Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medaltjes Augustus 2008]
Medaltjes Augustus 2008
Yup, daar zijn de medaltjes weer! Ditmaal omarmen we de nieuwe event medal, en zijn er zelfs Seen the Servers om uit te delen!(En Jaron wilde me alweer niet geloven dat ik hem moet omdat ik in zijn huis binnendrongPlaatje )

We beginnen ditmaal met de nieuwe Eventpluim, die, omdat deze medal veel vertraging door probleempjes opliep in het verleden, maar liefst aan drie personen wordt gegeven!
Gefeliciteerd Nollie28, Otherwise777 en ikzelf, Arnoud X122!

De volgende stap op het grote boze medal topic is een medal die niet vaak wordt uitgedeeld, maar die nu aan maar liefst 5 personen wordt toebedeeld. De Seen the Server medal! Ik feliciteer hierbij 2 Belgen: Just ne Pker, Riemis(Ja, de eerste 2 Belgen met die medal), én 3 Nederlanders, Mzzlaersword, Ilovearagorn en Nollie28, met hun nieuwe aanwinst!

En alsof Nollie28 nog niet genoeg medals heeft gekregen vandaag(Bah, concurrentie in medalaantal), heeft het LB ook nog eens besloten dat zijn Memberpage de beste is, wat hem dus een Memberpagemedal rijker maakt!

Maar, we gaan even op een ander spoor, een andere Medal die het LB heeft uitgereikt, of eigenlijk gezegd, NIET heeft uitgereikt. Er is voor gekozen niemand te belonen met een originality medal, omdat het LB en het MOL-team vonden dat de signatures van deze 3 maanden niet origineel genoeg waren voor een medal!

Blaadjes van Herkenning zijn er daarentegen wél vandaag. Hierbij feliciteer ik Mzzlaersword, SharonF, en Just ne Pker met hun altijd leuke Blad van Spam.

En alsof dit alles nog niet genoeg was, gooien we er ook nog even een Flame of the Clan bij, ditmaal voor Thulinma. Voor al dat werk, de site, en tja, jullie weten het allemaal wel, verdient hij toch eigenlijk wel eens dat sterretje bij zijn vlam. Gefeliciteerd, Jaron!

De Skillpage Star gaat ditmaal naar niemand minder dan Ilovearagorn. Voor haar vele contributies, onder andere een Hunter-page, en hulp bij sommige gebieden van de Questpage.

Voor de medallozen van deze keer, niet getreurd, volgende keer is er weer een kans. Tot over 3 maanden!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 19-8-2008 14:37
Antwoorden:
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

gratz allemaal,
doet me goed dat het event medal eindelijk is uitgevoerd en nu eindelijk is uitgedeeld, was al bang dat ik het voor niks had bedacht en sir_mvl voor niks een mooi ontwerp had gemaakt.

ben benieuwd hoeveel effect het gaat hebben op anderen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
20-8-2008 16:47
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Ohno zei: Eindelijk krijgt Jaron een flame, nice Plaatje

Ohno, heb je hem dan nooit uigescholden tijdens je leader tijd? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-8-2008 17:17
Folkie5

Gewist lid

Jules, Utrecht doet het goed dan?
22-8-2008 17:26
Nickalicious

Gewist lid

@Jules, haha? Waar komt de trainer van Utrecht vandaan welke club?
22-8-2008 22:46
Jules

Inactief

Wat schattig de hypocriete voetbalfanaten komen helemaal los. Feyenoord was misschien ooit goed, nu falen ze onherroepelijk hard, jaar na jaar. Een `topclub` die moeite heeft met in de top 5 te blijven. Maar goed, de Nederlandse eredivisie is uberhaupt niet iets om trots op te zijn. Internationaal voetbal is het enige wat me nog interesseert naast de Spaanse, Italiaanse en Engelse competitie Plaatje. Jammer dat de kakkerlakjes hier alles weer zo serieus op moeten vatten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-8-2008 10:25
Folkie5

Gewist lid

Zijn we nu opeens boos?
23-8-2008 12:23
Mzzlaersword

Inactief

ga ff bordbrilnaaiere over voetbal komop zeg, ik was ook voor feyenoord, simpel om de reden dat de rest van mn familie voor ajax is Plaatje

lekker offtopic dit Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
23-8-2008 18:15
Twan

Rune Member (6.9)

Yay Roda Jc!

Ohja ook nog gratz aan alle mensen die een medal hebben gekregen.Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
23-8-2008 19:07
Antwoord 31-38 van 38 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.