11-11-2008 08:39 | ||
Powerlifter2 Gewist lid | AVG is opzich wel goed;p ze maken soms blunders mja 11-11-2008 15:24 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | norton is beter vind ik zelf :$ enig fout die norton soms maakt is dat hij iets te voorzichtig is. aangezien hij vaak trainers voor fifa/gta etc aanziet als trojan horse na een tijd je XD 11-11-2008 17:52 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | We gaan dooooooooooooooooood! 12-11-2008 17:34 | ||
Deemril Inactief | quote: Just like me =) Norton ftw! Norton rulez! 13-11-2008 19:29 |