quote:AVG heeft trouwens een nieuwe update uitgebracht, dus als je die ff update, zal het ook niet meer voorvallen [/edit]
- Zoek je opstart-cd en steek 'm in
- Tijdens het opstarten wordt gevraagd om op een toets te drukken om via de cd te booten, doe dat.
- Laat 'm ff bezig zijn, tot je gevraagd wordt wat voor installatie je moet hebben. Kies 'Repair' (druk op R)
- Ga naar je cd-drive (bv D). Typ:
* D:
* cd i386
* expand user32.dl_ C:WINDOWSSYSTEM32
- Om te controleren of hij braafjes gekopieerd heeft:
* C:
* cd WINDOWSSYSTEM32
* dir user*.*
- In die lijst zou ergens 'User32.dll' moeten staan. (Als je dit deed vóór de vorige stap, zal het er dus *niet* staan.)
- Reboot:
* exit
- Als hij vraagt om op een toets te drukken om via de cd op te starten: dat hoeft dus niet meer.
- Haal je cd eruit en hou 'm goed bij, je kunt nooit weten waar je'm nog voor nodig kunt hebben
Jules Inactief | Arnoud: [Forum] -> [Clan Nieuws] -> [Aan alle AVG-gebruikers] < - Iemand, bump die even. Waar staat AVG voor? Ik heb McAfee 9-11-2008 15:10 | ||
Blizzaria0 Gewist lid | Dit is EXACT wat ik voorheb!! omg Maargoed dat ik dit lees! gelukkig heb ik die opstart cd nog omg bedankt jongens!! 9-11-2008 15:45 | ||
Bv202 Inactief | Dit krijg je dus: Gekregen bij het installeren van een update Iedereen die deze update heeft, zal dus ook deze FP krijgen. 9-11-2008 16:03 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Te laat! Mijn zusje heeft de laptop van mijn moeder zo werkartsmongooled up 9-11-2008 16:49 | ||
Blizzaria0 Gewist lid | Ik heb hetzelfde voor Gregory, mijn laptop is ook naar de maan, we zullen moeten wachten op de oplossing van Pol of Jaron... 9-11-2008 16:52 | ||
Bv202 Inactief | Steek de windows cd in je computer en herstel de installatie Da`s de enige manier vrees ik EDIT voor de geïnteresseerden: Volg deze instructies EXACT op voor herstel: - Steek de windows cd (ik behandel hier enkel xp) in je pc en start ermee op - Laat hem even rustig alles controleren enzo - Je komt bij een scherm waar je je windows installatie ziet staat. Druk nu op "R" - Je ziet nu je windows mappen staan. Als je 1 windows installatie hebt, typ je gewoon "1" in en druk je op enter. - Vul nu je administratorwachtwoord in en druk op enter (als je geen ww hebt, druk je gewoon op enter) - Vul nu dit LETTERLIJK in: copy c:windowssystem32dllcacheuser32.dll c:windowssystem32user32.dll - Druk op enter (je zal "1 bestanden gekopieerd" zien staan) - Vul nu "exit" in en druk op enter - Je pc start nu opnieuw op. Haal de cd eruit en windows zal weer starten zonder enige gevolgen 9-11-2008 16:57 | ||
Twan Rune Member (6.9) | Als ik niet weet wat AVG is kan het dan zijn dat ik het programma toch heb? 9-11-2008 19:24 | ||
Scizor20 Inactief | Vanaf wanneer is dit probleem begonnen? Gelukkig dat ik nauwelijks niet vaak mijn pc laat scannen. Kwam er pas achter o.O ff alles uitschakelen voor auto delete. Iemand enig idee of dit nog wordt gefixed door het bedrijf zelf en geldt dit voor alle AVG's versies of maar 1? @Umbreon AVG is een virus scanner. Het icoontje van avg is ongeveer bijna hetzelfde als windows maar het ziet er zo uit: [http://burchwords.com/wp-content/uploads/2007/05/avg_antivirus_system_logo.jpg] 9-11-2008 20:07 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | quote:Werkt niet. 9-11-2008 20:18 | ||
Bv202 Inactief | Wat gebeurt er dan precies als je dit probeert? 9-11-2008 20:18 | ||
Knuffelboom Gewist lid | Wat natuurlijk ook gewoon kan is even met een LiveCD booten en de user32.dll van een andere computer kopiëren of c:\windows\system32\dllcache\user32.dll kopiëren naar de system32 map 9-11-2008 20:33 | ||
Bv202 Inactief | AVG heeft inmiddels een nieuwe update uitgebracht die deze FP fixed 9-11-2008 20:34 | ||
Scizor20 Inactief | BV wat is FP? Dus moet je de nieuwe update downloaden om misverstand te vermijden? 9-11-2008 21:02 | ||
Bv202 Inactief | FP = False Positive Als je AVG nu updatet, zal alles in orde zijn 9-11-2008 21:05 | ||
Scizor20 Inactief | few, bespaart me ook wat geboterhoedenplankkloot + ellende 9-11-2008 22:22 |