Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medaltjes Augustus 2008]
Medaltjes Augustus 2008
Yup, daar zijn de medaltjes weer! Ditmaal omarmen we de nieuwe event medal, en zijn er zelfs Seen the Servers om uit te delen!(En Jaron wilde me alweer niet geloven dat ik hem moet omdat ik in zijn huis binnendrongPlaatje )

We beginnen ditmaal met de nieuwe Eventpluim, die, omdat deze medal veel vertraging door probleempjes opliep in het verleden, maar liefst aan drie personen wordt gegeven!
Gefeliciteerd Nollie28, Otherwise777 en ikzelf, Arnoud X122!

De volgende stap op het grote boze medal topic is een medal die niet vaak wordt uitgedeeld, maar die nu aan maar liefst 5 personen wordt toebedeeld. De Seen the Server medal! Ik feliciteer hierbij 2 Belgen: Just ne Pker, Riemis(Ja, de eerste 2 Belgen met die medal), én 3 Nederlanders, Mzzlaersword, Ilovearagorn en Nollie28, met hun nieuwe aanwinst!

En alsof Nollie28 nog niet genoeg medals heeft gekregen vandaag(Bah, concurrentie in medalaantal), heeft het LB ook nog eens besloten dat zijn Memberpage de beste is, wat hem dus een Memberpagemedal rijker maakt!

Maar, we gaan even op een ander spoor, een andere Medal die het LB heeft uitgereikt, of eigenlijk gezegd, NIET heeft uitgereikt. Er is voor gekozen niemand te belonen met een originality medal, omdat het LB en het MOL-team vonden dat de signatures van deze 3 maanden niet origineel genoeg waren voor een medal!

Blaadjes van Herkenning zijn er daarentegen wél vandaag. Hierbij feliciteer ik Mzzlaersword, SharonF, en Just ne Pker met hun altijd leuke Blad van Spam.

En alsof dit alles nog niet genoeg was, gooien we er ook nog even een Flame of the Clan bij, ditmaal voor Thulinma. Voor al dat werk, de site, en tja, jullie weten het allemaal wel, verdient hij toch eigenlijk wel eens dat sterretje bij zijn vlam. Gefeliciteerd, Jaron!

De Skillpage Star gaat ditmaal naar niemand minder dan Ilovearagorn. Voor haar vele contributies, onder andere een Hunter-page, en hulp bij sommige gebieden van de Questpage.

Voor de medallozen van deze keer, niet getreurd, volgende keer is er weer een kans. Tot over 3 maanden!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 19-8-2008 14:37
Antwoorden:
Catznc00kies

Inactief

Ik heb het uitgerekend en er zijn maar liefst 41040 pixels uitgedeelt, have fun ermee winnaars!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 17:24
Folkie5

Gewist lid

Wanneer stoppen jullie nou eens met die vriendjespolitiek!Plaatje
19-8-2008 17:35
Catznc00kies

Inactief

Folkert, als jij vriendelijk doet krijg je misschien ook vriendjes + medals?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 17:38
Folkie5

Gewist lid

Misschien krijg ik mijn medals dan wel jaPlaatje
19-8-2008 18:05
Nollie28

Operator (8)

Sorry Stijn, maar als het helpt zou ik StS eigelijk gisteren hebben gehaald dus eigelijk maar twee op een dag Plaatje

*Luc Huggles Stijn*

Anyways Gratz aan:Wouter, Arnoud, ewout, stijn, Cat, Simon en natuurlijk ook Sharon. Ze verdienen ze allemaal.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 19:31
De Z Warrior

Inactief

gratz allemaal Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
19-8-2008 19:40
Thexcamelot

Inactief

gefeliciteerd allemaal met jullie medals. dik verdiend Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
19-8-2008 19:44
Nouno2

Inactief

Gefeliciteerd met de medailles.Plaatje
Best veel deze keer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
19-8-2008 19:48
Knuffelboom

Gewist lid

Zozo, dat zijn er heel watPlaatje

Gratz aan alle gelukkigenPlaatje
19-8-2008 20:29
Ohno

Rune Member (6.9)

Eindelijk krijgt Jaron een flame, nice Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 22:39
Catznc00kies

Inactief

Eigenlijk heeft hij dit keer geen flame gekregen maar een sterretje achter zijn flame!! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 22:45
Jules

Inactief

Folkie5 met zo`n feyenoord avatar zul je nooit ver komen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 22:55
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Ohno zei: Eindelijk krijgt Jaron een flame, nice Plaatje

Ster bij flame eh, flame had ie al Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-8-2008 08:27
Ohno

Rune Member (6.9)

Oh, nog beter dan Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-8-2008 12:21
Nickalicious

Gewist lid

Ik vind het terecht, maarja al vond ik het niet word je geflamed. (verwijzing naar vorige keer)
20-8-2008 12:46
Antwoord 16-30 van 38 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 8

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.